Czateria...cd
Za to zimą noc dłuuuga
Ehhh kocham kobiety, ale nawet zapierdalanie motocyklem mnie tak szybko do grobu nie wpędzi jak one. Trzeba było ciotki posłuchać i księdzem zostać.
Pozdro dla wineta który od wczoraj lata na moim aku :d
Pozdro dla wineta który od wczoraj lata na moim aku :d
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Bimbak napisał(a):Ehhh kocham kobiety, ale nawet zapierdalanie motocyklem mnie tak szybko do grobu nie wpędzi jak one. Trzeba było ciotki posłuchać i księdzem zostać.
Pozdro dla wineta który od wczoraj lata na moim aku :d
Motor przynajmniej załatwia sprawę dość szybko.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Bimbak napisał(a):Pozdro dla wineta który od wczoraj lata na moim aku :d
Dobrze, że przypomniałeś – wypadałoby naładować akumulatory
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Może to było idiotyczne i szpeciło auta ale za to jak praktyczne to było. Nikt nie przejmował się że uderzył w tył auta i nikt nie płakał że zahaczył
Spoiler mega choć dopiero o aerodynamice aut się uczono w tamtych latach.
Spoiler mega choć dopiero o aerodynamice aut się uczono w tamtych latach.
Spojler na tylnej klapie służy natomiast wyłącznie ozdobie, i ponoć nie daje w ogóle docisku, gdyż samochód i tak ma wiele docisku tylnej osi z racji położenia silnika, natomiast wszyscy klienci go zamiawiali bo wyglądał ponoć obłędnie (taka moda). Chociaż do czystości linii pierwszych Countachów sporo brakuje.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Zobacz tylny spoiler, wygląda jak by był dla ozdoby bo raczej nie jest wyprofilowany odpowiednio.
Loockas – jak tam u Ciebie z ścieralnością tych Rainsportów? Ja dzisiaj kupiłem kolejną parę, tym razem na tył i przy okazji porównałem wysokość bieżnika nówek i tych co mam na przodzie z przebiegiem 2500km już. Już 1mm poszło, więc opinie o ich ścieralności chyba nie są przesadzone i trzeci sezon już chyba będzie stał pod znakiem zapytania przy moich przebiegach. Pytanie jak je będzie jadło jak je za rok przerzucę na tył.
Ja mam w dwóch samochodach Pirelli P Zero Nero. Dają bardzo radę, a nie ścierają się wcale
W sumie to GT kupiłem używki 3 lata temu i są obecnie w takim samym stanie
W sumie to GT kupiłem używki 3 lata temu i są obecnie w takim samym stanie
Jak palisz gumę na każdych światłach to tak jest
Już mnie to nie bawi . Wolę zakręty, ostatnio w Czechach trochę mnie poniosło . Fakt, nie jest to auto sportowe ale mimo wszystko zawieszenie jest fajnie zestrojone i w zakrętach jest całkiem całkiem. No auto idealnie skrojone dla mnie.
To tak samo jak z klockami hamulcowymi im szybciej się ścierają tym są lepsze
Xenocyd napisał(a):To też swoje waży, więc wpływ na oponę ma. Z drugiej strony jak trzyma to niech się ściera – po to jest.
1500KG będzie, w dodatku ta V'ka do lekkich nie należy. Niby tych RS3 się wszyscy czepiają, ale gdzieś widziałem test, że opony tej klasy wystarczały na 2tys więcej to co to za różnica... Zobaczymy jak będzie, nawet jak je w dwa sezony dojadę to nie będę płakał.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Krzemol i 58 gości