Jakość części JC – jakie macie własne doświadczenia?
W wielu miejscach na forum widać negatywne opinie o gratach z JC.
Ja osobiście nigdy się na nich nie zawiodłem (a brałem towaru sporo), ale ostanio mam udowodniony bez cienia wątpliwości przypadek od początku wadliwego przegubu zewnętrznego. Po za tym sam mam śmierdzące paski wielorowkowe z JC – fakt – coraz mniej śmierdzą, ale co się naaromatyzowałem to moje.
Bardzo mi zależy na waszych osobistych doświadczeniach z częściami JC a nie zasłyszanych w serwisach, bo serwisy często mają swoich dilerów i informacje od nich są całkowicie błędne.
Ja osobiście nigdy się na nich nie zawiodłem (a brałem towaru sporo), ale ostanio mam udowodniony bez cienia wątpliwości przypadek od początku wadliwego przegubu zewnętrznego. Po za tym sam mam śmierdzące paski wielorowkowe z JC – fakt – coraz mniej śmierdzą, ale co się naaromatyzowałem to moje.
Bardzo mi zależy na waszych osobistych doświadczeniach z częściami JC a nie zasłyszanych w serwisach, bo serwisy często mają swoich dilerów i informacje od nich są całkowicie błędne.
- Od: 29 paź 2003, 01:07
- Posty: 756
- Skąd: zławieśWWA]:~
- Auto: cprf2a'99
Ja kupilem zewnetrzne lusterko mechaniczne (zamiennik) do Corolli w Firmie PolCar (mysle, ze mozemy rozszerzyc ten temat wlasnie o ten sklep, bo sens oferty jest identyczny jak w przypadku JC). Wyglad i jakosc wykonania dobre, minimalnie ustepuje oryginalowi, ale zakres i "gumowatosc" regulacji dyskwalifikuje ten produkt. Zaluje, ze wydalem 200PLN na bubel.
Chyba z JC (albo wlasnie z PolCaru, ale to na pewno to samo) mam przednie wahacze w Cronosie. Po ~15kkm wybity sworzen zwrotnicy, tuleje w porzadku. Poza tym zdecydowana wiekszosc czesci (gumy, laczniki, filtry, etc) biore wlasnie z JC i nie mialem zastrzezen, choc od razu widac, ze jakosc "optyczna" np. filtra kabinowego z JC (Nippon?, 75PLN) nie umywa sie do oryginalu (Denso, 130PLN).
Teraz w JC kupilem do Corolli tylne tulejki wahacza. Normalnie zaplacilbym 70PLN, ale powolujac sie na Klub MazdaSpeed dostalem znizke do 50PLN. . Mam nadzieje, ze nie opuszczono mi ceny z powodu jakosci lub niemoznosci wpasowania tego elementu w oryginalne miejsce montazowe. Z jakosci i spasowania zdam relacje wkrotce.
Niestety jesli chodzi o czesci do Cronosa FS/CD4E, to oferta JC jest bardzo uboga i wiekszosc rzeczy trzeba szukac na szrotach lub w ASO (np. filtr powietrza).
Poniewaz nie prowadze warsztatu i w sumie nieduzo czesci tam kupilem, to nie moge miec dobrze wyrobionego zdania na temat ich oferty, ale niestety cos zaczynam sie martwic, ze przystepna cena czesci niestety idzie w parze z niska jakoscia ich wykonania. Z drugiej strony prawda jest taka, ze jeszcze dlugo nie bedzie mnie stac na zakup (na pewno trwalszych i lepiej wykonanych) czesci w ASO. Mam wiec nadzieje, ze JC zweryfikuje swoich dostawcow i nie bedzie trzeba sie martwic, zeby nie brac od nich konkretnych rzeczy, jak np. kiedys przewodow WN.
Pozdrawiam.
Chyba z JC (albo wlasnie z PolCaru, ale to na pewno to samo) mam przednie wahacze w Cronosie. Po ~15kkm wybity sworzen zwrotnicy, tuleje w porzadku. Poza tym zdecydowana wiekszosc czesci (gumy, laczniki, filtry, etc) biore wlasnie z JC i nie mialem zastrzezen, choc od razu widac, ze jakosc "optyczna" np. filtra kabinowego z JC (Nippon?, 75PLN) nie umywa sie do oryginalu (Denso, 130PLN).
Teraz w JC kupilem do Corolli tylne tulejki wahacza. Normalnie zaplacilbym 70PLN, ale powolujac sie na Klub MazdaSpeed dostalem znizke do 50PLN. . Mam nadzieje, ze nie opuszczono mi ceny z powodu jakosci lub niemoznosci wpasowania tego elementu w oryginalne miejsce montazowe. Z jakosci i spasowania zdam relacje wkrotce.
Niestety jesli chodzi o czesci do Cronosa FS/CD4E, to oferta JC jest bardzo uboga i wiekszosc rzeczy trzeba szukac na szrotach lub w ASO (np. filtr powietrza).
Poniewaz nie prowadze warsztatu i w sumie nieduzo czesci tam kupilem, to nie moge miec dobrze wyrobionego zdania na temat ich oferty, ale niestety cos zaczynam sie martwic, ze przystepna cena czesci niestety idzie w parze z niska jakoscia ich wykonania. Z drugiej strony prawda jest taka, ze jeszcze dlugo nie bedzie mnie stac na zakup (na pewno trwalszych i lepiej wykonanych) czesci w ASO. Mam wiec nadzieje, ze JC zweryfikuje swoich dostawcow i nie bedzie trzeba sie martwic, zeby nie brac od nich konkretnych rzeczy, jak np. kiedys przewodow WN.
Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
Jakość części w JC jest podobna jak i w innych firmach, są dobre i złe. To zalezy chyba jaka im partią przyjdzie, Znam wszystkich którzy pracują w www.auto.sklep.pl , moja zona jest tam księgową. Nie jest regułą ze wszystko z jc to lipa, moze powiem na temat pasków klinowych, kupiłem od nich pasek jc pękł po 12 tkm, zamówiłem orginał mazdy i pękł po 2 tkm. Założyłem znów JC i przejezdził 60 tkm i nadal jezdzi. Simering na wał zmienił średnicę i wypadł po 2tkm, po wymianie na drugi tez JC przejezsdził 98 tkm i nadal jezdzi, nie ma reguły tak jak mówię. Ale coś innego tez powiem zona jezdzi r19 1,9d, po wymianie filtra paliwa (knecht) i przejechaniu 2 tkm autko zaczeło wariować, wchodziło na obroty, po odpaleniu gasło itp. Cuda robiłem (regulacja pompy, wtrysków, czyszczenie przewodów) i nic, nie przyszło mi do głowy ze to filtr bo na początku było ok. Przy -15 autko zapaliło od tyka po 5 s zgasło i amen, odpiołem filtr podpiołem bezpośrednio paliwo i auto zapaliło. Kupiłem nowy filtr fiama ale przed zalozeniem popatrzyłem i swierdziłem ze są inne z wyglądu. Sufmiarka i wymiary tez inne głównie średnica wewnętrzna, zalozyłem i autko jakby nowych sił dostało, nie gaśnie zap.... ze szok. Pojechałem do sklepu intercarsu, poprosiłem o oba filtry sufmiarkę wyciągnołem i pokazuję ima ze to inne filtry a gość mi na to ze w katalogu oba są takie same i do tego auta, rozp ierdolił mnie i co mialem zrobić. Juz miałem pompę kupować a to głupi filtr, tak ze jeszcze raz powiem ze jakoć zalezy od parti przysłanego towau nie od firmy.
- Od: 19 mar 2004, 18:03
- Posty: 555
- Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA
No cóż, podobnie ja wielu z Was , też ze względów finansowych dość częśto wybieram częsci z JC.
Opinię ogólnie mam taką, że części z JC, ale bez literek "JC" na koncu kodu są w miarę w porządku i raczej nie mam za bardzo powodów, zeby jakoś tam na nie narzekać. Inna sprawa jesli chodzi o te z kodem zakończonym literkami JC. Są to najtańsze ze wszystkich możliwych do kupienia w Japan Carze części i nie mam do nich przekonania. Np łączniki stabilizatora – te najtańsze, z JC w kodzie są takie sobie i ich żywotność nie jest długa, natomiast troche droższe łączniki bez owych literek w kodzie są znacznie lepsze i sporo więcej da się na nich przejechać (sprawdziłem na 3 przykładach). Teraz polecę w punktach:
– filtry oleju JC –> normalne, nie zauważyłem jakoby były bardzo gorsze od oryginału (zapobiegawczo kupuje też takie bez "JC" w kodzie)
– amorki Tokico (sprzedawane przez Japan Car) –> zakładałem 2xolejowe tyły do 626GE oraz teraz mam komplecik gazówek w GE 2.5 –> moim zdaniem są bez zarzutu, z czystym sumieniem polecam
– osłony amorków –> podstawowy model, najtańszy –> niestety shit, nie polecam, guma kartoflana, rwią się po pół roku. Godne polecienia są tzw uniwersalne z odbojem – guma jest znacznie lepsza, lecz cena to ok 40pln/szt w stosunku do 20 za te gorsze.
– łączniki stab. – z JC w kodzie – nie za bardzo, głosna praca, szybkie wybijanie się; bez JC w kodzie OK, dośc dobre
– końcówka drążka kier. GE –> najtańszych nie sprawdzałem, te bez JC w kodzie (bodajże są to 555) nie są złe, cena niewiele wyższa (chyba z 10PLN ) niz te najtańsze
– klocki hamulcowe – nie za bardzo, zwłaszcza w konfrontacji z ferodo (fakt, ze znacznie tańsze, ale [tiiit] fading na tych z JC), nie polecam
– przeguby – kolega kupił do Tico GLO i od razu strzelał po założeniu. Co do JC – się okaże, kupiłem tydzień temu i niedługo zamontuję zewnętrzny to Wam powiem jak się sprawuje. Na razie widze, ze podnieśli jakość i dodają smar oraz zapinki, no i gumę. Kiedyś sprzedawali goły przegub bez niczego. Moze będzie OK. Zawsze jest jakaś gwarancja.
– rolka prowadząca rozrządu (testowałem w 626GE 1.9) – rolka bez zarzutu, do dzisiaj u next własciciela jeździ OK
– napinacz rozrządu 626GE 1.9 –> niestety, to jest shit, u mnie wytrzymał 5000km i stracił własciwości napinające. Co prawda uznali reklamację i oddali kasę, ale nie można mieć pewności na tym elemencie, a wiadomo czym może się skończyć brak napięcia paska rozrządu...
– pasek rozrządu marki SUN – OK, śmiało można zakładać, nic się nie dzieje po dziś dzięń, a nowy własciciel dokręcił już 626 1.9 niezłą ilość km...
– uszczelka pokrywy zaworów –> do 323BG 1.8SOHC założyłem taką z JC i ... nic nie ciekło, była OK
– uszczelka pokrywy zaworów do 626GE 1.9 –> w służbowej zakładałem 3 razy co jakieś 5000km i niestety za każdym razem się lało, mimo, ze zakładana była z pomocą silikonu. Jak kupiłem swoją 626 1.9 tez była z JC, po kilkunastu tyś km ciekła, wymieniłem na oryginał (uwaga – za oryginał w ASO zapłaciłem 60PLN!! – opłaca się !) i do dzisiaj jest OK, suchutko, nic nie cieknie
– uszczelka pokryw zaworów 626 KL –> jak kupiłem to były założone na silikon takie z JC. Wytrzymały z biedą z 10000km po czym zaczęło się lać. Tak więc nie polecam, bo w KL z reguły te JC nie zdają egzaminu w ogóle. Po założeniu oryginału suchutko. Fakt, ze oryginał po 90PLN/szt a te z JC po 30, ale na tym nie warto oszczędzać, bo sama procedura wymiany spod tylnego dekeilka jest bardzo czasochłonna no i kosztowna.
– amorki tylnej klapy 626 GE –> w służbowej wymienilismy 2, jedne po miesiącu się wylał, drugi po 2 miechach pękł; z racji braku alternatyw, kupiłem takie same do moeje 626 1.9 –> do dzisiaj są OK (jush prawie rok), w obecnej 626 2.5 też takie założyłem i też są OK – tak więc jak widać te pierwsze były jakies wadliwe, teraz są OK
– sworzeń wahacza 323F BG – jak jush dobrali taki o własciwym rozstawie otworów to był OK, do chwili sprzedaży wytrzymywał bez stresów (z 50kkm zrobiłem)
– końcówka drążka 323F BG – to samo jak sworzeń – OK
– sprężyny suplex – shit total, nie polecam, bardzo miękkie, szybko się wygniatają, na tym polu polecam Kilen (ale wzmocniony) oraz lesjofors
– przewody WN JC – shit, przepływomierz w służbowej przez nie poleciał (no bo LPG + WN JC = buuum), teraz podobno mają JanMory – to jush lepiej
– filtr powietrza (rozne mazdy) – OK
– linka ręcznego 626 GE (bez JC w kodzie) OK, działa bez zarzutu (z JC w kodzie podobno szybciej się "zacierają")
To z grubsza tyle , co mi się teraz przypomina.
Aha, gumy stabilizatora tył – z JC shit total. Te gumy to tylko oryginał, sa w aSO po 35-40PNL/szt, ale warto dać, bo się ma długi czas święty spokój, a z JC po bodajże 15-20PLN ale bardzo szybko je szlag trafia.
No to chyba jush
Pozdro
Smirnoff
Opinię ogólnie mam taką, że części z JC, ale bez literek "JC" na koncu kodu są w miarę w porządku i raczej nie mam za bardzo powodów, zeby jakoś tam na nie narzekać. Inna sprawa jesli chodzi o te z kodem zakończonym literkami JC. Są to najtańsze ze wszystkich możliwych do kupienia w Japan Carze części i nie mam do nich przekonania. Np łączniki stabilizatora – te najtańsze, z JC w kodzie są takie sobie i ich żywotność nie jest długa, natomiast troche droższe łączniki bez owych literek w kodzie są znacznie lepsze i sporo więcej da się na nich przejechać (sprawdziłem na 3 przykładach). Teraz polecę w punktach:
– filtry oleju JC –> normalne, nie zauważyłem jakoby były bardzo gorsze od oryginału (zapobiegawczo kupuje też takie bez "JC" w kodzie)
– amorki Tokico (sprzedawane przez Japan Car) –> zakładałem 2xolejowe tyły do 626GE oraz teraz mam komplecik gazówek w GE 2.5 –> moim zdaniem są bez zarzutu, z czystym sumieniem polecam
– osłony amorków –> podstawowy model, najtańszy –> niestety shit, nie polecam, guma kartoflana, rwią się po pół roku. Godne polecienia są tzw uniwersalne z odbojem – guma jest znacznie lepsza, lecz cena to ok 40pln/szt w stosunku do 20 za te gorsze.
– łączniki stab. – z JC w kodzie – nie za bardzo, głosna praca, szybkie wybijanie się; bez JC w kodzie OK, dośc dobre
– końcówka drążka kier. GE –> najtańszych nie sprawdzałem, te bez JC w kodzie (bodajże są to 555) nie są złe, cena niewiele wyższa (chyba z 10PLN ) niz te najtańsze
– klocki hamulcowe – nie za bardzo, zwłaszcza w konfrontacji z ferodo (fakt, ze znacznie tańsze, ale [tiiit] fading na tych z JC), nie polecam
– przeguby – kolega kupił do Tico GLO i od razu strzelał po założeniu. Co do JC – się okaże, kupiłem tydzień temu i niedługo zamontuję zewnętrzny to Wam powiem jak się sprawuje. Na razie widze, ze podnieśli jakość i dodają smar oraz zapinki, no i gumę. Kiedyś sprzedawali goły przegub bez niczego. Moze będzie OK. Zawsze jest jakaś gwarancja.
– rolka prowadząca rozrządu (testowałem w 626GE 1.9) – rolka bez zarzutu, do dzisiaj u next własciciela jeździ OK
– napinacz rozrządu 626GE 1.9 –> niestety, to jest shit, u mnie wytrzymał 5000km i stracił własciwości napinające. Co prawda uznali reklamację i oddali kasę, ale nie można mieć pewności na tym elemencie, a wiadomo czym może się skończyć brak napięcia paska rozrządu...
– pasek rozrządu marki SUN – OK, śmiało można zakładać, nic się nie dzieje po dziś dzięń, a nowy własciciel dokręcił już 626 1.9 niezłą ilość km...
– uszczelka pokrywy zaworów –> do 323BG 1.8SOHC założyłem taką z JC i ... nic nie ciekło, była OK
– uszczelka pokrywy zaworów do 626GE 1.9 –> w służbowej zakładałem 3 razy co jakieś 5000km i niestety za każdym razem się lało, mimo, ze zakładana była z pomocą silikonu. Jak kupiłem swoją 626 1.9 tez była z JC, po kilkunastu tyś km ciekła, wymieniłem na oryginał (uwaga – za oryginał w ASO zapłaciłem 60PLN!! – opłaca się !) i do dzisiaj jest OK, suchutko, nic nie cieknie
– uszczelka pokryw zaworów 626 KL –> jak kupiłem to były założone na silikon takie z JC. Wytrzymały z biedą z 10000km po czym zaczęło się lać. Tak więc nie polecam, bo w KL z reguły te JC nie zdają egzaminu w ogóle. Po założeniu oryginału suchutko. Fakt, ze oryginał po 90PLN/szt a te z JC po 30, ale na tym nie warto oszczędzać, bo sama procedura wymiany spod tylnego dekeilka jest bardzo czasochłonna no i kosztowna.
– amorki tylnej klapy 626 GE –> w służbowej wymienilismy 2, jedne po miesiącu się wylał, drugi po 2 miechach pękł; z racji braku alternatyw, kupiłem takie same do moeje 626 1.9 –> do dzisiaj są OK (jush prawie rok), w obecnej 626 2.5 też takie założyłem i też są OK – tak więc jak widać te pierwsze były jakies wadliwe, teraz są OK
– sworzeń wahacza 323F BG – jak jush dobrali taki o własciwym rozstawie otworów to był OK, do chwili sprzedaży wytrzymywał bez stresów (z 50kkm zrobiłem)
– końcówka drążka 323F BG – to samo jak sworzeń – OK
– sprężyny suplex – shit total, nie polecam, bardzo miękkie, szybko się wygniatają, na tym polu polecam Kilen (ale wzmocniony) oraz lesjofors
– przewody WN JC – shit, przepływomierz w służbowej przez nie poleciał (no bo LPG + WN JC = buuum), teraz podobno mają JanMory – to jush lepiej
– filtr powietrza (rozne mazdy) – OK
– linka ręcznego 626 GE (bez JC w kodzie) OK, działa bez zarzutu (z JC w kodzie podobno szybciej się "zacierają")
To z grubsza tyle , co mi się teraz przypomina.
Aha, gumy stabilizatora tył – z JC shit total. Te gumy to tylko oryginał, sa w aSO po 35-40PNL/szt, ale warto dać, bo się ma długi czas święty spokój, a z JC po bodajże 15-20PLN ale bardzo szybko je szlag trafia.
No to chyba jush
Pozdro
Smirnoff
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Witam i podzielam zdanie kolegi. BrawoNo cóż, podobnie ja wielu z Was , też ze względów finansowych dość częśto wybieram częsci z JC
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
osłony amorków –> podstawowy model, najtańszy –> niestety shit, nie polecam, guma kartoflana, rwią się po pół roku. Godne polecienia są tzw uniwersalne z odbojem – guma jest znacznie lepsza, lecz cena to ok 40pln/szt w stosunku do 20 za te gorsze.
Zgadzam się z przedmówcą. Jeden razem z odbojem mi już owpadł i nie mam nic, a drugi siedzi na obudowie amorka, oczywiście w stanie bardzo nie należytym, a pierwsze objawy pękania zauważyłem już po 3 m-cach
Przewody WN padly po nie calym roku
przewody po założeniu i próbie zdjącia ze świecy były do śmieci, zacisk został na świecy (2 na 4), a za każdym razem zsuwała się ta osłona świecy, i musiałem ingerować jakimiś szczypcami
– Mam jeszcze łożysko przód, i chyba po 10 tys zaczyna już dawać czadu
Ale niestety z braku kasy nie ma wyjścia
tco_tm napisał(a):Niestety jesli chodzi o czesci do Cronosa FS/CD4E, to oferta JC jest bardzo uboga i wiekszosc rzeczy trzeba szukac na szrotach lub w ASO (np. filtr powietrza).
No tu się nie zgodzę, dostałem od nich filtr powietrza do Cronosa i jest całkiem OK, pasuje lepiej niż dobrze i wygląda porządnie.
Pozakładałem komplet łączników stab. ale bez literek i wydaje się dobrze. Dołożyłem tuleję wahacza i coś mi się wydaje, że będzie repeta po zaledwie 6 tyś. mil.
Ogólnie do Cronosa trzeba się naszukać i na wszelki wypadek sprawdzić czy to dokładnie to co chcemy.
Pozdrawiam
_MarSs_ {626 Cronos 2.0 95}
_MarSs_ {626 Cronos 2.0 95}
- Od: 14 gru 2003, 14:33
- Posty: 80
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 626 2.0 95
Ja kupowałem [waaaco?] górny do civica i juz rok jezdzi jest -oki
Klocki hamulcowe ale nie JC tylko mk kashijama na tył -oki
Na przód jakies angielski i raczej mieszane uczucia
Z polkaru (chyba)kupiłem reperaturki błotników do civica powiem jak beda zamontowane czy pasowały-dzis zacznie sie ich montaz.
Wiecej rzeczy niekupowałem jeszcze z JC
Klocki hamulcowe ale nie JC tylko mk kashijama na tył -oki
Na przód jakies angielski i raczej mieszane uczucia
Z polkaru (chyba)kupiłem reperaturki błotników do civica powiem jak beda zamontowane czy pasowały-dzis zacznie sie ich montaz.
Wiecej rzeczy niekupowałem jeszcze z JC
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
- Od: 17 lis 2003, 01:14
- Posty: 314
- Skąd: Piaseczno
- Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi
jak coś jest w katalogu to choćby nie pasowało to i tak się upierają.
Czasem trzeba dopasować (wątek z łacznikami) a czasem wymienić
Większość cześci jednak kupuje od nich.
Czasem trzeba dopasować (wątek z łacznikami) a czasem wymienić
Większość cześci jednak kupuje od nich.
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Ja powiem krótko, że w miarę możliwości unikam zakupu istotnych cześci z JC i poprę to odpowiednim przykładem. Padł mi jakiś czas temu czujnik oleju. Kupiłem taki z JC za około 25 PLN i ten oto wspaniały czujnik zacząło mi puszczać olej w tempie litr na 20 km co mnie utwierdziło w przekonaniu co do kupowania częsci w JC. jak oddawałem ten oto czujnik, to PAN który mi sprzedawał bez zapytania wyciągnał pieniądze i zwrócił je(jednym słowem wiedział co sa warte te czujniki)
Po wspaniałym czujniku cisnienia oleju z JC kupiłem włoski za 14 PLN i po przejechaniu 15 tkm wszystko jest O.K.
Pozdro
P.S. Przypomina mi się w tym momencie bardzo ciekawa reklama Volkswagena: " Recepta na długowieczność; Oryginalne czesci" i jest w tym racja.
Po wspaniałym czujniku cisnienia oleju z JC kupiłem włoski za 14 PLN i po przejechaniu 15 tkm wszystko jest O.K.
Pozdro
P.S. Przypomina mi się w tym momencie bardzo ciekawa reklama Volkswagena: " Recepta na długowieczność; Oryginalne czesci" i jest w tym racja.
No ja juz sie troche na kupowalem u nich. ale istotnych elementow nie bralem .Tak jak smirnof napisal podzielam jego uwagi.
Ale najwieksza porazka jaka u nich kupilem byl przegob wewnetrzny... niech go h...j zastrzeli byl gorszy nowy od starego originalu.
Ale najwieksza porazka jaka u nich kupilem byl przegob wewnetrzny... niech go h...j zastrzeli byl gorszy nowy od starego originalu.
MAZDA MILENIA 2,5 V6 is de best
- Od: 20 paź 2003, 15:28
- Posty: 214
- Skąd: KOSZALIN
- Auto: MILENIA 2.5 V6, JEEP , 323F BA
Przegub zewnętrzny z JC – założony w 99 r i jak do tej pory jest ok. Fakt że mazda przejechała w tym czasie około 60 tyś.km
Amory Kayaba + osłony z JC- kupione 1.10 2002 i sam w to nie wierzę ale osłony są jeszcze całe
Osłona przegubu tzw. manszeta – totalna porażka. W ciągu 18 miesiecy padły mi 2 – oczywiście JC.
Filtry oleju z JC – całkiem spoko
Filtr paliwa z JC- przerdzewiał po roku
Filtr powietrza z JC- chyba spoko
Końcówki drążków kierowniczych i sworznie wahaczy JC – firma 555 – chyba są ok
Amory Kayaba + osłony z JC- kupione 1.10 2002 i sam w to nie wierzę ale osłony są jeszcze całe
Osłona przegubu tzw. manszeta – totalna porażka. W ciągu 18 miesiecy padły mi 2 – oczywiście JC.
Filtry oleju z JC – całkiem spoko
Filtr paliwa z JC- przerdzewiał po roku
Filtr powietrza z JC- chyba spoko
Końcówki drążków kierowniczych i sworznie wahaczy JC – firma 555 – chyba są ok
- Od: 20 paź 2003, 09:53
- Posty: 670
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS
Ja mam łożysko i narazie chodzi, przeleciane ma narazie ok 10000 chodź myślałem że mi sie zaczyna już sypać, ale koledzy z forum wyprowadzili mnie właśnie z błędu
A co sądzicie o założeniu łozyska przedniego koła z JC
Przed chwila napisales, ze nie uzywasz czesci z JC.
Jak zalezy Ci na wiekszej pewnosci, to lepiej kup jakies SKF, albo nawet FŁT (jesli da sie dobrac).
Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki