Opinie na temat katalizatorów uniwersalnych
1, 2
Witam!
Niestety mój katalizator ze starości przerdzewiał już...Spawanie pomogło tylko na ponad miesiąc.. Autko "pierdzi",głośniej chodzi i mam wrażenie jakby delikatnie stracił na mocy...
W związku z tym mam zamiar w najbliższym czasie kupić nowy. Jaki polecacie katalizator do 626 GE FS poj.2.0i 16V(rocznik 1992) i jaki sklep wysyłkowy polecacie...Bardzo proszę o poradę. I ile może kosztować montaż takiego katalizatora?
Pozdrawiam wszystkich i szczególnie moderatora Grzyby
Niestety mój katalizator ze starości przerdzewiał już...Spawanie pomogło tylko na ponad miesiąc.. Autko "pierdzi",głośniej chodzi i mam wrażenie jakby delikatnie stracił na mocy...
W związku z tym mam zamiar w najbliższym czasie kupić nowy. Jaki polecacie katalizator do 626 GE FS poj.2.0i 16V(rocznik 1992) i jaki sklep wysyłkowy polecacie...Bardzo proszę o poradę. I ile może kosztować montaż takiego katalizatora?
Pozdrawiam wszystkich i szczególnie moderatora Grzyby
- Od: 8 maja 2006, 17:12
- Posty: 163
- Skąd: warm.-maz., mazowieckie
- Auto: Niedługo Mazda GH 2.2 :–)
wojtek75 napisał(a):mam zamiar w najbliższym czasie kupić nowy
Nie wiem jak do 626, ale ori kat do mojej 323 to wydatek 1200zł... Jeśli masz dostęp do kanału to montaż trwałby do 30 minut i kosztowałby 20 zł (za uszczelki).. Czas podaję przy założeniu że do odkręcenia są śruby obu łączników (ale skoro był kat już spawany to podejrzewam że się udało)
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
wojtek75 napisał(a):Pozdrawiam wszystkich i szczególnie moderatora Grzyby
hehe – zacfaniakowałeś i założyłeś temat w dziale gdzie nie jestem modem?
I dobrze zrobiłeś , bo jakbyś tak nazwany temat wstawił do 6/626/.... to już byś go oglądał w koszu
Katalizatorów jest na rynku mnóstwo – tylko chyba ciężko znaleźć kogoś kto wymieniał (z reguły wymiany polegają na wycięciu).
Co do montażu to pewnie (jak pisał Orin) w 20zetach się zamkniesz.
Na allegro jest od metra nowych katalizatorow.. ceny od okolo 200 zl .. niektorzy oferuja je z montazem.
Za jakies 50 zl mozesz kupic strumienice w obudowie katalizatora albo tlumik w obudowie katalizatora (zero problemow przy przegladzie )
Za jakies 50 zl mozesz kupic strumienice w obudowie katalizatora albo tlumik w obudowie katalizatora (zero problemow przy przegladzie )
- Od: 21 cze 2006, 15:34
- Posty: 20
- Skąd: Białystok
- Auto: MAZDA 323 C V (BA) 1.3 16v
wstaw rure i po sprawie – szkoda pieniedzy na katalizator
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 21:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
Wstawiłem strumienicę z allegro firmy AWG. Wywaliłem bo auto głośniej chodziło...Wstawiłem dziś tłumik przeletowy z AWG i teraz auto dalej głośniej chodzi ale z basowym pomrukiem. Rezonanse też zostały jak przy strumienicy ale w innym zakresie obrotów. Ogólnie jestem wkurzony bo to wyrzucenie pieniedzy. Chcąc nie chcąc muszę kupić katalizator aby było cichutko...
Jaki polecacie? Może ktoś coś już montował i ma pozytywne wrażenia?
Co myślicie na temat tego katalizatorów TESH?
Jaki polecacie? Może ktoś coś już montował i ma pozytywne wrażenia?
Co myślicie na temat tego katalizatorów TESH?
- Od: 8 maja 2006, 17:12
- Posty: 163
- Skąd: warm.-maz., mazowieckie
- Auto: Niedługo Mazda GH 2.2 :–)
Zakupiłem przez neta kat do pojojemności max. 2.0l z wkładem metalowym. Jest on zdecydowanie mniejszy, krótszy i ma średnicę rury 45mm.
W mazdzie mx3 1.6 16v średnica rury katalizatora to ok. 50mm...
Pytanie więc, czy po jego załozeniu nic się nie pochrzani z dynamiką?
Sprzedawca zapewniał mnie, że kat ten będzie do mojego modelu pasowal a mechanik stwierdził, że bedzie pasował co najwyżej do sejczaka
A co Wy o tym myślicie?
W mazdzie mx3 1.6 16v średnica rury katalizatora to ok. 50mm...
Pytanie więc, czy po jego załozeniu nic się nie pochrzani z dynamiką?
Sprzedawca zapewniał mnie, że kat ten będzie do mojego modelu pasowal a mechanik stwierdził, że bedzie pasował co najwyżej do sejczaka
A co Wy o tym myślicie?
- Od: 20 cze 2005, 17:11
- Posty: 41
- Skąd: KRAKÓW
- Auto: MX-3 SOHC 1.6 16V B6
Mniejszy kat, mniejsza srednica rury .... mx3 niestety moze stracic pare konikow po zalozeniu tego "cuda"
Sprzedawca by powiedzial ze kat bedzie pasowal do malucha .. wkoncu na tym zarabia i swoj towar chwali.. wierzylbym raczej mechanikowi.
PZDR
Sprzedawca zapewniał mnie, że kat ten będzie do mojego modelu pasowal a mechanik stwierdził, że bedzie pasował co najwyżej do sejczaka
Sprzedawca by powiedzial ze kat bedzie pasowal do malucha .. wkoncu na tym zarabia i swoj towar chwali.. wierzylbym raczej mechanikowi.
PZDR
- Od: 21 cze 2006, 15:34
- Posty: 20
- Skąd: Białystok
- Auto: MAZDA 323 C V (BA) 1.3 16v
KrzysioR napisał(a):ma średnicę rury 45mm.
W mazdzie mx3 1.6 16v średnica rury katalizatora to ok. 50mm...
mądry Polak po szkodzie.......
Nie sprawdziłeś przed zakupem tak istotnej rzeczy?
neo-one ma niestety rację
Grzyby napisał(a):mądry Polak po szkodzie.......
Nie sprawdziłeś przed zakupem tak istotnej rzeczy?
O to chodzi, że tak to jest z kupowaniem przez i-net. Facet trzykrotnie potwierdzał mi, że jest to kat pasujący do tego auta...Nieszczery facet, któremu zależało tylko na sprzedaży – kawał żłoba.
Tak więc rozumiem, że lepiej tekiego kata nie montować?
- Od: 20 cze 2005, 17:11
- Posty: 41
- Skąd: KRAKÓW
- Auto: MX-3 SOHC 1.6 16V B6
Mozesz zamontowac jesli nie zalezy ci na mocy. .
Nic poza spadkiem osiagow nie powinno sie stac, najbardziej spadek mocy bedzie odczuwalny na wysokich obrotach, od 0 do 100 bedzie pare sekund wiecej, spadnie predkosc max.
Wybor nalezy do ciebie
Nic poza spadkiem osiagow nie powinno sie stac, najbardziej spadek mocy bedzie odczuwalny na wysokich obrotach, od 0 do 100 bedzie pare sekund wiecej, spadnie predkosc max.
Wybor nalezy do ciebie
- Od: 21 cze 2006, 15:34
- Posty: 20
- Skąd: Białystok
- Auto: MAZDA 323 C V (BA) 1.3 16v
neo-one napisał(a):obrotach, od 0 do 100 bedzie pare sekund wiecej, spadnie predkosc max
z tymi paroma sekundami to troche przesadziłeś może by gorzej w górnym zakresie obrotów ale nie koniecznie, wszystko zależy jeszcze od przepustowości wkładu kata, może byc nawet lepiej niż do tej pory bo rozumiem że stary kat był przytkany lub sie rzleciał
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
OK pare sekund to przegiecie
Jak bedziesz mial farta autko bedzie jezdzic niezle .. moze przyspieszenie spadnie nieznacznie.. moze na v-max ci nie zalezy.. jednak:
Popieram mechanika
Jak bedziesz mial farta autko bedzie jezdzic niezle .. moze przyspieszenie spadnie nieznacznie.. moze na v-max ci nie zalezy.. jednak:
KrzysioR napisał(a):mechanik stwierdził, że bedzie pasował co najwyżej do sejczaka
Popieram mechanika
- Od: 21 cze 2006, 15:34
- Posty: 20
- Skąd: Białystok
- Auto: MAZDA 323 C V (BA) 1.3 16v
Czy ktoś coś powie na ten temat?
Czy do diesli są takie same katalizatory, czy tutaj też należy zwracać szczególną uwagę na coś?
KrzysioR napisał(a):czy lepsze są te z wkładem metalowym czy ceramicznym
Czy do diesli są takie same katalizatory, czy tutaj też należy zwracać szczególną uwagę na coś?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki