Czateria... 2021
Tylko patrzeć jak Nemi będzie bączki kręcił pod Lidlem
Troszke szkoda że to nie e92 , ale IMHO fajny kierunek na zmianę. Jak dla mnie zdecydowanie lepszy niż Alfa. No i postawić przy Golfie można . A ten dres, nemi szukaj takiego z gapą . Chociaż taki nie głupi
..::Born To Rise Hell::..
Jeśli ktoś długo jeździł z rozciągniętym łańcuchem, to trzeba wymieniać wał. O panewkach nic nie wiem...
Moje przypuszczenie jest takie, że rozrząd niszczy po pierwsze wydłużony interwał wymiany oleju, a po drugie system S&S. Diesla nie odpala się tak łatwo, więc przeciążenia są duże i napinacz jest bez cieśnienia za każdym takim odpaleniem. Bez sensu. Ja mam już nawyk wyłącznia tego g*** z Golfa.
Jeśli chodzi o benzyny, to w tym czasie BMW wprowadziło udziwnienia do silników i też mają swoje bolączki, również bardzo kosztowne. Jak wylosujesz nieprawidłową czekoladkę od Niemca, który płakał jak sprzedawał, to koszty takie jak w Dieslu.
Generalnie to wolałbym benzynę choćby ze względów podatkowych, ale 10 lat temu Diesle przeżywały swój rozkwit, jest ich najwięcej, znane są wady i zalety... Cóż, gdyby w aucie nie był zrobiony rozrząd i dwumas, to raczej bym się nie zdecydował, chociaż BMW 1 ma dla mnie ten pierwiastek "fajności" i inności niż cała reszta. Ciężko ten model pomylić z czymś innym, chociaż wygląd uznałbym za kontrowersyjny – dopiero na początku tygodnia zaczął mi się podobać, jak się zacząłem przyglądać temu samochodowi.
TSI z początku produkcji nie chciałem, jedynie Bravo mnie kręciło jeszcze 1.4T 120/150 KM, które nie ma większych bolączek i jest tanie w utrzymaniu. Pod rozwagę brałem też Deltę przez moment (ale ceny mnie odstraszyły). Chciałem mieć ze 150 kucy, 5 miejsc i 4/5 drzwi w niedużym samochodzie i naprawdę ze świecą szukać benzyniaka. Z Dieslami oczywiście jest lepiej – tutaj poważnie się zastanawiałem nad Alfą 159 1.9 JTD, 2.0 w TDI w niektórych samochodach były poprawione i warte zakupu, ale piekielnie drogie i większość od handlarzy. A trafiła się bawara z – mam nadzieję – pewnych rąk, więc wiele się nie namyślałem – zdaje się mieć to, czego szukam.
Pół godziny temu miałem okazję przejechać się po placu wszystkimi trzema. Focus i BMW to absolutna przepaść jeśli chodzi o dizajn i jakość wykonania. BMW i Golf... Tu przepaści już nie ma i jeśli nie uwzględnię niemal 190.000 km różnicy w przebiegu, to Golf jest lepiej zrobiony i dużo mądrzej zaprojektowany. W BMW np. są miejsca na dwa kubki, ale jedno miejsce jest zasłonięte przez podłokietnik, malutkie kieszenie drzwi, mały schowek, dość ciasno. Do moich potrzeb jest super, ale jako główne auto raczej nie
Dopisano 03 lut 2018 20:52:
Pierwszą część podróży
Moje przypuszczenie jest takie, że rozrząd niszczy po pierwsze wydłużony interwał wymiany oleju, a po drugie system S&S. Diesla nie odpala się tak łatwo, więc przeciążenia są duże i napinacz jest bez cieśnienia za każdym takim odpaleniem. Bez sensu. Ja mam już nawyk wyłącznia tego g*** z Golfa.
Jeśli chodzi o benzyny, to w tym czasie BMW wprowadziło udziwnienia do silników i też mają swoje bolączki, również bardzo kosztowne. Jak wylosujesz nieprawidłową czekoladkę od Niemca, który płakał jak sprzedawał, to koszty takie jak w Dieslu.
Generalnie to wolałbym benzynę choćby ze względów podatkowych, ale 10 lat temu Diesle przeżywały swój rozkwit, jest ich najwięcej, znane są wady i zalety... Cóż, gdyby w aucie nie był zrobiony rozrząd i dwumas, to raczej bym się nie zdecydował, chociaż BMW 1 ma dla mnie ten pierwiastek "fajności" i inności niż cała reszta. Ciężko ten model pomylić z czymś innym, chociaż wygląd uznałbym za kontrowersyjny – dopiero na początku tygodnia zaczął mi się podobać, jak się zacząłem przyglądać temu samochodowi.
TSI z początku produkcji nie chciałem, jedynie Bravo mnie kręciło jeszcze 1.4T 120/150 KM, które nie ma większych bolączek i jest tanie w utrzymaniu. Pod rozwagę brałem też Deltę przez moment (ale ceny mnie odstraszyły). Chciałem mieć ze 150 kucy, 5 miejsc i 4/5 drzwi w niedużym samochodzie i naprawdę ze świecą szukać benzyniaka. Z Dieslami oczywiście jest lepiej – tutaj poważnie się zastanawiałem nad Alfą 159 1.9 JTD, 2.0 w TDI w niektórych samochodach były poprawione i warte zakupu, ale piekielnie drogie i większość od handlarzy. A trafiła się bawara z – mam nadzieję – pewnych rąk, więc wiele się nie namyślałem – zdaje się mieć to, czego szukam.
