No saab z zatrzymanego szału nie będzie robić a turbo dmucha fajnie z rolki. Sam zaczynam się łapać na to że nawet w moim mx3 okazuje się czasem że szybszy jestem z rolki niż z zatrzymanego. Przedni napęd to nie jest napęd którym najszybciej się teleportuje od zera. Mimo semi na każdej osi za duży jest roztrzał aby można było zawsze być tak szybkim na ile pozwoli auto.
Jak miałem wcześniej zieloną, pojechałem do Krakowa spotkałem gościa co miał Saaba 93 tego nowszego nie wiem nawet czy nie aero, w każdym bądź razie 2.0t jakieś 250KM podobno. Z 1 biegu mimo że jechał przedemną i szybciej ruszył nie uciekł ani trochę. Za to na zakrętach byłem w mocnym szoku jak to jechało, znowu nie pozwoliłem mu odjechać ale nie mogę powiedzieć że mx3 byłaby sporo szybsza od tego saaba na winklach. DObry kierownik tam był z tego co wiem i fest ogarniał furę.
Z panewkami problemu nie masz?
Dopisano 9 sie 2018, 23:29:Gib napisał(a):za dużo dostają w pupę napędy/opony/sprzęgło/poduszki przy ostrym starcie, żeby mnie było na to stać w tak drogim aucie jak saab
No to tu już bym się kłócił, kwestia wprawy, nauczyłem się że strzelanie ze sprzęgła i start z podbitych obrotów to nie jest efektywny start, można ruszyć szybko i bardzo płynnie, wtedy powyższe elementy nie dostają aż tak bardzo w kość