Czateria... 2021
Po prostu to się zdarza nawet tym co nie chcą.
Do przewożenia 3 osób w tylnym rzędzie służą vany (najlepiej), większość aut ma to miejsce środkowe bardzo wąskie i niewygodne. Ja np. w tym roku nie wiozłem nikogo z tyłu jeszcze
Do przewożenia 3 osób w tylnym rzędzie służą vany (najlepiej), większość aut ma to miejsce środkowe bardzo wąskie i niewygodne. Ja np. w tym roku nie wiozłem nikogo z tyłu jeszcze
Stała pod ścianą prężąc kakao
Grzyby napisał(a):Takie foty z Imielina
Noż [cenzura] czemuś nie dzwonił?
Dopisano 11 lut 2018 14:42:
Gib napisał(a):Mazda 5 to nie jest van tylko minivan
Minivanem jest też Scenic i 3 osoby jadą komfortowo, nawet przy dwóch fotelkiach
Btw. Dzisiaj mnie Scenic zaskoczył. Jednak się da zejść poniżej 7l. 3 osoby i pełna paka sprzetu narciarskiego. 200km, głównie DK, kawałek ekspresówki, lokalne wiochy od Żywca do Korbielowa.
Neonixos666 napisał(a):To tak jak byś chciał zmierzyć ciśnienie w dwóch basenach na głębokości 5 metrów tylko że jeden z nich ma 3 metry.
Insynuujesz, że ciśnienie na 3 metrach w pięciometrowym basenie jest inne niż na 3 metrach w trzymetrowym?
Neonixos666 napisał(a):ech dalej porównanie diesla do benzyny...
No tak – zapomniałem, że przy Nm w dieslach stosuje się inny wzorzec metra
Dobra, dla mnie EOT bo się okazuje, że 1Nm ≠ 1Nm jeśli jeden jest z benzyny a drugi z ropy.
marcinowozniako napisał(a):Moc da się wykorzystać już nie dramatyzuj z tym że trzeba spełnić określone warunki aby było to możliwe.
Zgadza się, ale mnie zaczęło to nieco denerwować, oczywiście zależy to od stylu jazdy. Niemniej jednak po roku od swapu i przesiadce do MX-3 z K8 doszedłem do wniosku, że nie bez powodu Japończycy nie wrzucali 2.5 do MX-3 (mowa o jeżdżeniu po ciasnych, małych i wolnych torach).
marcinowozniako napisał(a):Miałeś clio 2 sporta?
Jeszcze mam
nemi napisał(a):Co by mogło spełniać te warunki?
Kia Picanto – naprawdę fajny samochód w tym budżecie, ewentualnie dosyć niepopularna tutaj marka wchodzi w rachubę – Mazda 2. Znajomy ostatnio kupił i zadowolony ale jednak skręcałbym w stronę Picanto.
Byłem wczoraj na xujowym koncercie (dzięki Julo za info), który potem zamienił się w koncert integracyjny – chłopki dają radę Nigdy nie byłem na bardziej ujowym koncercie
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Byłem wczoraj na xujowym koncercie (dzięki Julo za info), który potem zamienił się w koncert integracyjny – chłopki dają radę Nigdy nie byłem na bardziej ujowym koncercie
Na fejsbukach pisali, że był jakiś problem z dźwiękiem – znaczy się Maślak musiał stać za konsoletą. Wpisywałoby się to w ogólną xujowość tego zespołu
Btw. po ile bilety?
Ja w piątek byłem na Nocnym Kochanku w Toruniu. Rozpierdul na maxa
Ech, znów o tych njutonach . Dla mnie najważniejsze, że moje działają – że ja nie kupiłem wcześniej czegoś mocnego . Strach sprawdzać ile opony kosztuję i stwierdzam, że ciężko nie być dresiarzem.
Drugie tankowanie za mną – przejechałem w ciągu ostatniego tygodnia około 700 km, średnie spalanie 6,47 (ale połowa trasa). Całkiem spoko.
Drugie tankowanie za mną – przejechałem w ciągu ostatniego tygodnia około 700 km, średnie spalanie 6,47 (ale połowa trasa). Całkiem spoko.
brii napisał(a):Byłem wczoraj na xujowym koncercie (dzięki Julo za info), który potem zamienił się w koncert integracyjny – chłopki dają radę Nigdy nie byłem na bardziej ujowym koncercie
Ich płyty ryją psychikę. Ostatnio zarzuciłem ich do biegania i zacząłem jeszcze wnikliwiej wsłuchiwać się w teksty. Chyba najbardziej mnie rozbraja dialog ze stacji benzynowej A ulubionym kawałkiem stały się Milfy.
Na koncercie byłem raz z Julem. Odcisk na psychice do końca życia. Mam nadzieję, że w sierpniu znowu będzie podobny skład w Leśniczówce. Klimat tego miejsca jest obłędny. Darcie ryja w lesie – coś pięknego.
sq2jul napisał(a):Btw. po ile bilety?
25zł w dzień koncertu.
sq2jul napisał(a):Na fejsbukach pisali, że był jakiś problem z dźwiękiem – znaczy się Maślak musiał stać za konsoletą. Wpisywałoby się to w ogólną xujowość tego zespołu
Taaaa – Maślak tylko zapytał czy na sali jest jakiś akustyk, ktoś tam podniósł rękę. Maślak wskazał na niego i powiedział "to idź tam i pokręć czymś bo coś słabo słychać"
W sumie to i tak było bez znaczenia, bo pomylili mikrofony, a sala była tak wielka, że i bez nagłośnienia dawali radę
nemi napisał(a):Strach sprawdzać ile opony kosztuję i stwierdzam, że ciężko nie być dresiarzem.
Wybieraj twardszą mieszankę i jak najstarszy DOT – nie dość, że łatwiej pupą będzie zamiatać to jeszcze na dłużej starczy i będzie taniej
loockas napisał(a):Na koncercie byłem raz z Julem. Odcisk na psychice do końca życia.
Ano, potwierdzam
Tutaj jeszcze dorzucili nieco ambitniejszych kawałków (z repertuaru Ich Troje, Lady Pank, Britni Spirs, Dody, ...) w swojej aranżacji i było trochę interakcji z publiką Bisowali 4 razy a koncert trwał o 40 minut dłużej niż było w planie
Ostatnio edytowano 11 lut 2018, 19:06 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
btw. widać, że NK powoli myśli o nowej płycie. Na koncertach zaczynają grać nowy utwór z płyty, która dopiero powstanie:
loockas napisał(a):No są z tego znani
Mieli bisować ale skończyło się jak wyżej
brii napisał(a):Zgadza się, ale mnie zaczęło to nieco denerwować, oczywiście zależy to od stylu jazdy. Niemniej jednak po roku od swapu i przesiadce do MX-3 z K8 doszedłem do wniosku, że nie bez powodu Japończycy nie wrzucali 2.5 do MX-3 (mowa o jeżdżeniu po ciasnych, małych i wolnych torach).
Za dużo niestety nie miałem okazji jeździć mx3 z k8 a już na pewno nie tak szybko i agresywnie jak jeżdżę teraz natomiast mimo wszystko uważam że mx3 nawet z k8 jest podsterowny przecież różnica w wadze między kl a k8 to ja wiem z 10-20kg? W tym momencie mam aku z tyłu więc wychodzi ze właściwości jezdne nawet lepsze niż z k8 no tylko moc i moment sporo wyższe. Ale generalnie nie robił bym nadinterpretacji powodu dla którego mx3 było tylko z k8. Był model mx6 który miał 2.5 v6 więc pewnie było na zasadzie chcesz większą moc? Kup droższe auto
brii napisał(a):Jeszcze mam
Oo to fajnie osiągi na prostej gorsze niż mx3 z klem Ale za to prowadzenie to zupełnie inną bajka niestety nigdy nie jeździłem Ale rozkład mas jest sporo lepszy no i to auto na zakrętach będzie sporo szybsze niż mx3. Coś tam podlubane czy czysta seria? Te silniki w sumie lubią modyfikacje i są całkiem na nie podatne jeżeli chodzi o wzrost mocy i momentu.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
brii napisał(a):Insynuujesz, że ciśnienie na 3 metrach w pięciometrowym basenie jest inne niż na 3 metrach w trzymetrowym?
Nie rób ze mnie debila bo tego nie napisałem a że czytasz tylko to co chcesz to nie moja sprawa.
marcinowozniako napisał(a): kl a k8 to ja wiem z 10-20kg?
Hę? Z czego miałoby to wynikać? Osprzęt raczej b. podobny jak nie ten sam. Pewnie trochę inne kolektory, ale generalnie obstawiałbym różnice w wadze kosmetyczną, wręcz pomijalną.
Wał na pewno jest cięższy tłoki, korby grubsze, kolektor tak jak mówisz nie wiem czy coś jeszcze Ale jak dla mnie może być taka różnica w wadze tak słyszałem samemu tego nigdy nie weryfikowalem.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
JohnnyB napisał(a):A ja ostatnio słucham Manowara , nie zaglądałem do niego chyba z 10 lat .
Coś nowego mają czy starych kawałków słuchasz? Ostatni album jaki słuchałem to Warriors of the World i był całkiem spoko.
Neonixos666 napisał(a):Nie rób ze mnie debila bo tego nie napisałem a że czytasz tylko to co chcesz to nie moja sprawa.
Obrażać się tu nie musimy, Twój argument z basenem odebrać mogłem tylko na dwa sposoby – albo się pomyliłeś albo traktujesz mnie jak debila i sam czytasz co tylko chcesz, bo pisałem o tym, że przy 60-100 benzyna nie wykroczyła poza zakres obrotów diesla. Neonixos666 – jakimś wielkim mózgiem z fizyki nie jestem, ale kilka rzeczy rozumiem i potrafię policzyć. Chociaż nie wiem jak bardzo byś chciał nie przekonasz mnie do tego, że dużo momentu z dołu to najważniejsza rzecz i że jedzie się momentem nie mocą. Jeśli chcesz dyskutować dalej (a nie upierać się) to zmieńmy kanał na PW, bo dawno temu zrobiło się to co najmniej upierdliwe.
marcinowozniako napisał(a):Za dużo niestety nie miałem okazji jeździć mx3 z k8 a już na pewno nie tak szybko i agresywnie jak jeżdżę teraz natomiast mimo wszystko uważam że mx3 nawet z k8 jest podsterowny przecież różnica w wadze między kl a k8 to ja wiem z 10-20kg? W tym momencie mam aku z tyłu więc wychodzi ze właściwości jezdne nawet lepsze niż z k8 no tylko moc i moment sporo wyższe.
Bardziej chodzi o to, że przy 2.5l trzeba znacznie bardziej uważać na dodawanie gazu – przez nadwyżkę mocy i nawet delikatną nieostrożność samochód miał większe skłonności do wyjeżdżania przodem. Różnica mas jest bardzo mała i raczej bym jej nic nie przypisywał. Da się to zachowanie skorygować ostrożniejszym operowaniem gazem ale jakoś mi to nie szło za dobrze w ZE i na krętych odcinkach potrafiłem lepsze czasy zrobić K8 – lubiłem wcześnie atakować mocą
marcinowozniako napisał(a):Oo to fajnie osiągi na prostej gorsze niż mx3 z klem Ale za to prowadzenie to zupełnie inną bajka niestety nigdy nie jeździłem Ale rozkład mas jest sporo lepszy no i to auto na zakrętach będzie sporo szybsze niż mx3. Coś tam podlubane czy czysta seria? Te silniki w sumie lubią modyfikacje i są całkiem na nie podatne jeżeli chodzi o wzrost mocy i momentu.
Ano – na prostej jest trochę słabiej ale zawieszenie i buda konstrukcyjnie różni się o dekadę i to czuć. Samochód sprawia wrażenie dużo lżejszego, jest neutralny a przy przegięciu bywa nadsterowny, trudno go zmusić do podsterowności. Sztywność budy i hamulce to największa różnica w stosunku do MX-3 – tu jest największy progres. Z modów tylko zawias zmieniłem na B14 i wszystkie gumy w zawieszeniu ustąpiły miejsca poliuretanom, silnika nie tykam bo więcej mocy mi nie trzeba
sq2jul napisał(a):Hę? Z czego miałoby to wynikać? Osprzęt raczej b. podobny jak nie ten sam. Pewnie trochę inne kolektory, ale generalnie obstawiałbym różnice w wadze kosmetyczną, wręcz pomijalną.
Też tak z masą obstawiam, w niektórych miejscach jest odrobinkę grubiej ale z drugiej strony cylindry mają większą średnicę i tam materiału ubyło. Osprzęt ten sam poza przepływomierzem i kompem jak mnie pamięć nie myli.
marcinowozniako napisał(a):Ale generalnie nie robił bym nadinterpretacji powodu dla którego mx3 było tylko z k8. Był model mx6 który miał 2.5 v6 więc pewnie było na zasadzie chcesz większą moc? Kup droższe auto
Też tak mogło być i się ku temu skłaniałem kiedy zobaczyłem jak łatwo zrobić swapa Potem pomyślałem, że może jeszcze coś innego być na rzeczy – przecież mieli KFa i K8 nie musieli robić tylko dla jednego modelu.
loockas napisał(a):Tu w lepszej jakości. Muzycznie petarda:
Dają radę
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości