Czateria... 2021
Dzisiaj miałem wątpliwą przyjemność być wieziony (a raczej stany) w korku w S90. Jak start/stop wyłączał silnik to przestawała działać klimatyzacja, a przy ruszaniu odpalanie brzmi jakby ktoś rozrusznikiem kręcił już uruchomiony silnik. Luksus i premium pełną gębą Pany
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Dominator napisał(a):ie da się wyłączyć tego gówna?
Przecież ono co chwilę się samo wyłącza
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Zawsze jak wsiadam do pulsara to wyłączam to badziewie.
W golfie działa to nawet jak się auto nie zdąży zatrzymać, strasznie to wkurwiające było, dojeżdżasz do skrzyżowania, jakiś lewoskręt i auto potrafi zgasnąć.
Wyłączenie tylko po uruchomieniu auta i po każdym uruchomieniu musisz ponownie wyłaczyć.
Nie wiem jak z wymianą uchwytu, zapisali nie na 8 maja na wymianę, aczkolwiek nie dostałem info czy będzie to na gwarancji. Na początku koleś się stawiał.....
Wyłączenie tylko po uruchomieniu auta i po każdym uruchomieniu musisz ponownie wyłaczyć.
Nie wiem jak z wymianą uchwytu, zapisali nie na 8 maja na wymianę, aczkolwiek nie dostałem info czy będzie to na gwarancji. Na początku koleś się stawiał.....
..::Born To Rise Hell::..
Jakieś beznadziejne te golfy masz
U mnie działa dobrze (ale i tak nie używam). Jeszcze ma taką funkcję, że jak zgaśnie przy ruszaniu i od razu wbije się sprzęgło, to załącza się rozrusznik, niezależnie czy SS jest włączony i silnik startuje bez przekręcania kluczyka.
U mnie działa dobrze (ale i tak nie używam). Jeszcze ma taką funkcję, że jak zgaśnie przy ruszaniu i od razu wbije się sprzęgło, to załącza się rozrusznik, niezależnie czy SS jest włączony i silnik startuje bez przekręcania kluczyka.
Brat w civicu też tak ma. Jak jechałem tym samochodem przy próbie ruszania samochód mi praktycznie zgasł, ja chwytam odruchowo w stronę stacyjki, sprzęgło wciśnięte a tu myk, rozrusznik mnie uprzedził. Zdziwienie ale super sprawa. To powinno być w serii wszedzie.
W mazdach "niebiańsk-o-aktywnych" i-STOP moim zdaniem działa świetnie. Naprawdę bardzo rzadko się zdarza i naprawdę trzeba się starać, żeby zauważyć jego działanie – w rozumieniu szarpania, czy udostępniania siły napędowej przy próbie szybkiego ruszenia. Zgadzam się natomiast, że to jeden z tych wynalazków, który koniec końców odbija się znacznie większymi kosztami (i śladem karbonowym), niż przynosi korzyści. Poduszki silnika, akumulatory... Trzeba to wymieniać jak filtry powietrza.
the right man in the wrong place...
Wydaje mi się, że najgorzej ma rozrząd startując tyle razy bez ciśnienia na starym oleju. Kiedyś łańcuch był wieczny, a teraz jest gorszy niż pasek w tych nowoczesnych samochodach.
VW poległ z łańcuchem w silnikach TSI, w BMW potrafił wytrzymać 30.000 przy takim silniku jak mój. Ja nie kuszę losu – dla 3 zł oszczędności na baku nie zamierzam sprawdzać czy to jest trwałe.
W dodatku w BMW to jest koszmar. Zatrzymywanie Diesla na światłach to pomysł samego szatana.
VW poległ z łańcuchem w silnikach TSI, w BMW potrafił wytrzymać 30.000 przy takim silniku jak mój. Ja nie kuszę losu – dla 3 zł oszczędności na baku nie zamierzam sprawdzać czy to jest trwałe.
W dodatku w BMW to jest koszmar. Zatrzymywanie Diesla na światłach to pomysł samego szatana.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 70 gości