radzi89 napisał(a):Skoro o i3 mowa
testówka od Bonkowskich i jedziesz od ronda Hakena do centrum ?
www.mazdaspeed.pl
marek napisał(a):Gib napisał(a):
Zyg w tym budżecie szukaj 350Z
dokładnie, tylko musiałby przespać sie z potencjalnym spalaniem na poziomie 15-18 w mieście – 10-13 w trasie
Bo komfort jest, niska awaryjność też.
Gib napisał(a):ale można wrzucić paliwo dla biedoty
marek napisał(a):Poleć mi lokatę na poziomie 2,5% bo ja o takich nie słyszałem
marek napisał(a):do V max jest mega
Gib napisał(a):(2-3 razy i koniec prądu)
brii napisał(a):Zgadza się – jest fajnie, ale pisząc, że do Vmax to raczej puściłeś się poręczy, jednak trochę puchnie ponad 120km/h
Gib napisał(a):Brii, nie wiem nie jeździłem, to ile można przejazdów 16 sekundowych na 1/4 w i3 zrobić żeby spuchł?
Marek z tego coś za coś, akurat w Polskich warunkach 4x4 się sprawdza dość fajnie bo mocne RWD przez sporą cześć roku nie pokazują tyle co by mogły.
I chyba nie ma co porównywać 260 konnego 430i do C63, czy 430i w RWD super przyspiesza powyżej tych prędkości?
marek napisał(a):16x400m to wylko 6,4km więc dlaczego miałby puchnąć ?
Neonixos666 napisał(a):marek napisał(a):16x400m to wylko 6,4km więc dlaczego miałby puchnąć ?
Czyli nie ma znaczenia czy jedziemy delikatnie czy ostro to starczy na ten sam dystans prądu?
marek napisał(a):radzi89 napisał(a):Skoro o i3 mowa
testówka od Bonkowskich i jedziesz od ronda Hakena do centrum ?
marek napisał(a):Uważam, że przy mocy 250koni napęd 4x4 nie jest konieczny bo problem z trakcją masz przy samym ruszaniu na mokrym. Co innego w C63, kiedy problem z trakcją na mokrym jest jeszcze sporo powyżej 100kmh
Gib napisał(a):Brii, nie wiem nie jeździłem, to ile można przejazdów 16 sekundowych na 1/4 w i3 zrobić żeby spuchł? Dziesięć, dwadzieścia, sto, tysiąc?
marek napisał(a):ale chciałbym żeby tak puchły auta które mają Vmax na poziomie 200kmh
Ogólnie to jest lipa wielu nowych aut (jak np BMW 430i) – zamontują napęd 4x4, na papierze do 100kmh jest efekt wow bo 250 koni i poniżej 6 sekund do setki, ale powyżej 120-140 nie jadą
marek napisał(a):Uważam, że przy mocy 250koni napęd 4x4 nie jest konieczny bo problem z trakcją masz przy samym ruszaniu na mokrym.
Grzyby napisał(a):Chłopaki, ktoś się orientuje w regeneracji turbin?
Bo jednak w cudnym i fantastycznym 1,75Tbi przy 130kkm wysrała się turbina. Po raz drugi zresztą, bo pierwszy raz wymieniali na gwarancji przy 30kkm....
Użytkownicy przeglądający ten dział: Gib i 30 gości