Mróz a zamki w drzwiach

Postprzez janek » 15 gru 2005, 21:04

uszczelki smarować ale ostrożnie z zamkami po długotrawłym użytkowaniu wynalazków do odmrażania może czekać was rozkręcanie i czyszcenie zamka-tak miałem w moim poprzednim wozie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2005, 17:51
Posty: 98
Skąd: Warszwa
Auto: 626GF 1998 2.0 16v

Postprzez Sebekk » 15 gru 2005, 23:29

Grzyby napisał(a):wkładka od kierowcy nie żyje



MAM PODOBNIE TYLE ZE MOJA JEST ZAKLEJONA SILIKONEM <lol> <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2005, 14:05
Posty: 518
Skąd: warszawa/łomianki
Auto: BMW E46 320d 150km;))

Postprzez cronos2002 » 16 gru 2005, 00:12

jeśli chodzi o uszczelki to polecam płyny do czyszczenia/konserwacji opon dostępne na większości stacji benzynowych ( w spryskiwaczu lub sprayu), koszt ok 10 zł. Na niektórych opakowaniach nawet pisze że preparat jest nie tylko do opon ale również do gumowych elementów / uszczelek/.
Na zimę psikam tym też na osłony gumowe przegubów i przekładni kierowniczej.
Forumowicz
 
Od: 15 paź 2011, 07:54
Posty: 82

Postprzez brii » 16 gru 2005, 10:26

Nikt o tym nie wspominał, bo pewnie nikt nawet na tak "genialny" pomysł nie wpadł, ale wolę uprzedzić – nie psiukać WD40 do stacyjki!!
Jeszcze taka druga sprawa – czy przypadkiem ten post nie powinien się znaleźć w poradach?? :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8961 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez ReServeD626 » 19 gru 2005, 02:54

zastosowałem WD40 – zamek smiga jak nówka – polecam i pozdrawiam


brii napisał(a):Jeszcze taka druga sprawa – czy przypadkiem ten post nie powinien się znaleźć w poradach??

nie zrzędź plizzzz ;)
>>> pozdrowienia z syreniego grodu <<<
...serce bije w takt V-acht :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2004, 20:25
Posty: 517
Skąd: Wawa/Ryki
Auto: A acht V acht

Postprzez jacobs » 19 gru 2005, 16:09

no i wczoraj stało sie, wszystkie 3 zamki zamarzły, na szczęście odmrażacz pomógł i zamkiem w klapie otworzyłęm samochód, później wieczorkiem we wszystkie zamki WD40 i dziś nie było takich problemów.
brii napisał(a):Nikt o tym nie wspominał, bo pewnie nikt nawet na tak "genialny" pomysł nie wpadł, ale wolę uprzedzić – nie psiukać WD40 do stacyjki!!

A czemu?? W poprzednim samochodzie nie chciała odskakiwać ta wkładka to potraktowałem ją WD40 i... nic nie pomogło :P
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez janek » 19 gru 2005, 22:07

Zamki przesmarował mi Dr. Jaksa – olejem skrzyni biegów-chodzą jak masełko.
Do uszczelek kupiłem w makro preparat w spraju – chyba Jack Auto-ok 6 zł-dobrze działa ale tłuści okładzinę dzwi-ostrożnie -polecam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2005, 17:51
Posty: 98
Skąd: Warszwa
Auto: 626GF 1998 2.0 16v

Postprzez janek » 19 gru 2005, 22:08

Serwer sie zawiesił ...i dodał mnie dwa razy. Pozdrawiam i życzę miłego porannego skrobania szyb.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2005, 17:51
Posty: 98
Skąd: Warszwa
Auto: 626GF 1998 2.0 16v

Postprzez Globy » 19 gru 2005, 22:33

Ja na razie woze odmrazacz w schowku – jak mi drzwi zamarzna, to wtedy sie zastanowie, jak sie do niego dostac <co jest> Ale zgodnie z Waszymi sugestiami psikne WD40 – na razie pilota do centralnego niet, poklocilismy sie z alarmem i polecial won.

Obrazek

Chcialem jeszcze przestrzec Was: kluczyki Mazd z lat 90. (GE, BA itd.) sa dosc lamliwe, szczegolnie przy naduzywaniu ich w roli otwieracza bagaznika oraz szarpaniu z przyzwyczajenia, wiec lepiej miec zapas i reagowac przy peknieciach struktury.

janek napisał(a):Pozdrawiam i życzę miłego porannego skrobania szyb.

A dziekujemy i wzajemnie :D
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Jaksa » 19 gru 2005, 22:48

janek napisał(a):Zamki przesmarował mi Dr. Jaksa – olejem skrzyni biegów-chodzą jak masełko.
Dextron – sprawdzona warsztatowa metoda <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Tomash » 19 gru 2005, 23:56

Globy napisał(a):Chcialem jeszcze przestrzec Was: kluczyki Mazd z lat 90. (GE, BA itd.) sa dosc lamliwe, szczegolnie przy naduzywaniu ich w roli otwieracza bagaznika oraz szarpaniu z przyzwyczajenia, wiec lepiej miec zapas i reagowac przy peknieciach struktury.

W BG zreszta tyz... Ale w serwisie mnie uswiadomili, ze to taki specjalny patent, zeby nie probowac na sile w innych Mazdach. W standarcie dorabiam sobie przy okazji kazdej kolejnej Mazdy za 10 zeta zwykly kluczyk. Nie mam na kluczyku ladnego znaczka, ale problemu ze zlamancem tez nie mam.
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2005, 05:51
Posty: 209
Skąd: Trojmiasto
Auto: Tribute 3.0 V6

Postprzez Robert W. » 20 gru 2005, 08:53

Do uszczelek używam gliceryny zakupionej w aptece. Okres pomiędzy smarowaniami – 2 tygodnie.
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2004, 07:08
Posty: 58
Skąd: Elbląg
Auto: Mazda 323BG 1.3i 16V '92 Hatch

Postprzez brii » 20 gru 2005, 15:04

Jaksa napisał(a):Dextron – sprawdzona warsztatowa metoda

Pomaga też na wolno podnoszące się szyby sterowne elektrycznie
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8961 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Malico » 20 gru 2005, 15:19

brii napisał(a):Nikt o tym nie wspominał, bo pewnie nikt nawet na tak "genialny" pomysł nie wpadł, ale wolę uprzedzić – nie psiukać WD40 do stacyjki!!

no tak, ale gdy sie popsika WD40 do zamkow, a nastepnie otworzy drzwi kluczykiem, to do stacyjki wejdzie kluczyk upaprany tym specyfikiem... czy to nie zaszkodzi?
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2004, 01:08
Posty: 291 (0/9)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 323 1.8 GT '91

Postprzez Malico » 20 gru 2005, 15:21

Tomash napisał(a):
Globy napisał(a):Chcialem jeszcze przestrzec Was: kluczyki Mazd z lat 90. (GE, BA itd.) sa dosc lamliwe, szczegolnie przy naduzywaniu ich w roli otwieracza bagaznika oraz szarpaniu z przyzwyczajenia, wiec lepiej miec zapas i reagowac przy peknieciach struktury.

W BG zreszta tyz... Ale w serwisie mnie uswiadomili, ze to taki specjalny patent, zeby nie probowac na sile w innych Mazdach. W standarcie dorabiam sobie przy okazji kazdej kolejnej Mazdy za 10 zeta zwykly kluczyk. Nie mam na kluczyku ladnego znaczka, ale problemu ze zlamancem tez nie mam.

hehe mojej zonce wlasnie przy otwieraniu bagaznika nadlamal sie kluczyk... ale prostowanie mlotkiem zdalo egzamin ;) i tak juz 3 razy :D mysle, ze niedlugo bede musial jednak ten kluczyk dorobic ;)
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2004, 01:08
Posty: 291 (0/9)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 323 1.8 GT '91

Postprzez Justynka » 20 gru 2005, 20:00

Malico napisał(a):hehe mojej zonce wlasnie przy otwieraniu bagaznika nadlamal sie kluczyk...


Kabel :]
he he, wiedziałam, że któreś z nas o tym napisze... :P
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2004, 01:43
Posty: 107
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 323 BG GT 1.8 '91

Postprzez jacobs » 20 gru 2005, 20:22

brii napisał(a):Pomaga też na wolno podnoszące się szyby sterowne elektrycznie

a gdzie to smarować?? Nie podnoszą sie tak wolno, ale szybkie też nie są.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez catbert » 20 gru 2005, 22:16

Tomash napisał(a):Wazelinka jest skuteczna

taaaaak, z lenistwa nasmarowałem ze 3 dni temu tylko uszczeli w drzwiach od strony kierowcy. Jak teraz przyszły przymrozki to rano mogę otworzyć wszystkie drzwi za wyjątkiem ... tych nasmarowanych wazeliną techniczną :–(
Będe musiał zmyć jakoś to cholerstwo
626 The Number of The Beast
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2004, 19:38
Posty: 32
Skąd: Gliwice
Auto: 626 1.8 GE FP '93 sedan

Postprzez Jaksa » 20 gru 2005, 22:47

catbert napisał(a): za wyjątkiem ... tych nasmarowanych wazeliną techniczną
A to jakaś lipna ta wazelina <lol> Osobiscie nie smaruje uszczelek, jakos nie chcą przymarzać :P
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez brii » 21 gru 2005, 15:09

jacobs242 napisał(a):a gdzie to smarować?? Nie podnoszą sie tak wolno, ale szybkie też nie są.

Prowadnice szyb w drzwiach można tym nasmarować. Można też wpuścić w prowadnice od góry jak szyba jest opuszczona, ale łatwo ją wtedy pobrudzić.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8961 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki