Czateria... 2021
To jakiś spalony przejazd jest żal serwera żeby go wrzucać, lepiej jakieś fajne cycki.
W teorii to 120d powinno być szybsze od mojej vectry, tyle teoria. BL MPS też powinien być szybszy ale jakoś nie był. Krzemol pewnie wrzuci jakieś niskie 6 i 15 w weekend, ja jutro też coś popróbuję
W teorii to 120d powinno być szybsze od mojej vectry, tyle teoria. BL MPS też powinien być szybszy ale jakoś nie był. Krzemol pewnie wrzuci jakieś niskie 6 i 15 w weekend, ja jutro też coś popróbuję
Stała pod ścianą prężąc kakao
W katalogu to ja wiem ile jestmarek napisał(a):Trzeba było poszukać automat
177km to już powinno być coś ok 7,6s do 100kmh
A w gruncie rzeczy to szukałem Alfy 159 ze skórzanymi meblami, a to BMW to czysty przypadek, więc skrzynia jest jaka się trafiła. Może alfa będzie następna . Kiedyś.
Gib, nie wiem czy spalony . Wiele do 60 nie poprawię
Gib napisał(a):Krzemol pewnie wrzuci jakieś niskie 6 i 15 w weekend
Do bajkopisania mi daleko, w katalogu jest 7,4 i raczej bliżej tego wyniku bym się trzymał a lpg też nie pomaga w tym temacie. W każdym razie o ile wcześniej już mi się nudziła powoli pod względem osiągów tak teraz jak wsiadam po tygodniu jazdy Coltem to jest rakieta
A tak w ogóle to doszedł mi kolejny kandydat na następce bo spodobał mi się Jag XF . Przó dyskusyjny ale linia boczna i tył na mocny plus.
Nie sądzę aby było aż tak drogo w utrzymaniu, a np. motory 4.2 bez problemu dogadują się z gazem (raczej nie porwałbym się na kompresor i został przy wolnossaku). Wiadomo, tanio nie będzie ale nie ma co też wpadać w panikę imo, to nie jest kosmos typu Lexus LS czy inna S-Klasa, zresztą raz się żyję (Alfę też mogłem olać i kupić sobie jakąś Corollę, nie żałuję ). Będę podpatrywał GS450H ojca jak wygląda kwestia kosztów utrzymania takiego auta i wtedy będę myślał
Krzemol1994 napisał(a):Gib napisał(a):Krzemol pewnie wrzuci jakieś niskie 6 i 15 w weekend
Do bajkopisania mi daleko, w katalogu jest 7,4 i raczej bliżej tego wyniku bym się trzymał a lpg też nie pomaga w tym temacie. W każdym razie o ile wcześniej już mi się nudziła powoli pod względem osiągów tak teraz jak wsiadam po tygodniu jazdy Coltem to jest rakieta
A tak w ogóle to doszedł mi kolejny kandydat na następce bo spodobał mi się Jag XF . Przó dyskusyjny ale linia boczna i tył na mocny plus.
Ja nie mówię o bajkopisaniu tylko o tym co ta apka pokazuje
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gtecha mam, ale jest passe, teraz się RL liczy tylko, więc tu na potrzeby lokalnej czaterii mazdy możemy się posiłkować androidem, zamiast wykładać tysia na nikomu niepotrzebny sprzęt
PS. Prawidziwi macho porównują czasy 100-200 ztcw. I jak nie ma poniżej 10 sekund to w zasadzie nie ma o czym pisać.
PS. Prawidziwi macho porównują czasy 100-200 ztcw. I jak nie ma poniżej 10 sekund to w zasadzie nie ma o czym pisać.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Ostatnio właśnie na autostradzie jadę sobie 120kmh Coltem i doganiam A5 i BMW4 jadące lewym i środkowym, po chwili wiedziałem już dlaczego – jak wyrwali z rolki to po chwili już ich nie było. Wyniku pojedynku nie znam, może bym znał jakbym jechał Alfą
Gib napisał(a):Tak tylko ty chciałeś finalnie kupić alfę która jeszcze szybciej i łatwiej zabija skrzynię niż to Busso Krzemola. W sumie dobry wybór.
tam tylko skrzynia M32 klęka, a nie była montowana w każdej 159
ja powinienem się zbliżyć do 10s 100-200. Być może w weekend majowy kolega załatwi RL i porównamy z jego M3 E92.
Dopisano Śr mar 14, 2018 0:23:12:
Krzemol1994 napisał(a):Ostatnio właśnie na autostradzie jadę sobie 120kmh Coltem i doganiam A5 i BMW4 jadące lewym i środkowym, po chwili wiedziałem już dlaczego – jak wyrwali z rolki to po chwili już ich nie było. Wyniku pojedynku nie znam, może bym znał jakbym jechał Alfą
jakby to było nie więcej niż 430i to byś może poznał
Ja mam fajne urządzenie
Wątpię.
Nadal wątpie
Krzemol1994 napisał(a):może bym znał jakbym jechał Alfą
Wątpię.
marek napisał(a):jakby to było nie więcej niż 430i to byś może poznał
Nadal wątpie
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
W drugą stronę gorzej. 4.7l/100km i chyba niżej nie dam rady. Do wawy wjeżdżałem z wynikiem 4.4, ale w samej Wawie zaczęło dość sprawnie rosnąć. Do tego to faktycznie był styl emerycki, wyprzedziła mnie stara Panda załadowana 4 kolesiami . W każdym razie na zbiorniku 1000 km do zrobienia. Jak na 1.4 TSi 150 + DSG uważam to za wynik na prawdę świetny.
Na szczęście zakończone testy niskiego spalania, wracam do normalnej jazdy, czy spalanie na poziomie 5.5 litra .
Na szczęście zakończone testy niskiego spalania, wracam do normalnej jazdy, czy spalanie na poziomie 5.5 litra .
..::Born To Rise Hell::..
Kwestia trasy. Na 2 pasmówce też tak nie umiem, aczkolwiek ostatni kawałek powrotu mam po ekspresówce i tam jadę maks 90 .
Moja trasa prowadzi przez Park Kampinowski, jest ograniczenie na całym odcinku do 60. Jadę jakieś 80 – jestem tam nawolniejszy . Potem wioski i zabudowany przez kilkanaście km i dalej ograniczenia do maks 70. Zatem oficjalnie rozpędzić się nie ma gdzie. Do wawy wjeżdzam dopiero od Macierzysza, wiec mam jakieś 48 km dość lekkiej trasy. Potem 10 km do pracy po Ursusue, Włochach więc o tej porze też lekko.
Ogólnie to auto na ogólnym spalania nie przekracza mi 6 litrów, wiec wynik uważam za bardziej niż dobry jak na te 150KM i AT.
Moja trasa prowadzi przez Park Kampinowski, jest ograniczenie na całym odcinku do 60. Jadę jakieś 80 – jestem tam nawolniejszy . Potem wioski i zabudowany przez kilkanaście km i dalej ograniczenia do maks 70. Zatem oficjalnie rozpędzić się nie ma gdzie. Do wawy wjeżdzam dopiero od Macierzysza, wiec mam jakieś 48 km dość lekkiej trasy. Potem 10 km do pracy po Ursusue, Włochach więc o tej porze też lekko.
Ogólnie to auto na ogólnym spalania nie przekracza mi 6 litrów, wiec wynik uważam za bardziej niż dobry jak na te 150KM i AT.
..::Born To Rise Hell::..
przecież przy takim stylu jazdy to czy ma 150 czy 100 KM nie ma kompletnie znaczenia Ważne że 1.4 i przy takiej jeździe faktycznie 2.0/2.3 o mocy 150 KM spali więcej. Downsizing na tym właśnie polega a nie że przy mocy szczytowej będzie malutko palić.
Czterolitrowe S8 podczas ciągłej jazdy na odłączonych 4 garach, też mało pali jak na 500 KM
Czterolitrowe S8 podczas ciągłej jazdy na odłączonych 4 garach, też mało pali jak na 500 KM
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a):przecież przy takim stylu jazdy to czy ma 150 czy 100 KM nie ma kompletnie znaczenia Ważne że 1.4 i przy takiej jeździe faktycznie 2.0/2.3 o mocy 150 KM spali więcej. Downsizing na tym właśnie polega a nie że przy mocy szczytowej będzie malutko palić.
Ależ oczywiście że ma. To że to auto przy jeździe 80 km/h pali 4.4 litra to dość łatwo zrozumieć. Ale ja nie tylko tak jeżdzę. Przy predkosciach autostradowych wynik poniże albo w okolicy 7l/100km nie ejst osiagalny dla auta które ma 100KM.
Tutaj raczej chodzi o cały zakres predkosci użytecznych i średnie spalanie. W tym zakresie 1.4 TSi wypada bardzo dobrze.
Przy predkosciach powyzej 140km/h wzros spalania jest jednak duży i tu np. 2.0 D3 150KM (fakt diesle) wypada znacznie znacznie lepiej.
..::Born To Rise Hell::..
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości