Czateria... 2021
Mi przód G70 trochę mazdą 6 trąci
nowy 508 jest ładny ale niestety cierpi na problem większości aut klasy D za wyjątkiem wielkiej trójki i kilku marek premium – czyli auto ładne ale ma montowane dychawiczne silniki :/
Nie rozumiem, że Peugeot, Renault czy VW robią naprawdę fajne hothatche a w klasie D montują silniki czterocylindrowe 1,6-2,0 :/
Nie rozumiem, że Peugeot, Renault czy VW robią naprawdę fajne hothatche a w klasie D montują silniki czterocylindrowe 1,6-2,0 :/
i tak wiecej nie pocisniesz bo ci stara da mokra szmata po lbie Hothacz do swirowania samemu po robocie, D do statecznego wozenia rozdziny
W Passatach są jakieś mocne dwulitrówki, które powodują, że samochód się odpycha. Francuzi natomiast – rzeczywiście robią segment D/E chyba wyłącznie do stania w korkach.
the right man in the wrong place...
bez 300 KM wstyd się na ulicy pokazać w nowym aucie. Ciekawe czy jakby robili to nadal tylko jako FWD, bo ogólnie jakiejś wielkiej tradycji 4x4 w autach cywilnych to chyba nie ma. No i najważniejsze, czy rynek rzeczywiście potrzebuje mocnych francuskich limuzyn.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Paweł napisał(a):Francuzi natomiast – rzeczywiście robią segment D/E chyba wyłącznie do stania w korkach.
95% pojazdów które mnie wyprzedza na autostradach to pewnie moje przewidzenia, bo patrząc na ich niezaturbione maszynownie które często mają poniżej 2.0, to nawet do stania w korkach się nie nadają
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Krzemol1994 napisał(a):Bo tam są podatki od pojemności, z 166 było to samo – specjalnie na rynek Włoski zrobili 2.0 V6 Turbo.
Wydaje mi się że 2.0 V6 Turbo było na więcej rynków niż włoski, to już lepszym przykładem jest Volvo i jego 2.0 T5 (zamiast 2.3), czy BMW M3 E30 w wersji włoskiej zwane 320is.
W cebulandii też jest akcyza z kosmosu za +2L.
Ale ten przypadek jest konkretnie porąbany, po pierwsze mercedes nie miał silnika 6-cylindrowego 24V o pojemności 2L więc Brabus musiał albo wiercić po swojemu otwory w blokach, albo co łatwiejsze wyprodukowali nowy wał specjalnie do tego silnika, wyprodukowanego w ilu egzemplarzach? 100? Do tego biturbo, a wszystko po to żeby było taniej i wolniej A sumarycznie o ile się orientuję w cennikach brabusa to było drożej i wolniej.
Stała pod ścianą prężąc kakao
loockas napisał(a):Ktoś z działu marketingu nie przemyślał nazwy e-pedał na polski rynek
https://www.nissan.pl/pojazdy/nowe-pojazdy/leaf.html
brzmi jak dobra nazwa witryny dla pewnej sauny
Czy wszystkie KLe w Xedosie 9 mialy prostokatne kanały dolotowe i jakie wtedy miały oznaczenia na głowicach? Czy da radę rozpoznać po oznaczeniach czy jest to KL od np. 626 z owalnymi kanałami czy KL od Xedos 9 z prostokątnymi?
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
czarek1991 napisał(a):Czy wszystkie KLe w Xedosie 9 mialy prostokatne kanały dolotowe i jakie wtedy miały oznaczenia na głowicach? Czy da radę rozpoznać po oznaczeniach czy jest to KL od np. 626 z owalnymi kanałami czy KL od Xedos 9 z prostokątnymi?
Ale chodzi Ci o kolektor? Każdy zagięty kolektor z xedosa 9 ma prostokątne kanały, natomiast każde klde które było włożone do xedosów 9 ma te kanały owalne jak przystało na klde. Oznaczenia głowic kl-101 albo kl1a1. Chyba że głowice są kl31 ale szczerze w to wątpie.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Krzemol, nemi i 67 gości