Problemy z zamkiem centralnym

Postprzez pldiego » 18 sty 2004, 16:07

nei napisał(a):chyba wymienie dwa na raz i bedzie po krzyku dzienki !!!!! ;)


proponuje tylko jeden bo o ile sie orjentuje to silowniki nie sa takie tanie
np. Gdy chcialem wstawic alarm do swojej mazdy wraz z centralnym to powiedziabno mi ze musze dokupic jeszcze jeden silownik, poniewaz nie ma go w drziwach od kierowcy (w sumie po co :) )
To zaspiewali mi okolo 400 zl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2003, 17:36
Posty: 146
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626GD 90Lpg Elegandzka:)

Postprzez XsiX » 18 sty 2004, 16:57

nei napisał(a):chyba wymienie dwa na raz i bedzie po krzyku dzienki !!!!! ;)


tyże że ten w drzwiach kierowcy to o ile dobrze pamiętam tzw siłownik MASTER więc musisz się właśnie o takiego pytać :D

pldiego napisał(a):proponuje tylko jeden bo o ile sie orjentuje to silowniki nie sa takie taniel


siłowniki uniwersalne, z których się montuje centralny do aut nie mających go fabrycznie są bardzo tanie ich koszt to 20-60 zł w zależności od firmy :]
Ostatnio edytowano 18 sty 2004, 17:02 przez XsiX, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez pldiego » 18 sty 2004, 17:02

XsiX napisał(a):
pldiego napisał(a):proponuje tylko jeden bo o ile sie orjentuje to silowniki nie sa takie taniel


sterowniki uniwersalne, z których się montuje centralny do aut nie mających go fabrycznie są bardzo tanie ich koszt to 20-60 zł w zależności od firmy :]


ale wiemy ile taki silownik popracuje mialem kiedys takie w skodzie vavorit <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2003, 17:36
Posty: 146
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626GD 90Lpg Elegandzka:)

Postprzez XsiX » 18 sty 2004, 17:04

pldiego napisał(a):ale wiemy ile taki silownik popracuje mialem kiedys takie w skodzie vavorit <lol>


Moja pierwsza mazda czyli 323 miała centralny+alarm (centralny na najtańszych podzespołach) i w ciągu 4 lat używania auta nie miałem z nim jakichkolwiek problemów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez pldiego » 18 sty 2004, 20:47

XsiX napisał(a):
pldiego napisał(a):ale wiemy ile taki silownik popracuje mialem kiedys takie w skodzie vavorit <lol>


Moja pierwsza mazda czyli 323 miała centralny+alarm (centralny na najtańszych podzespołach) i w ciągu 4 lat używania auta nie miałem z nim jakichkolwiek problemów.



Wiedz albo ty miales szczescie :) albo ja pecha :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2003, 17:36
Posty: 146
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626GD 90Lpg Elegandzka:)

Postprzez nei » 18 sty 2004, 23:08

w takim razie wymienei 2 jak nie sa drogie !!!
dzieki wielkie;]
!! To może być tylko MAZDA !!
Początkujący
 
Od: 6 sty 2004, 12:28
Posty: 14
Auto: mazda 323f

Postprzez XsiX » 18 sty 2004, 23:41

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez HERCIK » 19 sty 2004, 11:22

Nie koniecznie musza byc uszkodzone silowniki moga byc gdzies czujniki zasniedziale radzilbym najpierw sprawdzic
MAZDA MILENIA 2,5 V6 is de best
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 15:28
Posty: 214
Skąd: KOSZALIN
Auto: MILENIA 2.5 V6, JEEP , 323F BA

Postprzez nei » 20 sty 2004, 16:15

a gdzie sie moga anjdowac te czujniki ??? w dzwiach czy gdzies indziej ???
!! To może być tylko MAZDA !!
Początkujący
 
Od: 6 sty 2004, 12:28
Posty: 14
Auto: mazda 323f

Postprzez XsiX » 20 sty 2004, 17:31

Przypomniało mi się właśnie że miałem kiedyś podobny problem z centralnym zamkiem. Przyczyną było oderwanie się ścieżki w sterowniku centralnego (miałem najtańszy centralny z możliwych). Po "dosztukowaniu" lutownicą ścieżki wszystko wróciło do normy. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez HERCIK » 20 sty 2004, 20:12

Czujniki sa przy przednich drzwiach montowane przy zamku najlepiej wymontowac caly zamek od strony kierowcy i tam masz czujnik z trzema kabelkami musisz wziac caly wlacznik jechac do sklepu kupic nowy polutowac i moze byc po problemie . Czujnik kosztuje 1,50 zl dzisiaj wlasnie kupowalem bo mi tez od mrozu padl i albo sie auto nie zamykalo albo sie samo otwieralo i przy okazji polowa sasiadow nie spala bo alarm wyl heheheeh hahaha
MAZDA MILENIA 2,5 V6 is de best
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 15:28
Posty: 214
Skąd: KOSZALIN
Auto: MILENIA 2.5 V6, JEEP , 323F BA

Postprzez P0L4K » 6 wrz 2004, 20:59

Problem jest nastepujacy – mam centralny zamek i jesli chodzi o zamykanie to nie ma problemu,cyk na pilot i zamkniety a jesli chodzi o otworzenie to du.... cyk na pilot alarm sie wylacza ale drzwi sie nie otwieraja,chociaz moze z 5 razy sie otworzyly.Podobny klopot-jak przekrecam kluczyk w stacyjce to sie wszystko zamyka,a jak wylaczam to nie otwieraja sie,chociaz tez pare razy sie otworzyly.I pytanko gdzie mam szukac czegos co moze nie stykac i co to moze byc?czy jest to do naprawienia w zaciszu domowym?
Główno-dowodzący LOŻY VIP'ów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2004, 12:23
Posty: 1124
Skąd: Warszawa
Auto: Passat B7

Postprzez Krasnal » 6 wrz 2004, 21:20

hmmm – ewidentnie brak sygnału zwrotnego z centralki centralnego zamka – tylko jaki powinien być??
to chyba sterownik org. mazdy....
Jeżeli działać powinien również przy zapalaniu i gaszeniu silnika to chyba już centralka alarmu – przynajmniej u mnie tak jest ;)
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez Xionc » 7 wrz 2004, 15:14

Z tego co kojarze to w siłowniki centralnego zamka MASTER powinno być 5 przedowod. Dwa do silniczka, jedna masa(a moze +12V?) i po jednym na otwieranie i zamykanie. Prawdopodobnie nie kontaktuje właśnie jeden z tych ostatnich. Tylkoże Ty masz problem nie tylko przy siłowniku, ale i przy pilocie i kluczyku, wiec pewnie ten przewod uj@#$@#$ się gdzieś przy centralce i czasem kontatkuje a czasem nie. Nie jestem mechanikiem, tak mi sie na logike wydaje tylko <jelen>
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez xXx » 3 sty 2005, 00:31

Witam, może ktoś wie dlaczego nie działa u mnie centralny zamek w tylnych lewych drzwiach ? Czy możliwe żeby padł oryginalny siłownik ?

;)

P.S. Napisałem jak uczniak, ale ciekaw jestem waszych opinii.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez -=SauroS=- » 3 sty 2005, 00:44

Może go zawiało od prędkości i się przeziębił ;)
Nie pozostaje Ci nic innego jak go wyjąć i sprawdzić czy wogóle reaguje na napięcie.
A przynajmniej rozkręcić boczek i zobaczyc czy dochodzi do niego napięcie. Jeżeli tak, to podciągnij sobie kable od akumulatora i zobacz czy reaguje przy zwieraniu :)
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2004, 22:24
Posty: 41
Auto: Mazda 323 1,6 16V 94r.

Postprzez xXx » 3 sty 2005, 01:08

Nie chce mi się ;)

A możliwe, że mi kostka łącząca drzwi ze słupkiem nie kontaktuje ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Krasnal » 3 sty 2005, 20:45

xXx napisał(a):może ktoś wie dlaczego nie działa u mnie centralny zamek w tylnych lewych drzwiach ?

Ja wiem <jupi>
Prawdopodobnie dobrze kombinujesz ;)
xXx napisał(a):A możliwe, że mi kostka łącząca drzwi ze słupkiem nie kontaktuje ?

Możliwe, możliwe – u mnie nie tyle nie kontaktowała co kabelki były zaśniedziałe – przeanalizuj :)

A i sprawdż na początku czy siłownik działa hahaha <glupek2>
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez xXx » 3 sty 2005, 23:13

Jak zawsze miałem rację i sam sobie odpowiedziałem, ale dzięki chłopaki mieliście dobre spostrzeżenia.

Skromny jestem co ??!! :]

problem polegał na tym, że wtyczka wylazła z gniazda i nie da się jej teraz włożyć ponieważ gniazdo chowa się do środka. Jutro zdejmę pewnie obudowę słupka i połączę wyżej wymienione elementy.

Dzięki ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez navroth » 17 sty 2005, 07:45

Dzis rano wylazlem i tylko jedna strona się podniosła o centralnego, oczywiscie od strony kierowcy. :| :|
Jak dojechalem do pracy to juz udalo mi sie z wewnątrz otworzyć ale na początku to nawet nie drgnęły.
Jak temu zapobiegać?
Ostatnio edytowano 17 sty 2005, 09:47 przez navroth, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2004, 19:47
Posty: 529
Skąd: Łorsoł, Och o Ta
Auto: Merida Cross 5300

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki