Śruby anty kradzieżowe.
Strona 1 z 1
Hey,
W Swojej MZ3 przekladalem Zimowki na Letnie I mialem zalozone orginalne sruby anty kradziezowe ale nie moglem ich odkrecic ... moj klucz chyba sie wyrobil I nieszlo ...
Do odkrecenia ich uzylem klucza 20 ktory nabilem gumowym mlotkiem kawalek na srube ... ladnie siee wszystko odkrecilo ... i zalozylem normalne nakretki ... jesli ktos kiedys bedzie mial podobny problem polecam ten sposob dziala wysmienicie ....
PS, na youtube mozna zobaczyc filmiki "removing locking nuts"
Pozdrawiam
K
W Swojej MZ3 przekladalem Zimowki na Letnie I mialem zalozone orginalne sruby anty kradziezowe ale nie moglem ich odkrecic ... moj klucz chyba sie wyrobil I nieszlo ...
Do odkrecenia ich uzylem klucza 20 ktory nabilem gumowym mlotkiem kawalek na srube ... ladnie siee wszystko odkrecilo ... i zalozylem normalne nakretki ... jesli ktos kiedys bedzie mial podobny problem polecam ten sposob dziala wysmienicie ....
PS, na youtube mozna zobaczyc filmiki "removing locking nuts"
Pozdrawiam
K
Można też dospawać nakrętkę czy nawet przecinakiem naciąć i dobrym śrubokrętem płaskim odkręcić. Ile nakrętek tyle pomysłów ale ten z nabiciem klucza chyba najłatwiejszy.
YgooR napisał(a):Można też dospawać nakrętkę czy nawet przecinakiem naciąć i dobrym śrubokrętem płaskim odkręcić. Ile nakrętek tyle pomysłów ale ten z nabiciem klucza chyba najłatwiejszy.
tak myslalem o nacieciu spawaniu ... alee klucz to 5 minut na kolo I elegancko bez inwazyjnie zrobione ...
Ok, juz niewazne – znalazlem. Nice Post do usuniecia
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Krisek napisał(a):tak myslalem o nacieciu spawaniu ... alee klucz to 5 minut na kolo I elegancko bez inwazyjnie zrobione ...
Z kluczem najszybciej a przy alu trochę ryzykowne to spawanie, co innego przy stalowych. Swoją drogą przy felgach stalowych czasami dobra żabka da radę.
Fun musi być a tak serio to zawsze odstraszy drobnych złodziejaszków. Na tych wyspecjalizowanych nie ma rady.
Radex84 napisał(a):wiec po co Wam te nakretki zabezpieczjace jak je sami "hakujecie" a co dopiero zlodzieje
Ja mam glownie po to, zeby wiedziec, ze dolozylem tyle staran ile moglem, ale i tak mam fele ubezpieczone (a 50zl roznicy nie robi, za to zlodziejowi troche dluzej zejdzie )
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):Radex84 napisał(a):wiec po co Wam te nakretki zabezpieczjace jak je sami "hakujecie" a co dopiero zlodzieje
Ja mam glownie po to, zeby wiedziec, ze dolozylem tyle staran ile moglem, ale i tak mam fele ubezpieczone (a 50zl roznicy nie robi, za to zlodziejowi troche dluzej zejdzie )
takie niewinne zarty ja mam 2 rodzaje zabezpieczajacych na kazdym kole i 2 rozmiary normalnych srub
Radex84 napisał(a):takie niewinne zarty ja mam 2 rodzaje zabezpieczajacych na kazdym kole i 2 rozmiary normalnych srub
Hehehehehe, jaki cwaniak – najpierw sie pyta "po co", a pozniej okazuje sie ze sam ma pol warsztatu slusarskiego.... aahahahahaha
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Radex84 napisał(a): ja mam 2 rodzaje zabezpieczajacych na kazdym kole i 2 rozmiary normalnych srub
Jeszcze brakuje Ci łańcuchów żeby przykuć do jakiegoś słupa
YgooR napisał(a):Krisek napisał(a):tak myslalem o nacieciu spawaniu ... alee klucz to 5 minut na kolo I elegancko bez inwazyjnie zrobione ...
Z kluczem najszybciej a przy alu trochę ryzykowne to spawanie, co innego przy stalowych. Swoją drogą przy felgach stalowych czasami dobra żabka da radę.
to stalowe też kradną ? bo to już tylko jak już złomiarze
- Od: 5 sie 2009, 14:38
- Posty: 61
- Auto: Mx-3 k8
Ariel84 napisał(a):to stalowe też kradną ? bo to już tylko jak już złomiarze
Na feldze stalowej śruba/nakrętka nie jest schowana i łatwo się do niej dostać.
Kradną co się da, mój znajomy kupił sobie jakieś tandetne kołpaki do Corsy i jakie było jego zdziwienie jak po dwóch tygodniach mu zaimali w Gliwicach a były naprawdę totalnie paskudne.
YgooR napisał(a):Ariel84 napisał(a):to stalowe też kradną ? bo to już tylko jak już złomiarze
Na feldze stalowej śruba/nakrętka nie jest schowana i łatwo się do niej dostać.
Kradną co się da, mój znajomy kupił sobie jakieś tandetne kołpaki do Corsy i jakie było jego zdziwienie jak po dwóch tygodniach mu zaimali w Gliwicach a były naprawdę totalnie paskudne.
to pewnie jakieś ćpunki/pijaczk, mieli na wino/ćpanie
a może takie zabezpieczenie?
Fajny obrazek
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki