Czateria... 2021

Coś dla zabicia czasu – zjawiska śmieszne i ciekawe.

Postprzez Szymon » 7 cze 2018, 20:57

brii napisał(a):To zastępczego dostałeś lepszego niż miałeś – rzadkość


Nooo. To akurat prawda :-D

loockas napisał(a):Stylistycznie to im się ten Fiat udał. Maja wersje RS? :P


Fajny jest, powaga. Hatchback jednak fajniejszy. Środek będzie się niestety szybko starzał. W lexie materiały lepsze <czarodziej>

Jest tam jakaś wersja S, czy coś. Ale to chyba tylko stylistyka :-P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2008, 00:01
Posty: 6451 (358/159)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: '13 Lexus IS250 III
'16 Scenic w Longu
'02 Mini Cooper
'04 Mazda Rx-8/4

Postprzez Neonixos666 » 7 cze 2018, 21:00

brii napisał(a):A potem ludzie piszo, że te dwumasy to z guwnolitu robio i wymyślili to po to by się psuo


Niestety czynnik ludzki ma zdecydowany wpływ na jego żywotność.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9471 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marcinowozniako » 7 cze 2018, 22:09

Neonixos666 napisał(a):O takie kreski by mi chodziło
Obrazek


Nooo, tutaj kreski faktycznie bardzo bardzo ładne. Takie coś może być. Ale do tego to i odpowiednia turbina potrzebna i odpowiednie wystrojenie, na pewno nie tanie :D

Ale ogólnie jak to Piwo mówił, auta turbo muszą mieć min 30% więcej mocy niż N/A żeby jechały podobnie. Nie wiem jak to wyliczył ja tylko cytuje, może coś w tym jest ;)
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Neonixos666 » 7 cze 2018, 22:15

[quote="marcinowozniako"]Ale ogólnie jak to Piwo mówił, auta turbo muszą mieć min 30% więcej mocy niż N/A żeby jechały podobnie. Nie wiem jak to wyliczył ja tylko cytuje, może coś w tym jest
[/quote

czyli Fiat Tipo 1.4 95 KM wolnossące jedzie tak samo jak 120 konne w turbo?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9471 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Dominator » 7 cze 2018, 22:16

Kolega z pracy ostatnimi czasy przyjeżdża RS7 porobionym na 760 kuca. Niuta ma tyle że na Launch Control potrafi poukrecac poloski. Te niuty to w tyłek można se włożyć :P
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Neonixos666 » 7 cze 2018, 22:19

Dominator napisał(a): Te niuty to w tyłek można se włożyć


W tym przypadku tak bo o podniesienie mocy zadbał ale o wzmocnienie półosi już niestety nie :P . Ile tam momentu jest? z 800Nm?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9471 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marcinowozniako » 7 cze 2018, 22:20

Neonixos666 napisał(a):czyli Fiat Tipo 1.4 95 KM wolnossące jedzie tak samo jak 120 konne w turbo?


To raczej jest tak że 120KM N/A będzie szybsza niż 120KM turbo. Co do konkretnego przykładu ciężko powiedzieć. To nie są moje słowa powtarzam. Ja uważam że auto turbo musi mieć po prostu więcej mocy by jechało jak N/A ale konkretnie ile to ciężko ocenić.

Ta mazda z wykresu, jakie robi czas 0-60 czy na 1/4? :D
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Szymon » 7 cze 2018, 22:27

Neonixos666 napisał(a):czyli Fiat Tipo 1.4 95 KM wolnossące jedzie


Ten silnik nie jedzie, hałasuje jeno. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2008, 00:01
Posty: 6451 (358/159)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: '13 Lexus IS250 III
'16 Scenic w Longu
'02 Mini Cooper
'04 Mazda Rx-8/4

Postprzez Dominator » 7 cze 2018, 22:33

O niuta nie pytałem bo mnie to nie interesuje :P wiem że [tiiit] aż milo i wydech drze ryja na pół miasta ;)
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Neonixos666 » 7 cze 2018, 22:34

domyślam się że z tym silnikiem tak jest. Tipo kombi podoba mi się i jeździł bym tym 120 KM z fabrycznym LPG. W sumie to przejechałbym się takim.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9471 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez onyx » 7 cze 2018, 22:35

marcinowozniako napisał(a):To raczej jest tak że 120KM N/A będzie szybsza niż 120KM turbo.


bo 4 z równania 2+2 jest mniejsza niż 3+1 :)

Ten wykres co Neonixos można w dwojaki sposób ogarnąć. Progresywny boost lub duże turbo i małe doładowanie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez marcinowozniako » 7 cze 2018, 22:37

onyx napisał(a):bo 4 z równania 2+2 jest mniejsza niż 3+1


Nie spłycaj tak tego. Dobrze wiesz że chodzi o wykres momentu i mocy i tego przy jakich to jest obrotach uzyskiwane. Auta turbo raczej mają maks moc niżej niż auta N/A.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Neonixos666 » 7 cze 2018, 22:49

Wszystko zależy od charakterystyki sprężarki i wystrojenia, w grę wchodzi też głowica i najlepsze połączenie ma Onyx czyli zmienne fazy + turbo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9471 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez PeKa » 7 cze 2018, 22:52

Ale przynudzacie....
Nie rozumiem idei tych fatbajków...
Załączniki
11849815_1464645813864091_1267340207_n.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez Dominator » 7 cze 2018, 22:54

W tym przypadku mógłbym robić za siodelko <faja>
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez marcinowozniako » 7 cze 2018, 22:54

Neonixos666 napisał(a):Wszystko zależy od charakterystyki sprężarki i wystrojenia, w grę wchodzi też głowica i najlepsze połączenie ma Onyx czyli zmienne fazy + turbo.


A jakie auto ma Onyx? :> Nissana jakiegoś? :D

Może i masz racje ale chyba mało które turbo jest wstanie dmuchać do końca tak aby ta moc rosła praktycznie tuż pod odcinkę?
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Piotr_ » 7 cze 2018, 22:57

Moje tak ma ;)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez marcinowozniako » 7 cze 2018, 23:01

Pokaż Piotrze wykres swojej miaty? Auto napędza się dobrze. Jak nie masz wykresu to chociaż jakieś media z przyspieszenia czy coś? :> Mówiłem abyś zakładał temat to nieee <lol>
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Gib » 8 cze 2018, 08:17

A ja lubię tąpnięcie doładowania, za to nie lubię wachlowania skrzynio biegów, a co do gównolitu to jest wszechobecny.
Z 328i e30 dawno dawno przegrywałem na zawodach i robił 14,5-14,8 na 1/4, kierownik ogarnięty brak szpery. Zmień dyfer na jakiś normalny Radek to zaczniesz dostawać od E46 M3, zresztą już dostajesz np. w 100-200 ;)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez marcinowozniako » 8 cze 2018, 08:56

Gib napisał(a):Z 328i e30 dawno dawno przegrywałem na zawodach i robił 14,5-14,8 na 1/4, kierownik ogarnięty brak szpery. Zmień dyfer na jakiś normalny Radek to zaczniesz dostawać od E46 M3, zresztą już dostajesz np. w 100-200


Seryjnym 328i? Te czasy to et? No to już jest całkiem nieźle. Gościu z e30 z którym się ganialem generalnie będzie chciał robić powtórkę tego więc może coś nagram. :D
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości

Moderator

Moderatorzy Hyde Park