Czateria... 2021
Nikt się nie chwalił za Ciebie po prostu czytam jak się męczysz z tym autem to mnie smuteczek bierze.
Ja się chętnie dam przejechać. Generalnie mi samych osiągów też trochę brakowało ale to auto mi pokazało że nie samym zapierszybkojechaniem człowiek się może cieszyć. Najprościej można to ująć że to wielowymiarowe auto. Szybkie hatche są często jednowymiarowe jak np 3 MPS.
Brak osiągów dobrze maskuje niska pozycja za kierą i głośność auta. Dla mnie to tak od 140kmh już sie robi nieznośnie słabe i głośne. Do 110 hałas praktycznie nie przeszkadza. Generalnie super auto żeby mandatów nie zbierać bo do tych 120/140 jest na prawde żwawo. Żeby jechać szybciej trzeba się trochę zmuszać. Jak jeździsz głównie prostymi dwupasmowkami to będzie irytować na codzień. Jak masz jak ja w około pełno dwu i trzycyfrowych krajowek o dobrej nawierzchni i nimi głównie się poruszasz to będziesz zachwycony. Ale to wszystko jest bardzo indywidualne bo mi każdy kto pierwszy raz jedzie na fotelu pasażera mówi że to szybkie jest.
No i jak to mx5 strasznie kusi żeby to modzić i wypychać progi walutą. Pomysły na wydawanie kasy na auto – w celu zmiany czegoś co odmieni twoje całkowicie o ułamek promila jego właściwości lub doda unikalności na skale światową w takim stopniu, że docenią to 4ry osoby ma globalnym forum społeczności miatonaniści.com – nigdy się nie kończą.
Ja musiałem apke allegro z telefonu wywalić bo ciągle sobie jakieś filtry wyszukiwania do ulubionych dodawałam #mx5nc1wincejlepiejmocniej. Ale jak kasa na koncie Cię swędzi jak tyłek po spotkaniu z Andrzejem to jest to ponownie idealny wybór bo wszystko jest ... tylko klikasz kupteraz.
Ja się chętnie dam przejechać. Generalnie mi samych osiągów też trochę brakowało ale to auto mi pokazało że nie samym zapierszybkojechaniem człowiek się może cieszyć. Najprościej można to ująć że to wielowymiarowe auto. Szybkie hatche są często jednowymiarowe jak np 3 MPS.
Brak osiągów dobrze maskuje niska pozycja za kierą i głośność auta. Dla mnie to tak od 140kmh już sie robi nieznośnie słabe i głośne. Do 110 hałas praktycznie nie przeszkadza. Generalnie super auto żeby mandatów nie zbierać bo do tych 120/140 jest na prawde żwawo. Żeby jechać szybciej trzeba się trochę zmuszać. Jak jeździsz głównie prostymi dwupasmowkami to będzie irytować na codzień. Jak masz jak ja w około pełno dwu i trzycyfrowych krajowek o dobrej nawierzchni i nimi głównie się poruszasz to będziesz zachwycony. Ale to wszystko jest bardzo indywidualne bo mi każdy kto pierwszy raz jedzie na fotelu pasażera mówi że to szybkie jest.
No i jak to mx5 strasznie kusi żeby to modzić i wypychać progi walutą. Pomysły na wydawanie kasy na auto – w celu zmiany czegoś co odmieni twoje całkowicie o ułamek promila jego właściwości lub doda unikalności na skale światową w takim stopniu, że docenią to 4ry osoby ma globalnym forum społeczności miatonaniści.com – nigdy się nie kończą.
Ja musiałem apke allegro z telefonu wywalić bo ciągle sobie jakieś filtry wyszukiwania do ulubionych dodawałam #mx5nc1wincejlepiejmocniej. Ale jak kasa na koncie Cię swędzi jak tyłek po spotkaniu z Andrzejem to jest to ponownie idealny wybór bo wszystko jest ... tylko klikasz kupteraz.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Ja się nie męczę tym autem. No ok, może codzienna jadą zaczyna mnie męczyć bo odkąd muszę tym walić krótsze i dłuższe trasy to zrobiło się mnie przyjemnie niż na początku. Znowu się potwierdza ze kompromisy się nie sprawdzają. Ja tym autem zrobiłem w rok prawie tyle co laguna, a plan był na 1/2 tego przelotu. Na zlotach bawiłem się nim jak dziecko, wieczorne przeloty przez wies poezja. Trasy kicha, ale ja mam po prostu wygodny tyłek Jako trzecie auto mi pasuje ale jak znajdzie się chętny to kto wie... trzeba się bawić motoryzacja póki mam za co i kiedy.
JohnnyB napisał(a):icałkiem ciekawe auto na daily
chyba jedynie w przypadku jak jestes masochista
Dopisano 20 cze 2018 19:38:
loockas napisał(a):Ja się nie męczę tym autem. No ok, może codzienna jadą zaczyna mnie męczyć bo odkąd muszę tym walić krótsze i dłuższe trasy to zrobiło się mnie przyjemnie niż na początku. Znowu się potwierdza ze kompromisy się nie sprawdzają. Ja tym autem zrobiłem w rok prawie tyle co laguna, a plan był na 1/2 tego przelotu. Na zlotach bawiłem się nim jak dziecko, wieczorne przeloty przez wies poezja. Trasy kicha, ale ja mam po prostu wygodny tyłek Jako trzecie auto mi pasuje ale jak znajdzie się chętny to kto wie... trzeba się bawić motoryzacja póki mam za co i kiedy.
ee chyba nie miales nigdy wiekszych problemow, ze sprzedaza ktoregokolwiek ze swoich aut
P.s.
przypadkowo wiem, kto bedzie mial na handel 2 emiksy w 2.5l...
Jak w NC z rdzą?
Pewnie jak w każdym pojeździe który zimą nie ma kontaktu z solą Obstawiam, że dokładnie ta samo jak w RX-8.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
nemi napisał(a):za laptopem można się rozglądać w tych cenach.
Dopóki nie zaczniesz zagłębiać się bardziej i dojdziesz do wniosku, że sensowne laptopy też zaczynają się od zupełnie innej kwoty
JohnnyB napisał(a):Kolega ma na handel 3 letniego Ceed'a 1,6CRD
Chyba już zakończyłem przygodę z dieslami.
nemi napisał(a):Kurcze, dokąd ten świat zmierza. Auta zrobiły się drogie jak cholera, a teraz patrzę na telefony i też masakra, żeby coś średniego kupić. Już trzeba naprawdę z grubej kasy wyskoczyć, za laptopem można się rozglądać w tych cenach.
Loockas już o tym pisał mamy co raz większe wymagania, kiedyś jak auto miało elektryczne szyby to był wypas, teraz to standard i chcemy więcej bajerów.
JohnnyB napisał(a):dlaczego masochostą ? Jazda samemu do sklepu po bułki, ewentualnie do pracy takim MX5 to masochizm ?
Na dluzsza mete tak. To jest fajne jak sie tym jezdzi raz na jakis czas. W nadmiarze mysle, ze moze obrzydnac.
A tym bardziej ja ktos tak jak Ty czy ja musi tym autem przejechac 100+km dziennie.
loockas napisał(a):Chyba już zakończyłem przygodę z dieslami.
Też bym chciał ale nie mogę bo nie ma w benzynie tego co ja chce i jestem skazany na diesla choć w sumie lubię
Takiego mam na oku
Gib napisał(a):Takie areo to będzie 2.8 V6
ten egzemplarz to 1.9 biturbo, 2.8 fajne ale nie na moją kieszeń choć w głębi duszy pojeździłbym takim męskim piecem z fajnym wydechem
Gib napisał(a):a to Ty TTID szukasz, myślałem że na religię LPG przechodzisz.
Przeszedł bym z 2.0t 175 ale nie ma egzemplarzy godnych uwagi i cenie.
Gib napisał(a):oczywiście dopóki się na MXa3 nie natniesz.
Jeżeli na serio myślisz że 230KM Saab będzie szybszy niż 190KM mx3 to się grubo mylisz
Mając 170Km mx3 jechało tak samo jak 250KM saab....
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Nie, a powinienem?
W sumie mógłbym już odpuścić bo panowie mimo że z przekąsem to w większości mają racje w swoich postach więc jednak czegoś nauczyłem i uświadomiłem
W sumie mógłbym już odpuścić bo panowie mimo że z przekąsem to w większości mają racje w swoich postach więc jednak czegoś nauczyłem i uświadomiłem
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: JohnnyB i 24 gości