Środek do konserwacji uszczelek.

Postprzez waldek.kom » 2 wrz 2010, 20:37

Witam chciałem zapytać o jakiś dobry preparat do konserwacij gumy chodzi mi o uszczelki dzwi i szyberdachu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 19:34
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r

Postprzez Hugo » 2 wrz 2010, 23:12

waldek.kom napisał(a):Witam chciałem zapytać o jakiś dobry preparat do konserwacij gumy chodzi mi o uszczelki dzwi i szyberdachu.
Smar silikonowy w spray'u lub w sztyfcie. Nie ma nic lepszego.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez prezes83 » 3 wrz 2010, 01:35

Hugo napisał(a):Smar silikonowy w spray'u lub w sztyfcie. Nie ma nic lepszego.

<spoko>
http://www.poomoc.pl

Prowadź z wyobraźnią!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 16:07
Posty: 820 (2/4)
Skąd: Jarosław / Gliwice
Auto: Służbowe
Było:
Saab 9-5 SportKombi ARC 2.3t
626 GE FP

Postprzez desp » 3 wrz 2010, 08:13

Tanio i skutecznie – wazelina techniczna, choć i spożywcza da radę, żadne oliwy czy oliwki nie poradzą. Przed zastosowaniem czegokolwiek umyj wszystkie uszczelki wodą z płynem do mycia naczyń z octem.
Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2009, 21:54
Posty: 122
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec

Postprzez waldek.kom » 10 wrz 2010, 22:10

Dzięki za odpowiedzi
pozdrawiam wszystkich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 19:34
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r

Postprzez Radex » 13 wrz 2010, 08:46

ja używam także sylikonu ale w sprayu.
sylikon stosowany jest zazwyczaj wszedzie tam gdzie chcemy w dobrej kondycji utrzymać wszelkie elementy gumowy.
zarówno podczas lata aby uszczelki nie wysychały i nie parciały, a także podczas zimy aby można było spokojnie otwierać drzwi nie martwiąc się o urwanie uszczelek sklejonych przez mróz/lód
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez ZOOMik » 16 wrz 2010, 12:22

Polecam dedykowane do tego celu środki w sztyfcie lub w pojemnikach z gąbką na końcu (jak w pastach do butów). Są skuteczne a jednocześnie bardzo wygodne użyciu – umożliwiają precyzyjne dozowanie preparatu bez obawy o przypadkowe zabrudzenie wnętrza, jakie może mieć miejsce w przypadku spray-u.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez Radex » 16 wrz 2010, 14:30

ja spray psikam na ściereczkę a potem dokładnie wycieram ładnie wszelkie zakamarki gumowych uszczelek czego niby wygodną gąbeczką nie zrobisz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez ZOOMik » 17 wrz 2010, 20:43

Zapewniam Cię, że aplikator gąbkowy doskonale sprawdza się w konserwacji uszczelek i bez trudu dociera tam gdzie trzeba. Jest to moim zdaniem najwygodniejszy i najszybszy sposób, który osobiście preferuję. Nie mniej silikon spray+szmatka również spełni swoje zadanie a przy tym wyjdzie taniej. Co kto lubi – niech każdy wybierze dla siebie najlepszy :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 10:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez Grzyby » 17 wrz 2010, 23:02

http://sklepy.allegro.pl/tenzi-gumlax-g ... 04565.html
Szmatka lub gąbka i wcieramy z elementy gumowe. Guma uszczelek robi się bardziej miękka.
Co najważniejsze – nie lepi się, nie "tłuści" i nie zbiera kurzu.

I można go używać do konserwacji i czernienia opon :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Radex » 18 wrz 2010, 09:08

o widzisz Grzybu
ja mam bolda
Obrazek
tez sprobuje zapodac na uszczelki, beda sie ladnie czernic :D
choc po sylikonie i tak sa ladne i nic sie nie chyta

Bold jest o tyle dobry jesli chodzi o opony ze wystarczy popsikac opony, nie trzeba wcierac. a efekt jest rewelacyjny. jestem bardzo zadowolony.
kurz sie nie chyta, a juz po pierwszym uzyciu bolda zauwazylem ze woda nie wnika w opone bo bold wsiaknal ladnie w jej struture nawet bez wcierania
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki