Czateria... 2021
jak by nie mogli ich na wagony wpakować, nie dość że było by taniej, szybciej to i ruchu by nie tamowali. Tak to jadą w kolumnach w odstępie co około godzinę a za nimi dłuuugi sznurek samochodów.
Tył zawsze wygląda znośnie, a przód jak jakaś katastrofa.
Byłem na najdziwniejszym spotkaniu ever.
– Spotykamy się dzisiaj, żeby dokonać estymacji projektu.
– Co mamy na wejściu i co jest celem?
– Tego jeszcze nie wiemy.
– To jak mamy wycenić?
– Nie wiem. Podajmy jakieś liczby.
Byłem na najdziwniejszym spotkaniu ever.
– Spotykamy się dzisiaj, żeby dokonać estymacji projektu.
– Co mamy na wejściu i co jest celem?
– Tego jeszcze nie wiemy.
– To jak mamy wycenić?
– Nie wiem. Podajmy jakieś liczby.
Widzę, że niebezpiecznie się robi na drogach
loockas, zmieniając ST na coś nowego zależy Ci na 4x4 czy raczej po prostu hot-hatch?
Ja przyznam, że miałem sporą zagwozdkę przy zakupie. Jeździłem cuprą, golfem GTI i R , megane RS.
Wówczas Focus RS był nieosiągalny – rok oczekiwania na auto, a ja szukałem czegoś od ręki. Bardzo podobało mi się A45, osiągi też bajka ale cena niestety za wysoka na moment zakupu.
Megane nie zrobiło na mnie specjalnego wrażenia ale głównie odpadło przez brak fajnego automatu.
Golf GTI wizualnie mi pasował ale cenowo wypadał słabo przy Cuprze, za tą samą cenę teoretycznie 50 KM mniej ( praktycznie 70 ), słabsze wyposażenie. Na placu boju została Cupra i Golf R, który jednak przekraczał budżet ale był brany pod uwagę. Rewelacją jest start Golfa, pełna trakcja i przyśpieszenie wręcz bajeczne. Co ciekawe jednak jak już autem jedziemy, a nie ruszamy Cupra robiła dużo fajniejsze wrażenie, osiągi z rolki też miała lepsze, prowadzenie przyjemniejsze. Prawdopodobnie różnica brała się z wagi aut, Leon niecałe 1300 kg, GolfR 1505 kg.
Przyznam, że napędu trochę brakuje na śniegu i deszczu ale w suche dni seat to wynagradza. Ponadto Golf R spala dużo więcej, Cupra z DSG mieści się w 11 litrachw mieści, R w takich samych warunkach robiła ok. 15 litrów.
loockas, zmieniając ST na coś nowego zależy Ci na 4x4 czy raczej po prostu hot-hatch?
Ja przyznam, że miałem sporą zagwozdkę przy zakupie. Jeździłem cuprą, golfem GTI i R , megane RS.
Wówczas Focus RS był nieosiągalny – rok oczekiwania na auto, a ja szukałem czegoś od ręki. Bardzo podobało mi się A45, osiągi też bajka ale cena niestety za wysoka na moment zakupu.
Megane nie zrobiło na mnie specjalnego wrażenia ale głównie odpadło przez brak fajnego automatu.
Golf GTI wizualnie mi pasował ale cenowo wypadał słabo przy Cuprze, za tą samą cenę teoretycznie 50 KM mniej ( praktycznie 70 ), słabsze wyposażenie. Na placu boju została Cupra i Golf R, który jednak przekraczał budżet ale był brany pod uwagę. Rewelacją jest start Golfa, pełna trakcja i przyśpieszenie wręcz bajeczne. Co ciekawe jednak jak już autem jedziemy, a nie ruszamy Cupra robiła dużo fajniejsze wrażenie, osiągi z rolki też miała lepsze, prowadzenie przyjemniejsze. Prawdopodobnie różnica brała się z wagi aut, Leon niecałe 1300 kg, GolfR 1505 kg.
Przyznam, że napędu trochę brakuje na śniegu i deszczu ale w suche dni seat to wynagradza. Ponadto Golf R spala dużo więcej, Cupra z DSG mieści się w 11 litrachw mieści, R w takich samych warunkach robiła ok. 15 litrów.
radzi89 napisał(a):loockas, zmieniając ST na coś nowego zależy Ci na 4x4 czy raczej po prostu hot-hatch?
Nie, tzn nie wiem
Paweł napisał(a):ale trzecia generacja MRS zapisze się w annałach historii motoryzacji wstydliwie
Już wiem co miałeś na myśli. Krótko mówiąc, Nowa Meg RS jest dla innego typu klienta niż posiadacze wcześniejszej generacji.
Jeździłem ponad 30 minut. Niedużo, ale już można było sobie pozwolić na zabawę na różnych typach dróg. Do rzeczy, czyli do zarzutu Pawła. To auto mnie zaskoczyło, rzekłbym że nawet rozczarowało. Auto jest niesamowicie przewidywalne i "grzeczne". Samochód po bułki. Może okazyjnie na tor. Nie jeździłem za kierownicą Focusa RS, miałem okazje tylko chwilę być pasażerem ale strzelam w ciemno, że to dwa zupełnie inne światy i oznaczenie RS nie powinno sugerować, że to ta sama klasa samochodów. Auto bardzo wygodne, aż chyba za bardzo. Nie wiem czy to jest to czego chcę, ale wszystko wskazuje na to, że właśnie taki typ wozu by mi pasował Zawiedzie się jednak każdy kto szuka rasowego hothatcha do regularnego upalania. Może Trophy cos zmieni, ale gość w salonie sam stwierdził, że ta generacja jest dla innego typu klienta. Dla tatusiów, którzy chcieli by się odmłodzić :)
Automat rewelacja. Łopatka zmienia biegi zanim zdążyłem ją puścić. To jest coś co mogło by mnie kiedyś przekonać do zakupu. Wydech fajnie zrobiony, nawet drze paszczę i całkiem fajnie brzmi jak na te 4 cylindy. Ładnie pierdzi przy odpuszczaniu gazu
4Control to też fajny bajer. Zmiana pasa i cięcie zakrętów z rewelacyjną precyzją, nawet nie znając jeszcze auta.
Aha, cena jest sztywna. Reno nie przewidziało rabatów na ten model, bo... tak
Kilka fotek
Johny, to 1.8
"Cechą szczególną silnika 1.8 TCe są też jego powierzchnie współpracujące, które poddano specjalnej obróbce powierzchniowej stosowanej w wyścigach supercars. Zastosowano m.in. technologię DLC (Diamond Like Carbon) w popychaczach zaworów oraz Mirror Bore Coating w przypadku tulei cylindrów, co pozwoliło uzyskać wysokie osiągi przy jednocześnie wysokiej trwałości."
Ciekawe ile te cudeńka przy remoncie
"Cechą szczególną silnika 1.8 TCe są też jego powierzchnie współpracujące, które poddano specjalnej obróbce powierzchniowej stosowanej w wyścigach supercars. Zastosowano m.in. technologię DLC (Diamond Like Carbon) w popychaczach zaworów oraz Mirror Bore Coating w przypadku tulei cylindrów, co pozwoliło uzyskać wysokie osiągi przy jednocześnie wysokiej trwałości."
Ciekawe ile te cudeńka przy remoncie
Chyba jednak wolałbym zwykła Megane GT, 1.6 205 KM i do tego w kombi. AT też tam jest.
Łukasz jak będziesz miał okazję może przymierz się właśnie to GT jeszcze i zdasz relację czy jest duża różnica w jeździe w porównaniu z RS.
GT w kombi można w okolicy 100k nową wyrwać.
Łukasz jak będziesz miał okazję może przymierz się właśnie to GT jeszcze i zdasz relację czy jest duża różnica w jeździe w porównaniu z RS.
GT w kombi można w okolicy 100k nową wyrwać.
..::Born To Rise Hell::..
PeKa napisał(a):Ciekawe ile te cudeńka przy remoncie
W motocyklach technologie używane od bardzo dawna, nie zauważa się żadnej dodatkowej kosztogenności
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Jeździłem GT, stoi na parkingu obok firmy, od znajomej Nie mój świat. Po prostu zwykła megana z turbo. Wydech cichy, zawieszenie takie se, fotele etc. Tu akurat jest spora przepaść na korzyść RS, ale kiedyś RS było bardziej zadziorne. Mówie, że mnie to rozczarowało bo jadąc tam spodziewałem się rasowego hh, ale... mnie się to nawet podoba. Na codzień na pewno mniej męczące. Trasa tym autem nawet 1500km nie powinna być problemem. Chętnie jednak zobaczę co ma konkurencja do zaoferowania.
Mając Scenica, dla mnie kombi nie ma racji bytu. Btw. wiecie, że nowy Scenic wychodzi na 20" od podstawowej wersji? Tylko w wersji podstawowej to są 20" stalówki
Mając Scenica, dla mnie kombi nie ma racji bytu. Btw. wiecie, że nowy Scenic wychodzi na 20" od podstawowej wersji? Tylko w wersji podstawowej to są 20" stalówki
brii napisał(a):PeKa napisał(a):Ciekawe ile te cudeńka przy remoncie
W motocyklach technologie używane od bardzo dawna, nie zauważa się żadnej dodatkowej kosztogenności
Czyli tylko drogo brzmi
Kurcze, motocykl... chodzi za mną.
Z HH rozważył bym jeszcze Hyundaia i30N performance. Przy założeniu że auto ma być przyjazne jako codziennowoz lub zapierdalacz 308 GTI z przytwardym zawiasem. Ale dwukolorowe malowanie będzie kiedyś kultowe;)
Jeśli segment C nie jest musem to warto się pochylić nad Clio/Fiesta – małe nie są, wygoda jest, są tańsze do kompaktów a jadą zdrowo.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Nie chciałbym schodzić poniżej C. i30n chętnie się przejadę. Pug pewnie też. Temat ewentualnego zakupu jest mocno odległy więc jest czas zobaczyć co się już kryje na rynku, a moze co się dopiero pojawi.
Finalnie pewnie wyjdzie coś zupełnie innego i skończę w jakimś audi albo pasacie
Finalnie pewnie wyjdzie coś zupełnie innego i skończę w jakimś audi albo pasacie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości