Witam. Jestem posiadaczem takiej maszynki polerskiej . Teraz rodzi się pytanie, po nałożeniu pasty polerskiej na lakier, których nakładek mam użyć ?
czy polerować gąbką , szorstką nakładką czy może tą miękką choć wydaje mi się że jej używa się na koniec . Za wszelkie porady będę wdzięczny. Pozdrawiam.
Polerowanie lakieru, jakich padów użyć?
Strona 1 z 1
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
z tego co pamietam poleruje sie rysy gąbka albo nasadką materiałową
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
sheerydrain napisał(a):wydaje mi się
To jest wystarczające uzasadnienie, żeby odłożyć to polerowanie na później a w tym czasie poczytać trochę http://forum.kosmetykaaut.pl/index.php, bo szkoda lakieru
- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
No ok to zapytam jeszcze raz, jeśli nałożę już pastę to lakier polerować miękką gąbką czy nakładką tzw. Barankiem ?:)
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Ja jestem totalnym laikiem, ale używam tylko padów. Mam 3 o różnej twardości i dobieram je do kazdego przypadku. Na swoim aucie wiem ile mam lakieru i wiem na co mogę sobie pozwolić. Trzeba bardzo uważać bo chwila nieuwagi i zjedziesz lakier do podkładu. Przy niektórych skazach na lakierze używam papieru 1000/2000 lub gwiazdek. Przy głębokich rysach często polerką nic nie zdziałasz.
Co chcesz polerować? Fragment, cały elementy czy cały samochód? Tak jak pisałem ja jestem laikiem. Spolerowałem fragment i było super. Spolerowałem cały element i wyszło średnio. Pojawiły się reflexy. Dopiero miękkim padem i inną pastą (mleczkiem) pozbyłem się ich.
Pogadaj z kolegą @tomek@ z forum. Dał mi wiele cennych rad, których jeszcze nie zdążyłem wykorzystać. Mazdę na której bawiłem się najwięcej już sprzedałem, a na obecnym aucie nie mam potrzeby polerować. Klapę tylko raz przejechałem, bo musiałem usunąć drobne ślady po naklejkach.
Co chcesz polerować? Fragment, cały elementy czy cały samochód? Tak jak pisałem ja jestem laikiem. Spolerowałem fragment i było super. Spolerowałem cały element i wyszło średnio. Pojawiły się reflexy. Dopiero miękkim padem i inną pastą (mleczkiem) pozbyłem się ich.
Pogadaj z kolegą @tomek@ z forum. Dał mi wiele cennych rad, których jeszcze nie zdążyłem wykorzystać. Mazdę na której bawiłem się najwięcej już sprzedałem, a na obecnym aucie nie mam potrzeby polerować. Klapę tylko raz przejechałem, bo musiałem usunąć drobne ślady po naklejkach.
No właśnie wadą tego jest jedna rzecz: to że musisz być cały czas skupiony,bo jak polecisz za daleko,to lakier zejdzie do pokładu i zamiast ładnej polerki masz kłopot i wydatki na lakiernika,a można tego uniknąć. Z tymi padami to ostrożnie-natomiast gąbka sprawdzi się w każdej sytuacji.
- Od: 30 mar 2012, 21:32
- Posty: 22
- Auto: Mazda 3 HB.
Polerkę robiłem tydzień temu. Szczerze mówiąc nie efekt dobry ale spodziewałem się lepszego. Lakier się błyszczał można było się w nim przeglądać ale mikro rysy nie zniknęły tak jak tego chciałem.
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki