Czateria...cd
Gib napisał(a):za każdym razem jak ktoś wystawia ogłoszenie z autem bez OC zastanawiam się dlaczego tego nikt nie wykrył jeszcze i nie ściga z urzędu.
Pół biedy jak w ogłoszeniu masz to napisane, ja po dawcę szpery do 166 dymałem 250km w jedną stronę po czym się okazało dopiero na miejscu, że nie ma (na kołach miałem wracać).
PeKa napisał(a):Da bum tsss!
diesel?
PeKa napisał(a):1.4 + LPG.
pilnuj w zimę odmy a powinno być dobrze.
ale jak masz 16V, 8V jest nieśmiertelne.
Dopisano 05 sty 2018 23:15:
Auto bez szpery jest całkowicie legalne w PL, bez OC już nie do końca i są bardzo drakońskie kary za nieposiadanie owego.
Dopisano 05 sty 2018 23:15:
Krzemol1994 napisał(a):Pół biedy jak w ogłoszeniu masz to napisane, ja po dawcę szpery do 166 dymałem 250km w jedną stronę po czym się okazało dopiero na miejscu, że nie ma (na kołach miałem wracać).
Auto bez szpery jest całkowicie legalne w PL, bez OC już nie do końca i są bardzo drakońskie kary za nieposiadanie owego.
Stała pod ścianą prężąc kakao
moja znajoma zarżnęła ten silnik w tym samym modelu właśnie z powodu odmy. Fajny swap można zrobić bo słupek z 1.6 pasuje P&P. Znajomy mechanik wymienił właśnie tej koleżance cały słupek ale przez przypadek na 1.6 dopiero przy wymianie rozrządu chyba wyszło że coś jest nie tak. Pierwszy raz zmieniałem tak szybko biegi, krótka skrzynia z 1.4 robiła robotę.
Neonixos666 napisał(a):moja znajoma zarżnęła ten silnik w tym samym modelu właśnie z powodu odmy. Fajny swap można zrobić bo słupek z 1.6 pasuje P&P. Znajomy mechanik wymienił właśnie tej koleżance cały słupek ale przez przypadek na 1.6 dopiero przy wymianie rozrządu chyba wyszło że coś jest nie tak. Pierwszy raz zmieniałem tak szybko biegi, krótka skrzynia z 1.4 robiła robotę.
To że w 1.4 16V odma zamarza i silnik się po krótkich męczarniach wysrywa to wiem, znajomy tak zabił 1.4 16V teścia w Polo Classic, ale żeby w 8V takie cyrki były to nie słyszałem szczrze mówiąc. 1.6 latający na osprzęcie/kompie z 1.4 pewnie nawet nie osiąga swoich nominalnych parametrów, już chyba lepiej nie zabić 1.6 i swapować skrzynię z 1.4 jak ktoś lubi machanie lewarkiem, ja odkąd mam znowu turbo, lubię mniej, tym bardziej że skrzynia mocno nieprecyzyjna przez zużyte linki.
PS. Dobra dopytałem 8V też odma zamarza ale konsekwencje są trochę mniejsze.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a):PS. Dobra dopytałem 8V też odma zamarza ale konsekwencje są trochę mniejsze.
Pod warunkiem że wczas się to zauważy a nie olewa kontrolek
Neonixos666 napisał(a):Gib napisał(a):PS. Dobra dopytałem 8V też odma zamarza ale konsekwencje są trochę mniejsze.
Pod warunkiem że wczas się to zauważy a nie olewa kontrolek
Jazda bez oleju zwykle się kończy źle, co innego że np. hondziarze czy mazdziarze mają w zwyczaju pilnować stanu i dolewać. VW się przecież nie psuje
Stała pod ścianą prężąc kakao
w dzisiejszych konstrukcjach znanych z apetytu na olej powinien być dodatkowy litrowy zbiorniczek z którego pobierany by był w razie ubytku.
Byliśmy dzisiaj z ojcem oglądać GS450H MK3. Piękna fura, już wiem co będzie po AR, teraz już na 100% . Fajnie to wygląda jak jedzie sobie na elektrycznym .
Alfa oczywiście musiała narobić wstydu (bo nią jechaliśmy), już na miejscu wypiął się wąż z chłodnicy
Alfa oczywiście musiała narobić wstydu (bo nią jechaliśmy), już na miejscu wypiął się wąż z chłodnicy
Gib napisał(a):Neonixos666 napisał(a):Gib napisał(a):PS. Dobra dopytałem 8V też odma zamarza ale konsekwencje są trochę mniejsze.
Pod warunkiem że wczas się to zauważy a nie olewa kontrolek
Jazda bez oleju zwykle się kończy źle, co innego że np. hondziarze czy mazdziarze mają w zwyczaju pilnować stanu i dolewać. VW się przecież nie psuje
ja tam mam juz 2 hondy i moja nie bierze, a na blacie juz sporo i vtec uzywany. zony jest za krótko by stwierdzic, w kazdym badz razie to najlepiej brzmiace 4 cylindrowki jakimi jezdziłem
Giba, a ty miałeś?
d-serie masz stosowaną praktycznie do 2007r
Problemy olejowe mają tylko stare zajechane egzemplarze Jak pierścienie i uszczelniacze wysrane to bez względu na producenta silnik będzie brał. Z vtec'iem nie wiele ma to wspólnego jako winowajcą.
d-serie masz stosowaną praktycznie do 2007r
Problemy olejowe mają tylko stare zajechane egzemplarze Jak pierścienie i uszczelniacze wysrane to bez względu na producenta silnik będzie brał. Z vtec'iem nie wiele ma to wspólnego jako winowajcą.
onyx napisał(a):Z vtec'iem nie wiele ma to wspólnego jako winowajcą.
Jeśli nie chcemy wyjść z fazy musimy trzymać wysokie obroty a wiadomo że na wysokich nie ma szans żeby silnik nie wziął a po paru latach tylko efekt się wzmaga. Nie jest to wina samej technologii a raczej efekt jej używania.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości