Czateria... 2021
Neonixos666 napisał(a):Ale dlaczego porównujesz wartości dwóch silników przy prędkościach których jeden z nich nawet nie osiągnie wiec nie ma co porównywać.
Przecież porównywałem do 100km/h – oba samochody dają radę tyle osiągnąć bez problemów
A tak serio – przy przyśpieszaniu 60-100km/h benzyna nie przekroczyła maksymalnych obrotów diesla więc ten argument jest inwalidą
Neonixos666 napisał(a):Sama Wartość max moc tak na prawdę nic nie mówi ale już jaki jest moment obrotowy przy jakich obrotach to wiem czy będzie to elastyczny silnik i czy będzie dobrze przyśpieszał.
Rozumiem, że na podstawie tego, że jeden z nich ma 95KM a drugi 182KM nic się nie da powiedzieć o tym który będzie dobrze przyśpieszał. Ale jak ma się informacje, że jeden ma 200Nm a drugi 195Nm to już wszystko jasne?
Jak wprowadzasz do równania obroty to już nie ma mowy o żadnym momencie tylko o mocy.
Neonixos666 napisał(a):Jeśli mamy ten sam zakres to lepszy jest silnik który będzie miał wyższy moment
OK – czyli rozumiem, że jeśli będziemy porównywać silniki które mają ten sam zakres obrotów to lepszy będzie ten który ma szczytowo więcej Nm?? Ewentualnie jeśli temu który kręci się wyżej zabronimy się kręcić poza zakres wolniejszego to też już będzie miarodajnie?? Z resztą zaczyna się to robić bez sensu, bo teraz zacznie się tworzenie obostrzeń mówiących o tym, że moment jest najważniejszy ale pod warunkiem spełniania różnych warunków – ergo nie jest najważniejszy.
loockas napisał(a):Przegięliście. Nie chce mi się czytać tych postów
sq2jul napisał(a):Czyli nie moc, nie moment i nie przelozenia, a wszystko razem, zusammen do kupy. Kurtyna!
Tylko moc
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Przecież porównywałem do 100km/h – oba samochody dają radę tyle osiągnąć bez problemów
A tak serio – przy przyśpieszaniu 60-100km/h benzyna nie przekroczyła maksymalnych obrotów diesla więc ten argument jest inwalidą
Chodzi o prędkość obrotową silnika
brii napisał(a):OK – czyli rozumiem, że jeśli będziemy porównywać silniki które mają ten sam zakres obrotów to lepszy będzie ten który ma szczytowo więcej Nm??
Nie napisałem o jednej wartości szczytowej a o wartościach przy danych obrotach.
Neonixos666 napisał(a):Chodzi o prędkość obrotową silnika
brii napisał(a):przy przyśpieszaniu 60-100km/h benzyna nie przekroczyła maksymalnych obrotów diesla więc ten argument jest inwalidą
Neonixos666 napisał(a):Nie napisałem o jednej wartości szczytowej a o wartościach przy danych obrotach.
Czyli lepiej jest jak jest 200Nm@2000 czy 200Nm@5500?
Jeden z tych silników ma 200Nm@2000 a drugi przy tych obrotach 160Nm a jednak samochód z tym drugim zbiera się lepiej z tych obrotów – podtrzymuję – Nm na silniku nie ma znaczenia
Ostatnio edytowano 10 lut 2018, 18:19 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
JohnnyB napisał(a):Niech ktos jakies cycki wrzuci, nudno sie zrobilo.
Zawsze niech ktoś – sam wrzuć
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Ja po części z tego powodu rozstałem się z MX-3-ZE – nie dało się wykorzystać tej mocy w tym samochodzie. W Clio niejednokrotnie zdarzało mi się zredukować przy 30km/h na 1 i dać pełny ogień Da się wtedy zmasakrować naprawdę poważne fury
Moc da się wykorzystać już nie dramatyzuj z tym że trzeba spełnić określone warunki aby było to możliwe.
Miałeś clio 2 sporta?
Co do reszty dyskusji brii dobrze gada i ma rację w tym co pisze.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
brii napisał(a):JohnnyB napisał(a):Niech ktos jakies cycki wrzuci, nudno sie zrobilo.
Zawsze niech ktoś – sam wrzuć
Ostatnio wrzucałem własnie ja i skrytykowano mój gust , stąd teraz kolej n akogoś
Dzięki Beny , nie Cycki , "...ale też jest [tiiit] "
..::Born To Rise Hell::..
brii napisał(a):Czyli lepiej jest jak jest 200Nm@2000 czy 200Nm@5500?
Lepiej nie mieć 200 Nm przy 2000 czy nie mieć 200 Nm przy 5500 obr?
To fajna hybryda, a i możliwości dalszego wzmacniania benzynowego motoru na 400+ przetarte xD
Stała pod ścianą prężąc kakao
brii napisał(a):Czyli lepiej jest jak jest 200Nm@2000 czy 200Nm@5500?
Jeden z tych silników ma 200Nm@2000 a drugi przy tych obrotach 160Nm a jednak samochód z tym drugim zbiera się lepiej z tych obrotów – podtrzymuję – Nm na silniku nie ma znaczenia
ech dalej porównanie diesla do benzyny...
Ile drzwi, wielkość , paliwo?
nemi napisał(a):Panowie, potrzebuję kupić samochód za około 20.000 zł (lepiej mniej), który:
– będzie tani w utrzymaniu
– będzie mało palił
– będzie odporny na niedbałe użytkowanie
– prosty w naprawach
– możliwie młody
Co by mogło spełniać te warunki?
C1 / Aygo jak większe to coś pokroju 301 / Fluence.
Stała pod ścianą prężąc kakao
I20
JohnnyB napisał(a):Astra z 1.6 pod maską, ewentualnie I20 z motorem 1.3.
obawiam się że ten 1.6 może sporo palić po mieście. I20 z 1.2 powinien dać radę
ewentualnie jakaś Corsa, Fiesta?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości