Czateria... 2021
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
I będę z tym siedział w garażu tak jak ty Ja chce jeździć :)
dobre
– "zapocona" miska olejowa... albo uszczelka miski, albo tylny uszczelniacz (przednie uszczelniacze są świeże) albo któryś z korków/króćców (jest ich w sumie 5 szt. w misce)
dobre
Ale by ta mx5 była zdecydowanie szybsza niż inne w podobnej cenie. Nie żeby coś ale jak chcesz zabawkę na tor to i tak bedziesz musiał siedzieć w garażu i tak, chyba że do jakiś warsztatów będziesz oddawać.
Btw ja nie siedzę za dużo w garażu a na pewno nie po to aby naprawiać mx3. Ani razu mnie to auto nie zawiodło. Przypominam że mimo dużego bum na Poznaniu, wróciłem do domu na kołach
Btw ja nie siedzę za dużo w garażu a na pewno nie po to aby naprawiać mx3. Ani razu mnie to auto nie zawiodło. Przypominam że mimo dużego bum na Poznaniu, wróciłem do domu na kołach
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Kult na te mx5 ostatnio. Wszędzie mx5, każden jeden teraz kupuje. U mnie w mieście spotkałem ostatnio młodziaka nawet młodszego co ja pogadaliśmy powiedział że własnie buduje projekt mx5 do driftu czy tam 1/4 mili. Silnik nissana turbo ma zamiar z tego robić 500KM potworka
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Ja nie szukam auta do ścigania się a czegoś małego, rwd i bez dachu dającego frajdę z jazdy. W tych aspektach MX5 chyba nie ma konkurenta w tym budżecie. Mr2 mi się nie podoba. A myślę, że dla mnie czyli osoby nigdy nie będącej na torze te 1.8 146KM da masę zabawy jak się okazjonalnie wybiorę. A koszty utrzymania też raczej nie są duże. Na pewno mniejsze niż Alfy.
Krzemol napisał(a):A koszty utrzymania też raczej nie są duże.
Mam znajomego co się zaczął trochę interesować tym tematem. Spalanie nie jest dużo mniejsze niż w mojej V6, koszty części, wiadomo to mazda więc jest przyzwoicie. Przede wszystkim z racji popularności modelu jest dużo części czy to normalnych czy tuningowych więc jest w czym przebierać.
Sam bym się zainteresował tematem ale mi mimo wszystko większą frajde będzie dawać mx3. Może jeszcze nie dorosłem do czegoś z tylnym napędem, albo po prostu nie kręci mnie wywijanie tyłem. W sumie mam nawet teorię do tego. Ja mam chorobę lokomycjną, i o ile jak jeżdże szybko jako kierowca jest ok, ale wystarczy że wsiąde do jakiegoś auta gdzie kierowca jeździ trochę szybciej i już autentycznie zbiera mi sie na wymioty.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Ja wiem, że mx5 powinna być szybsza na zakrętach od mx3, i na pewno jest na dobrym zestawie, ale niestety na tor za często nie jeżdże nie mam jakoś super blisko na żaden, a na drogach to tam nie poszalejesz w takim stopniu aby zobaczyć róznicę na drodzę miedzy mx5 a mx3, a mx3 niestety będzie sporo szybsza na prostych. To jest fakt i mi równiez dużą frajdę sprawia samo przyspieszenie na wprost tego auta. Także Mi osobiście mx3 bardziej pasuje, większy moment obrotowy wyższa moc, ładniejszy dźwięk, pod tym względem na mx5 na pewno bym się zawiódł.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Xenocyd napisał(a):Ty już miałeś MX-3, czasami wspominam jak tym czarnym bolidem wracałeś z Wrocławia w upał – dawał frajdę?!
No... po każdym powrocie siadałem do kompa i szukałem auta z klimą
Krzemol napisał(a):Auto szybsze na prostej od MX5 już mam,
To chyba od 1.6 bo 1.8 w najgorszym wypadku dla niej byłaby minimalnie wolniejsza.
Chodzi o to że mx3 i mx5 reprezentują podobny poziom użyteczności i zastosowania. Oba lekkie małe zwinne autka, mx5 jest jeszcze mniejsza od mx3 i ma tył napęd. Oba te samochody to zabawki i takie mam podejście.
Kupuj co chcesz, ja mówię tylko dlaczego ja nie zmienie mx3 na mx5 mimo wszystko
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a):1.8 w najgorszym wypadku dla niej byłaby minimalnie wolniejsza.
1.8 8,5s do 100kmh, Alfa 7,4. Już nie mówię o wyższych prędkościach gdzie Alfa zapewne ucieknie jeszcze bardziej. 100 koni różnicy robi swoje.
Piotr_ napisał(a):Widocznie jeszcze nie jechałeś mx5 za kółkiem
Czekam na prawy, i pojedynek z mx3 Na Poznaniu robiły podobne czasy Tylko będę musiał jakiś aviomarin wziąć czy coś
Krzemol napisał(a):1.8 8,5s do 100kmh, Alfa 7,4. Już nie mówię o wyższych prędkościach gdzie Alfa zapewne ucieknie jeszcze bardziej. 100 koni różnicy robi swoje.
Może i racja ale feeling i frajda z tego przyspieszenia większa będzie w mx5. Loockas o tym wspominał już.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Tego nie neguje dlatego ani razu nie wspomniałem, że niższa moc MX5 to dla mnie jakaś wada.marcinowozniako napisał(a):Może i racja ale feeling i frajda z tego przyspieszenia większa będzie w mx5. Loockas o tym wspominał już.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości