marcinowozniako napisał(a):No to elegancko. Zmiana Dyfra w BMW daje naprawdę sporo, masz jakieś media jak to przyspiesza, albo pomiary? Na hamowni byłeś weryfikować ile co dało mocy? Z tym m3 też się ganiałeś czy po prostu tak mówisz ?
Niestety filmików żadnych nie mam, wstyd się przyznać ale od grubo ponad pół roku E30 stoi w garażu pod pokrowcem i go nie widziałem przez cały ten czas. Tak właściwie to od września tam sterczy.
Hamownia wypluła 221 KM, niestety momentu nie pamiętam. Z M3 dużo się ganiałem bo 3 znajomych ma emki w budzie E46, jedną z nich jeździłem jakieś 2 tygodnie więc mam fajne porównanie.
Dyfer w E30 muszę wymienić, to jest jedna z nielicznych rzeczy, których nie ruszyłem przy budowie auta. Obecny dyfer jest zbyt krótki, V-max 170 km/h , do tego brak szpery. Nowy silnik skutecznie go uśmierca.