Charakterystyczne stany licznika naszych samochodów
A to moja fotka zrobiona 8.12.2010r:
Niestety – jakoś nie było kiedy jej wcześniej zamieścić.
Niestety – jakoś nie było kiedy jej wcześniej zamieścić.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Elementy wyposażenia prawych drzwi przednich i tylnych https://picasaweb.google.com/1062179878 ... rnika2012#
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
- Od: 21 mar 2008, 21:04
- Posty: 1902 (6/4)
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999
- Od: 20 kwi 2007, 20:02
- Posty: 29
- Skąd: Lubartów
- Auto: M6 GG 1.8 PbLPG, Volvo S80 2.5T PB LPG
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
U mnie pare dni temu również, choć to tylko licznik, a ile naprawdę to wiedzą tylko poprzedni właściciele, a raczej właściciel i pośrednik sprzedaży
pożniej było 200200 ale już odpuściłem
pożniej było 200200 ale już odpuściłem
Oryginalny
Mistrza cechuje spokój i długie ruchy.
No dobra, to ja wrzucam świeżuteńkie zdjęcie licznika swojego wozizadka:
Wypadło akurat wczoraj, w drodze powrotnej z Berlina.
Pozdrawiam,
Wykształciuch
Wypadło akurat wczoraj, w drodze powrotnej z Berlina.
Pozdrawiam,
Wykształciuch
- Od: 28 lip 2008, 23:26
- Posty: 22
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626Combi 2.0 DiTD 110KM r2001
@Riki: te silniczki ditd są cholernie trwałe! Jak dojechałem do 300kkm to za namową Jaksy oddałem turbinę do regeneracji, ale uczyniłem to z czystej profilaktyki, bo nic się z nią nie działo. Aż się boję zapytać, jak jeżdżą ludzie, którym sprężary padają po 100km.
To co mnie zawiodło z racji przebiegu, to była pompa Denso i niestety kosztowna regeneracja. Było do na przełomie lutego i marca br, oidp i pad nastąpił gdy było 275kkm na szafie.
Z żadnymi zaworami, popychaczami, pierścieniami, póki co i na szczęście, nie ma żadnego problemu!
Trzeba przestrzegać wymiany oleju, nie lać mineralnego badziewia, nie tankować lewego ON przemycanego z Białorusi i katować zimnego silnika, a on potrafi się zrewanżować trwałą pracą. :–)
Mazda DiTD, CiTD to nie merol beczka 200D, do którego można lać było wszystko, włącznie z przepalonym olejem z frytownicy pomieszanym z ciężkim olejem do spalinowozu ST44. ;–))
Wykształciuch
To co mnie zawiodło z racji przebiegu, to była pompa Denso i niestety kosztowna regeneracja. Było do na przełomie lutego i marca br, oidp i pad nastąpił gdy było 275kkm na szafie.
Z żadnymi zaworami, popychaczami, pierścieniami, póki co i na szczęście, nie ma żadnego problemu!
Trzeba przestrzegać wymiany oleju, nie lać mineralnego badziewia, nie tankować lewego ON przemycanego z Białorusi i katować zimnego silnika, a on potrafi się zrewanżować trwałą pracą. :–)
Mazda DiTD, CiTD to nie merol beczka 200D, do którego można lać było wszystko, włącznie z przepalonym olejem z frytownicy pomieszanym z ciężkim olejem do spalinowozu ST44. ;–))
Wykształciuch
- Od: 28 lip 2008, 23:26
- Posty: 22
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626Combi 2.0 DiTD 110KM r2001
No to po parunastu dniach doszła kolejna fajna liczba:
Fotka trochę nieostra, bo robiona w komórką w czasie jazdy.
Fotka trochę nieostra, bo robiona w komórką w czasie jazdy.
- Od: 28 lip 2008, 23:26
- Posty: 22
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626Combi 2.0 DiTD 110KM r2001
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 66 gości