Pół godziny temu miałem okazję przejechać się po placu wszystkimi trzema. Focus i BMW to absolutna przepaść jeśli chodzi o dizajn i jakość wykonania. BMW i Golf... Tu przepaści już nie ma i jeśli nie uwzględnię niemal 190.000 km różnicy w przebiegu, to Golf jest lepiej zrobiony i dużo mądrzej zaprojektowany. W BMW np. są miejsca na dwa kubki, ale jedno miejsce jest zasłonięte przez podłokietnik, malutkie kieszenie drzwi, mały schowek, dość ciasno. Do moich potrzeb jest super, ale jako główne auto raczej nie
Dopisano 03 lut 2018 20:52:
Gib napisał(a):Nemi jechałeś ZTM do bydgoszczy?
Pierwszą część podróży
nemi napisał(a):Chciałem mieć ze 150 kucy, 5 miejsc i 4/5 drzwi w niedużym samochodzie i naprawdę ze świecą szukać benzyniaka
True. Jak mi się dobrze Focusem jeździ tak czasami chciałbym coś bardziej komfortowego. Jak sobie założę filtr na budżet z focusa, min 180km w PB i nie więcej jak 10 lat to nie ma w zasadzie nic poza Mondeło i Volvo z tym samym silnikiem co mam w Focusie A ja i tak mam szerszy filtr, bo ilość drzwi nie ma znaczenia. Przy dieslach robi się nagle kilkadziesiąt stron ofert.
Mnie się BMW 1 dużo bardziej podoba niż 3. Obyś był zadowolony.
To faktycznie auto Five'a?
Te drugie miejsce na kubek to faktycznie miejsce na odświeżacz powietrza .
Jak jesteś zadowlony to fajnie. Auto powinno dawać przyjemność z jazdy. Czasem trzeba puścić odrobinę fantazji, zakup z rozsądku już masz za sobą .
Ja ciągle liczę ze keidyś starczy mi odwagi i kasy i kupie jakiegoś Pickupa z USA .
Dopisano 03 lut 2018 21:03:
Według mnie, seria 3 to bardziej taki Pussy Magnet, BMW serii 1 to taki bardziej Pussy Wagon
Jak jesteś zadowlony to fajnie. Auto powinno dawać przyjemność z jazdy. Czasem trzeba puścić odrobinę fantazji, zakup z rozsądku już masz za sobą .
Ja ciągle liczę ze keidyś starczy mi odwagi i kasy i kupie jakiegoś Pickupa z USA .
Dopisano 03 lut 2018 21:03:
loockas napisał(a):Mnie się BMW 1 dużo bardziej podoba niż 3. Obyś był zadowolony.
To faktycznie auto Five'a?
Według mnie, seria 3 to bardziej taki Pussy Magnet, BMW serii 1 to taki bardziej Pussy Wagon
..::Born To Rise Hell::..
Mi tam się podoba takie BMW może kiedyś sobie kupię ale żona nie lubi BMW
Tak czy siak gratki wozu, niech służy jak najlepiej potrafi,
Kurcze, za zaoszczędzone na OC pieniądze myślałem pojechać na jakieś wakacje ale trzeba większe turbo kupić żeby się gdzieś nie naciąć na Nemiego w BMW Aż dziwne że Five programu nie zapodał.
Kurcze, za zaoszczędzone na OC pieniądze myślałem pojechać na jakieś wakacje ale trzeba większe turbo kupić żeby się gdzieś nie naciąć na Nemiego w BMW Aż dziwne że Five programu nie zapodał.
Ostatnio edytowano 3 lut 2018, 22:04 przez Gib, łącznie edytowano 1 raz
Stała pod ścianą prężąc kakao
ah te auta, dziś dwóch mechaników woziłem po polne drodze z wybojami żeby zdiagnozowali co tak tłucze w zawiasie, do tego sprawdzanie na podnośniku i padła decyzja o wymianie amortyzatorów + do tego łożyska i poduszki. Myślałem że odłożę coś na wakacje ze zwrotu podatku a tu trzeba wyłożyć na naprawę .
Krzemol1994 napisał(a):Mam już dwóch kupców na moją 166, chyba za trzy lata ze sprzedażą problemów mieć nie będę
Tak jest zawsze, jak nie sprzedajesz to kupców full, jak tylko ją wystawisz to nie będzie tak kolorowo
Krzemol1994 napisał(a):159 fajniejsza (a GT to już w ogóle ) ale niech służy
Mam już dwóch kupców na moją 166, chyba za trzy lata ze sprzedażą problemów mieć nie będę
Jak masz kupców to sprzedawaj, masz colta.
GT od słupka B wygląda jak kupa, za dużo blachy, za małe koła i malutkie światełka tylne (za dużo blachy cd)
Stała pod ścianą prężąc kakao
tak jak 156 po lifcie, przód ładny dość świeży a tył jak z początków lat 90-tych
Gib napisał(a):Jak masz kupców to sprzedawaj, masz colta.
GT od słupka B wygląda jak kupa, za dużo blachy, za małe koła i malutkie światełka tylne (za dużo blachy cd)
Nie ma opcji, w przyszłym miesiącu rozrząd, ogarnięcie wolnych obrotów, poprawa kilku niedoróbek – wymiana tylnej klapy (mam wqniecienie a mam do dorwania klapę w fajnej cenie od razu w zestawie z Zenderowską lotką, do tego zamek szwankuje), zderzaka tył i poprawienie wgniecionej maski, marzec pierdółki zawieszeniowe i wymiana linek ręcznego a kwiecień detailing. Jak to ogarnę to minimum trzy lata zostaje. Może w międzyczasie wpadnie też gwint (tak ja wiem, że raczej aprobaty za to nie będzie no ale to już choroba ). Żeby zmienić 166 musiałbym mieć wolne 40tys a na razie się nie zapowiada. Mi tam GT się podoba, ale od GT z JTS/ JTD wolałem 166 z Busso.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości