Czateria... 2021
brii napisał(a):Bardziej chodzi o to, że przy 2.5l trzeba znacznie bardziej uważać na dodawanie gazu – przez nadwyżkę mocy i nawet delikatną nieostrożność samochód miał większe skłonności do wyjeżdżania przodem. Różnica mas jest bardzo mała i raczej bym jej nic nie przypisywał. Da się to zachowanie skorygować ostrożniejszym operowaniem gazem ale jakoś mi to nie szło za dobrze w ZE i na krętych odcinkach potrafiłem lepsze czasy zrobić K8 – lubiłem wcześnie atakować mocą
Nie nadwyżkę mocy a momentu, tutaj akurat moment sprawia że to auto wyjeżdża przodem bardziej niż powinno Ale generalnie oprócz nauki dozowania gazu w zakręcie należy jeszcze założyć dobry semi slick z przodu ustawić dobrze geometrię oraz zbieżność dobre zawieszenie +poli zamiast gum i nie jest już źle.
brii napisał(a):Osprzęt ten sam poza przepływomierzem i kompem jak mnie pamięć nie myli.
Za twoich czasów tak było. Tak naprawdę to bez znaczenia a najlepsze ecu do kla czy klze to te domyślne z k8 k819B z krótką płytką. Ale kto tam to wiedział za twoich czasów:D
Wpadniesz tym clio na tor Poznań w tym roku? Ciekawe jakby się to miało to dosyć dobrze zrobionego mx3
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
loockas napisał(a):JohnnyB napisał(a):A ja ostatnio słucham Manowara , nie zaglądałem do niego chyba z 10 lat .
Coś nowego mają czy starych kawałków słuchasz? Ostatni album jaki słuchałem to Warriors of the World i był całkiem spoko.
Wszystkiego, wrzucam playlistę i random . Dziś wrzuciłem jeszcze do tego Stratovariusa . Pewnie pośmiga z Power Metalem jeszcze przez kilka dni i już w planach mam TON . Do tego pewnie dorzucę jeszcze My Dying Bride i Tiamata.
..::Born To Rise Hell::..
marcinowozniako napisał(a):Za twoich czasów tak było. Tak naprawdę to bez znaczenia a najlepsze ecu do kla czy klze to te domyślne z k8 k819B z krótką płytką. Ale kto tam to wiedział za twoich czasów:D
Właśnie przy moim projekcie wyszła sprawa kompa K8 z "długą" płytką, potem miałem kompa z ZE a na koniec w kompie z K8 z krótką płytką wylądował wsad z ZE Seryjny komp od K8 trochę za ubogo podlewał...
marcinowozniako napisał(a):dobry semi slick
Nie miałem okazji przejechać się na takich kapciach MXem
marcinowozniako napisał(a):Wpadniesz tym clio na tor Poznań w tym roku? Ciekawe jakby się to miało to dosyć dobrze zrobionego mx3
Chciałbym ale z tego co kojarzę to miejsc zabrało już pierwszego dnia zapisów... Co do dobrze zrobionego MXa – jestem pod wrażeniem ile mocy udało Ci się wyciągnąć z KLa – zdarzały się ZE które tyle nie miały
nemi napisał(a):Padło słowo 'poliuretan'. Czy ja tego przypadkiem nie potrzebuję ? Będę ogarniał zawias w marcu...
Jak seryjne gumy masz w dobrej kondycji to bym na Twoim miejscu tego nie ruszał – stracisz na komforcie a podczas codziennej jazdy różnica mała. Jak chcesz atrakcji i lepszej "łączności" z maszyną to wrzuć poliuretan pod silnik w tej Bawarce
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Właśnie przy moim projekcie wyszła sprawa kompa K8 z "długą" płytką, potem miałem kompa z ZE a na koniec w kompie z K8 z krótką płytką wylądował wsad z ZE
Wiem wiem czytałem te akcje aż żaluje ze wtedy ja nie mogłem mieć swojej mx3 Rozkmina terazniejsza jest taka czy oprócz różnic w zaprojektowaniu płytki pcb jest jakaś różnica w mapach czy innych tego typu między poszczególnymi kompami k8.
brii napisał(a):Seryjny komp od K8 trochę za ubogo podlewał
Nawet nie wiesz w jak dużym błędzie jesteś A właściwie byłeś
brii napisał(a):Nie miałem okazji przejechać się na takich kapciach MXem
Serio brii zapisuj mi się tu ale już na główną nitkę jeżeli myślisz że wszyscy Ci obecnie zapisani przyjadą to się grubo mylisz a i czasem nawet kilka dni czy tygodni przed zlotem mimo opłacenia zlotu komuś coś wypadnie i wtedy możesz wskoczyć na jego miejsce ja tak miałem rok temu więc jeżeli chcesz to się zapisuj.
Będziesz miał okazję przejechać się taka mx3
brii napisał(a):jestem pod wrażeniem ile mocy udało Ci się wyciągnąć z KLa – zdarzały się ZE które tyle nie miały
Dzięki ale powiem nieskromnie ze raczej mało które ze miało moc wyższa niż mój Albo wszystkie wykresy które były wstawiane w tematach nagle poznikaly. A dodam jeszcze ze najwyższa moc i ogólnie najlepszy przebieg zarówno momentu jak i mocy jest na ecu k8 I to jest fakt a uwierz mi ze testowałem od groma różnych konfiguracji, ecu od K8 zawsze najlepsze.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a):Nawet nie wiesz w jak dużym błędzie jesteś A właściwie byłeś
Wywalało mi błąd lambdy na tym kompie więc sądziłem, że jest za ubogo
marcinowozniako napisał(a):Dzięki ale powiem nieskromnie ze raczej mało które ze miało moc wyższa niż mój
Ano, ZE które osiągałoby seryjne parametry nie widziałem, często oscylowały w okolicach 170KM czyli niby tyle ile powinien mieć KL.
marcinowozniako napisał(a):Serio brii zapisuj mi się tu ale już na główną nitkę jeżeli myślisz że wszyscy Ci obecnie zapisani przyjadą to się grubo mylisz a i czasem nawet kilka dni czy tygodni przed zlotem mimo opłacenia zlotu komuś coś wypadnie i wtedy możesz wskoczyć na jego miejsce ja tak miałem rok temu więc jeżeli chcesz to się zapisuj.
Będziesz miał okazję przejechać się taka mx3
Kuuurcze – namawiał, namawiał i namówił
Jutro się wpisuję, może się załapię, najwyżej pojadę bez auta
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Wywalało mi błąd lambdy na tym kompie więc sądziłem, że jest za ubogo
A na innym kompie nie wywalalo? Ciekawe ciekawe
brii napisał(a):Ano, ZE które osiągałoby seryjne parametry nie widziałem, często oscylowały w okolicach 170KM czyli niby tyle ile powinien mieć KL.
Co prawda gdybym miał klze na obecnym setupie to byłbym bardzo blisko tych 200KM ale fakt. Nawet ja nie jechałem tak mocnym ZE. Ale posiadalem przez chwilę najmocniejsze kl ze w budzie mx3 w klubie. Klze Rafała aka Jarka_Ze tam było 190-195 niestety nie zdążyłem zhamowac Ale jechało to jeszcze minimalnie szybciej niż moje klde obecnie. Góra obrotów mocniejsza tutaj bez modyfikacji samego silnika nie osiągnę tego A sam silnik jest seryjny:D Kl jak widać ma spory zapas mocy. Z ciekawości jaką mocą dysponowało twoje Ze?
brii napisał(a):Kuuurcze – namawiał, namawiał i namówił
Serio w w tamtym roku wskoczylem ja wiem? 1-2 tyg przed złotem na główną nitkę za kogoś:D
Tak beny dobrze mówisz było ze Patryka ale to w ciężkiej budzie było więc kreski ładne ale 170KM KL w mx3 by ustawił tą 323 w rzędzie
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Lukster to miał 300 ale to już w turbo. Wolnossace nie pamiętam dokładnie ale raczej 170-180 chociaż chyba aż popatrze bo Wolnossace mx3 lukstera to dla mnie jeszcze tajemnica. Nie te czasy:D
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Brii a twój mx był shamowany?
Pamiętam jak się krakusik z nim ganiał jak trafił na krakowskiego spota i zawsze wygrywał. Nie dużo ale jednak.
Taki szał ze płacili po 4 tyś za silnik a bez modow wychodziło tyle co w klu
Pamiętam jak się krakusik z nim ganiał jak trafił na krakowskiego spota i zawsze wygrywał. Nie dużo ale jednak.
Taki szał ze płacili po 4 tyś za silnik a bez modow wychodziło tyle co w klu
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
A ich żywot był krótki
loockas napisał(a):Myślałem o czasach przed turbo, ale mogę się mylić. Wtedy był szał na ZE, strach było lodówkę otworzyć
Próbuje znaleźć jakieś info ale widzę ciężko będzie. Z tego co kojarzę to lukster na pewno miał 170KM wolnossace ale czy więcej i ile to jeszcze nie wiem. Zobaczymy co uda mi się znaleźć. Szał był to się zgadza i w każdym po 170KM na epromie z klze na którym jeszcze sobie odejmowali mocy
Beny napisał(a):Pamiętam jak się krakusik z nim ganiał jak trafił na krakowskiego spota i zawsze wygrywał. Nie dużo ale jednak.
Taki szał ze płacili po 4 tyś za silnik a bez modow wychodziło tyle co w klu
Krakusik udowadniał że umiejętności kierowcy też są bardzo ważne albo trafił zdrowy egzemplarz i po prostu w klde miał tak jak ja ok 170KM i dobrze ogarnial fure co dawało to że jechał albo tak samo albo szybciej niż inne klze.
Najlepsze jest to że ten kult klze trwa do dzisiaj i to jest błędne myślenie. 2 silniki miałem oba klde i w obu mam bądź miałem te okolice 190KM Wątpię aby to był przypadek.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a): klze trwa do dzisiaj i to jest błędne myślenie.
eee raczej te samochody juz sie pokonczyly w klubie. Zostali zagorzali wielbiciele, ktorym chce sie w tym jeszcze dlubac Tak jak loockas pisal, lata najwiekszej popularnosci tych silnikow w klubie to czasy lukstera czy xxx'a.
sq2jul napisał(a):marcinowozniako napisał(a): klze trwa do dzisiaj i to jest błędne myślenie.
eee raczej te samochody juz sie pokonczyly w klubie. Zostali zagorzali wielbiciele, ktorym chce sie w tym jeszcze dlubac Tak jak loockas pisal, lata najwiekszej popularnosci tych silnikow w klubie to czasy lukstera czy xxx'a.
Dobrze powiedziane w klubie czy na forum tutaj a ogólnie to nadal jak ktoś chcę jdma to klze klze bo ma 200KM
Poza tym mało 323 mx6 626 xedos 6 ma klze albo chcę mieć klze?
Ale dzięki za hejt Oczywiście żart. Co kto lubi.
loockas napisał(a):Nieśmiertelny pozostał na pewno Jacol i Majki. Chociaż Jacola MX-3 nie widziałem od lat, a Majki zmienił już chyba 2x budę
Ta z Jacolem nawet niedawno gadalem deklarował się ze chcę wpaść w 2018 roku na jakiś zlot mazdaspeed na cwiartke polecieć zobaczymy co z tego wyjdzie:D A Majkiego niestety w ogóle nie kojarzę
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a):Ale dzięki za hejt
Zawsze do uslug
marcinowozniako napisał(a):A Majkiego niestety w ogóle nie kojarzę
Majki ma KL-DE => viewtopic.php?t=56064
Ten Majki dobra Majkiego to znam nawet osobiście:D Przyjechał w Styczniu do mnie po tłoki klze które mi zostały. Loockas mówił o mx3 ze myślałem że to jakiś właściciel mx3 a ten ma 323
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: loockas i 16 gości