Czateria... 2021
Komplet filtrów (powietrza, kabinowy, oleju + 4 świece zapłonowe) = 110zł
Dacia
Jeszcze tylko olej za 7-8 dych i na rok spokój
Dopisano 10 sie 2018 11:15:
Ktoś coś wie o olejach z tej firmy?
http://chemnaft.com/osobowe/
Generalnie nagradzani na targach, parametrów nie ukrywają a ceny mają śmieszne – 5W30 5l od mniej niż 60zł....
np. taki 5W30
http://chemnaft.com/wp-content/uploads/ ... -30-PL.pdf
Dacia
Jeszcze tylko olej za 7-8 dych i na rok spokój
Dopisano 10 sie 2018 11:15:
Ktoś coś wie o olejach z tej firmy?
http://chemnaft.com/osobowe/
Generalnie nagradzani na targach, parametrów nie ukrywają a ceny mają śmieszne – 5W30 5l od mniej niż 60zł....
np. taki 5W30
http://chemnaft.com/wp-content/uploads/ ... -30-PL.pdf
Grzyby napisał(a):Jeszcze tylko olej za 7-8 dych i na rok spokój
Za rok wymiana oleju przewyższy wartość
No i zarąbiście. Jednak mam do wymiany sprzęgło w mx3. Odpowietrzyłem, wymieniłem płyn i było przez chwilę dobrze ale dzisiaj to masakra. Kiedy ja to wymienie
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Grzyby napisał(a):Ktoś coś wie o olejach z tej firmy
Chyba bym wolał zalać specola, w tej samej cenie ,a jednak już trochę przetestowany.Sam się zastanawiam nad 10w50 extreme spec do BPT.
Ok 80zl za 5L a karta technologiczna lepsza niż gulf za 150/4L
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
marcinowozniako napisał(a):No i zarąbiście. Jednak mam do wymiany sprzęgło w mx3. Odpowietrzyłem, wymieniłem płyn i było przez chwilę dobrze ale dzisiaj to masakra. Kiedy ja to wymienie
Gdyby kózka nie ścigała to by dobre sprzęgło miała
Krzemol napisał(a):Gdyby kózka nie ścigała to by dobre sprzęgło miała
Być może, a być może przyczyna i problem leży gdzieś indziej. W tym momencie to mało ważne z takim sprzęgłem to ja nigdzie nie pojadę a już na pewno nie na zlot żeby się na 1/4 ścigać
W ten weekend mógłbym to wymienić ale kurcze znając życie nigdzie nie dostane kompletnego sprzęgła do tego auta. Ehh
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Przecież sprzęgło do k serii kupisz w każdym "intercarsie" za ok 400-500zl.
Do zlotu jeszcze 2 tygodnie,wyrobisz się
Ja chciałem ogarnąć u siebie wieksze sprzęgło przed zlotem i z powrotem d....bać zapłonem żeby nie było wstydu na kresce/hamowni ale się nie uda niestety.Nie podpuszczam,masz szansę złoić BPt
Do zlotu jeszcze 2 tygodnie,wyrobisz się
Ja chciałem ogarnąć u siebie wieksze sprzęgło przed zlotem i z powrotem d....bać zapłonem żeby nie było wstydu na kresce/hamowni ale się nie uda niestety.Nie podpuszczam,masz szansę złoić BPt
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):Przecież sprzęgło do k serii kupisz w każdym "intercarsie" za ok 400-500zl.
W każdym oddziale od ręki? Mam intercars w Kaliszu, podjadę spytam jeżeli będą mieć to wygryw życia i może nawet juto to założe chociaż roboty z tym będzie trochę ehh.
Bo_Lo napisał(a):Do zlotu jeszcze 2 tygodnie,wyrobisz się
W sumie fakt, jeszcze jest następny weekend
Bo_Lo napisał(a):Ja chciałem ogarnąć u siebie wieksze sprzęgło przed zlotem i z powrotem d....bać zapłonem żeby nie było wstydu na kresce/hamowni ale się nie uda niestety.
Ale tzn że też Ci nie kleiło przy większej mocy momencie?
Bo_Lo napisał(a):Nie podpuszczam,masz szansę złoić BPt
Zabrzmi to jak na mnie przystało, ale fakt raczej nawet mając 220-230KM mx3 byłaby szybsza, szczególnie na ćwiartkę. Ogólnie to ostatnio mądre zdanie przeczytałem i całkowicie się zgadzam
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Pisałem w temacie gdzieś tam,podczas finalnego strojenia slizgnelo się przy ok 3.5-4k RPM więc zdjęliśmy zapłonu w średnim zakresie obrotowym.Nie wiem jak to wygląda na wykresie ale jest mocno odczuwalnie gorzej niż było,w sensie nie ma już tego pi.....niecia w fotel.
Co do sprzęgła do KLa to raczej nie było problemem u nas z dostępnością,z reguły dzień czekania,czasem na miejscu
Co do sprzęgła do KLa to raczej nie było problemem u nas z dostępnością,z reguły dzień czekania,czasem na miejscu
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):Pisałem w temacie gdzieś tam,podczas finalnego strojenia slizgnelo się przy ok 3.5-4k RPM więc zdjęliśmy zapłonu w średnim zakresie obrotowym.Nie wiem jak to wygląda na wykresie ale jest mocno odczuwalnie gorzej niż było,w sensie nie ma już tego pi.....niecia w fotel.
Wybacz ale nie czaje tunerów którzy stroją auta, w taki sposób że ani nie wiesz ile miałeś przed strojeniem ani nie wiesz ile masz po strojeniu mocy. Imho to nie tak powinno wyglądać. Strojenie na drodze Ok, lepiej niż na hamowni ale hamownia po tym tak czy siak powinna być.
Bo_Lo napisał(a):z reguły dzień czekania,czasem na miejscu
No mnie obecnie ratuje tylko opcja dostępne na miejscu. Dzień czekania przenosi całą akcje serwisową na tydzień do przodu i z o wiele większymi nerwami
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Kurcze, jestem w szoku, że ludzie tak latają samolotami .
Mam lot w przyszłym tygodniu i zacząłem się odprawiać 15 minut po otwarciu odprawy, więc myślałem, że na luzaku wybiorę miejsca przy wyjściu ewakuacyjnym. A z kumplem nawet nie będziemy siedzieli w tym samym rzędzie. Zostało 1 miejsce wolne 18 minut po rozpoczęciu odprawy (jak już wybrałem miejsca), a do samolotu wchodzi ponad 100 osób. Nieźle.
Mam lot w przyszłym tygodniu i zacząłem się odprawiać 15 minut po otwarciu odprawy, więc myślałem, że na luzaku wybiorę miejsca przy wyjściu ewakuacyjnym. A z kumplem nawet nie będziemy siedzieli w tym samym rzędzie. Zostało 1 miejsce wolne 18 minut po rozpoczęciu odprawy (jak już wybrałem miejsca), a do samolotu wchodzi ponad 100 osób. Nieźle.
Gib napisał(a):po co mierzyć maksymalne kreski przed strojeniem? żeby coś pieprznęło?
Żeby wiedzieć ile finalnie dało strojenie? Choć faktycznie z drugiej strony w przypadku bolo gdzie wstawił turbo do auta z N/A to ecu może absolutnie nie ogarnąć i złe rzeczy się staną, ale to nawet podczas normalnej jazdy może się stać więc wiesz.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Najważniejsze to bezpieczeństwo projektu i poprawne dobranie zapłonu i paliwa a kreski to tylko obrazowy przekład tego strojenia bo wiadomo że nie ważna jest to co na kartce tylko na ulicy.
- Kod: Zaznacz cały
Dane producenta:
Zużycie paliwa
Średnie spalanie (cykl mieszany)
4,1 l/100km
Spalanie w trasie (na autostradzie)
4,0 l/100km
Spalanie w mieście
4,1 l/100km
Muszę kupić coś nowego. Ten samochód już przeszedłem.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości