Czateria... 2021
Szymon napisał(a):Toż daj mi alternatywę bo w sobotę jadę do Poznania ..
Kurde, a co z tą Alfą jest nie tak? Serio jak patrzę na tego lexa to z żadnej strony nie jest wart tej kasy.
już raz zmieniałem na starsze. Nie chcę
W tym Infiniti fajna boazeria w środku
Dopisano 21 mar 2018 21:14:
Oglądałem tego miniacza na żywo Szczerze mówiąc to jego plastiki w środku mnie nie przekonują.
Dopisano 21 mar 2018 21:18:
kurde nie wiem. Może cebula, ale boję się stereotypów.
A Lex we wnętrzu mnie przekonuje mocno. Ale może to kwestia kontrastu ze Skodą. Na zewnątrz też mi pasuje. Osiągi poważnie nie robią mi różnicy, jeśli nie będą gorsze.
W tym Infiniti fajna boazeria w środku
Dopisano 21 mar 2018 21:14:
Oglądałem tego miniacza na żywo Szczerze mówiąc to jego plastiki w środku mnie nie przekonują.
Dopisano 21 mar 2018 21:18:
loockas napisał(a):Kurde, a co z tą Alfą jest nie tak? Serio jak patrzę na tego lexa to z żadnej strony nie jest wart tej kasy.
kurde nie wiem. Może cebula, ale boję się stereotypów.
A Lex we wnętrzu mnie przekonuje mocno. Ale może to kwestia kontrastu ze Skodą. Na zewnątrz też mi pasuje. Osiągi poważnie nie robią mi różnicy, jeśli nie będą gorsze.
Wolałbym już BMW 1
Powiedz mi... co Cię przekonuje tak w tym samochodzie? Drogie, brzydkie i jeszcze wolne
CT jest samochodem hybrydowym łączącym silnik spalinowy 1.8l o mocy 99 KM z silnikiem elektrycznym o mocy 82 KM. Łącznie te dwa silniki mają moc 136 KM (w hybrydach łączna moc nie jest obliczana przez zwykłe dodawanie) co pozwala temu kompaktowi na rozpędzanie się do 100 km/h w 10,3 sekundy i pędzić z maksymalną prędkością 180 km/h. Skrzynia biegów jest bezstopniowa i przenosi napęd na przednie koła.
Powiedz mi... co Cię przekonuje tak w tym samochodzie? Drogie, brzydkie i jeszcze wolne
Szymon napisał(a):Osiągi poważnie nie robią mi różnicy, jeśli nie będą gorsze.
Jeździłeś tym? Jest totalnie inaczej. Z jednej strony może być lepiej z innej jest gorzej. Jeśli osiągi są naprawdę bez znaczenia to ogólnie wystarczy ale radochy mi ten napęd sprawić nie potrafił i nie mam tu na myśli mocy.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
I jeszcze to
Czyli bez szału. Nemi bez hybrydy ma lepsze wyniki
W trybie ECO auto zużywa w ruchu miejskim około 6,5 l/100 km. W trasie wynik jest podobny. Chyba, że to jazda autostradą – wówczas należy się liczyć ze zużyciem rzędu 7,5 l/100 km.
Czyli bez szału. Nemi bez hybrydy ma lepsze wyniki
Mam też opcje kupna BMW 1, ale gościu się nie może zdecydować
Nie wiem czy drogie, raczej warte ceny dla mnie. Mnie się podoba, więc dla mnie nie brzydkie A szybkie to nie ma być, przecież to oszczędna hybryda. Prius w ładniejszym wydaniu. Poza tym zawsze chciałem mieć Lexusa
Nie wiem czy drogie, raczej warte ceny dla mnie. Mnie się podoba, więc dla mnie nie brzydkie A szybkie to nie ma być, przecież to oszczędna hybryda. Prius w ładniejszym wydaniu. Poza tym zawsze chciałem mieć Lexusa
loockas napisał(a):Czyli bez szału. Nemi bez hybrydy ma lepsze wyniki
Mało z hybryd Toyoty pali tylko Prius ale to przede wszystkim sprawa aerodynamiki. Przy staniu w korkach ten konkretny napęd będzie lepszy niż konwencjonalny ale w innych przypadkach nie.
loockas napisał(a):w hybrydach łączna moc nie jest obliczana przez zwykłe dodawanie
Tam powinna być gwiazdka i informacja "tylko w przypadku eCVT Toyoty/Lexusa"
Ostatnio edytowano 21 mar 2018, 22:27 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Szymon napisał(a):Osiągi poważnie nie robią mi różnicy, jeśli nie będą gorsze.
Jeździłeś tym? Jest totalnie inaczej. Z jednej strony może być lepiej z innej jest gorzej. Jeśli osiągi są naprawdę bez znaczenia to ogólnie wystarczy ale radochy mi ten napęd sprawić nie potrafił i nie mam tu na myśli mocy.
Wiem o co Ci chodzi. Ale tu jest kwestia definicji "radochy". Dla mnie to znaczy, ze nie musi być szybko, ma być wygodnie. I chce mi się spróbować już od dłuższego czasu hybrydy. Jeździłem i priusem, i aurisem z CVT. Kompletnie mi to nie przeszkadza, a w Lexusie może być tylko wygodniej.
Przecież mi nie chodzi o zrobienie wyniku spalania o 0,5l/100 mniejszego, niż mam w Skodzie. No bez jaj
Swoją drogą, przy trasach które robię i moim stylu jazdy, spodziewam się lepszego wyniku niż 6,5.
Swoją drogą, przy trasach które robię i moim stylu jazdy, spodziewam się lepszego wyniku niż 6,5.
JohnnyB napisał(a):To kupuj .....
.......mi też się podoba
jak nie wyskoczy w Poznaniu żadna niespodzianka to nim pewnie wrócę
Dopisano 21 mar 2018 21:34:
Weźcie pod uwagę jeszcze jedno – znowu będziecie się mogli przez następne 2-3 lata ze mnie napierdzielać
loockas napisał(a):Ja po jeździe Aurisem znienawidziłem skutecznie CVT.
Tu jest duży problem z Toyotą, że potrafi obrzydzić wiele rozwiązań które u innych producentów potrafią być całkiem dobre
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Mi się lepiej jeździło autami VW z DSG od 1.8 silnika dopiero.
W 1.4 według mnie ta skrzynia na prawdę nie działa jakoś wybitnie. Zmiana do góry w DSG zawsze jest sprawna, ale redukcja w trybie D, jest jakaś jak dla mnie nie najlepiej zsynchronizowana. W trybie S, jest lepiej. Najlepiej się w przypadku sprawnej jazdy i zakrętów jeździ w trybie łopatek.
W 1.8 Tsi jakoś jeźdizło mi się lepiej.
W 1.4 według mnie ta skrzynia na prawdę nie działa jakoś wybitnie. Zmiana do góry w DSG zawsze jest sprawna, ale redukcja w trybie D, jest jakaś jak dla mnie nie najlepiej zsynchronizowana. W trybie S, jest lepiej. Najlepiej się w przypadku sprawnej jazdy i zakrętów jeździ w trybie łopatek.
W 1.8 Tsi jakoś jeźdizło mi się lepiej.
..::Born To Rise Hell::..
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości