Strona 1 z 1

Regulamin: 1. Zasady ogólne

PostNapisane: 26 kwi 2011, 15:35
przez Paweł
1. Zasady ogólne

1.1. Zakładanie kont
Korzystać z forum mogą wyłącznie osoby pełnoletnie lub niepełnoletnie za zgodą i opieką prawnych opiekunów. Na forum obowiązuje zakaz posiadania więcej niż jednego konta oraz użyczania go innym osobom. Złamanie tych ustaleń grozi usunięciem bez wyjątków wszystkich kont naruszających regulamin. Nazwa użytkownika oraz publiczne informacje zawarte w profilu nie mogą być obraźliwe, ani wprowadzać pozostałych uczestników forum w błąd. Całkowita wysokość podpisu nie może przekroczyć 100 pikseli. Zalecane jest staranne wypełnienie pól określających model, silnik i rocznik posiadanego samochodu, oraz obszar kraju/świata w którym użytkownik przebywa.

1.2. Pisanie
Redagując wypowiedź należy stosować zasady netykiety. Nie cytuj całych poprzednich wypowiedzi. Jeżeli już musisz, to jedynie ich fragment, do którego się bezpośrednio odnosisz. Unikaj wielkich liter, powtarzających się znaków wykrzyknięcia i zapytania oraz ikon emocji. Niedopuszczalne są słowa obraźliwe i powszechnie uznawane za przekleństwa a każdy użytkownik jest świadomy ryzyka odpowiedzialności prawnej związanej z publikacją zniesławiających lub naruszających prawo komentarzy. Zabronione jest także podbijanie swoich postów jak i ich powielanie w wielu tematach.

1.3. Zakładanie wątków
Zakładając nowy wątek, sprawdź czy podobny już istnieje za pomocą wyszukiwarki i wątków podwieszonych. Jeśli masz dodatkowe pytania, zadaj je w już istniejącym wątku. Jeśli po dłuższej przerwie chcesz powrócić do wcześniej zaczętej dyskusji, nie zakładaj nowego wątku.

1.4. Tytuły wątków
Powinny być formułowane w precyzyjny i zrozumiały sposób. Staraj się zawrzeć w tytule wyrazy, które najlepiej oddadzą temat wypowiedzi i w późniejszym czasie ułatwią odszukanie wątku, zacznij go z wielkiej litery. Niedopuszczalne są nieprecyzyjne tematy w rodzaju: „Mam problem!”, „Co to może być?”.

1.5. Prawo autorskie
Kategorycznie zabrania się poruszania tematów związanych z powielaniem danych objętych prawami autorskimi. Wszelkie dywagacje dotyczące kopiowania płyt CD, instrukcji obsługi itp. będą natychmiast usuwane, a autor postu ukarany ostrzeżeniem, bądź w skrajnym przypadku nałożony zostanie na niego tzw. "ban" przez Administratora.

1.6. Porządek
Nad utrzymaniem porządku na forum czuwają Moderatorzy, których praca wbrew pozorom jest bardzo ciężka, dlatego ich działania uznajemy za niepodważalne. Moderatorzy mają prawo edytować, przenosić i usuwać posty. W przypadku zwrócenia przez moderatora uwagi na niepoprawnie nazwany temat, użytkownik ma 24h na jego poprawę. Po tym czasie moderator ma prawo usunąć niepoprawnie nazwany temat. W przypadku wyraźnego niedbalstwa lub bałaganiarstwa ze strony uczestników mogą to robić bez dodatkowych wyjaśnień. Jeśli nie zgadzasz się z decyzją moderatora, spróbuj wyjaśnij jej powody prywatnie, w możliwe kulturalny sposób.

1.7. Ostrzeżenia i banicja
Moderatorzy forum mają możliwość nakładania na uczestników 90-dniowych ostrzeżeń. Zebranie trzech ostrzeżeń wiąże się z przyznaniem 7-dniowego okresu banicji, w którym użytkownik nie może korzystać z forum. W szczególnych przypadkach naruszenia porządku na forum banicja może zostać nadana bez wcześniejszych ostrzeżeń i bezterminowo.

1.8. Zmiana nazw użytkowników i usuwanie kont
Zmiany nazw użytkowników dokonywane są przez Administratorów tylko w uzasadnionych przypadkach, z pierwszeństwem dla Klubowiczów. Konta usuwane są na prośbę zainteresowanego, przy czym utworzone przez niego posty pozostają zachowane wraz z nazwą użytkownika.

1.9. Prawa autorskie
Opublikowanie wypowiedzi w formie tekstu, obrazu lub dźwięku noszących znamiona utworu chronionego Ustawą o prawie autorskim z 4 lutego 1994 r. jest równoznaczne z udzieleniem nieodpłatnej i bezterminowej licencji do korzystania z w/w utworu poprzez publikację i powielanie w formie elektronicznej na łamach niniejszego serwisu.




06.10.2015

Re: Regulamin: 1. Zasady ogólne

PostNapisane: 18 maja 2013, 06:20
przez Wojtek
up

PostNapisane: 1 lip 2017, 10:25
przez stachan
up

1.2. Pisanie
Redagując wypowiedź należy stosować zasady netykiety. Nie cytuj całych poprzednich wypowiedzi. Jeżeli już musisz, to jedynie ich fragment, do którego się bezpośrednio odnosisz. Unikaj wielkich liter, powtarzających się znaków wykrzyknięcia i zapytania oraz ikon emocji. Niedopuszczalne są słowa obraźliwe i powszechnie uznawane za przekleństwa a każdy użytkownik jest świadomy ryzyka odpowiedzialności prawnej związanej z publikacją zniesławiających lub naruszających prawo komentarzy. Zabronione jest także podbijanie swoich postów jak i ich powielanie w wielu tematach.