Czateria...cd
Dziś dotarł do mnie wreszcie prysznic, w zastępstwie tego, który popsułem w październiku .
Żona była cierpliwa
Zadzwoniłem do glazurnika, czy by mi położył kilka płytek i niestety termin na marzec lub kwiecień. No chyba, że się zgodzę na jutro, bo akurat ma jedyną sobotę wolną .
Żona była cierpliwa
Zadzwoniłem do glazurnika, czy by mi położył kilka płytek i niestety termin na marzec lub kwiecień. No chyba, że się zgodzę na jutro, bo akurat ma jedyną sobotę wolną .
radzi89 napisał(a):Mój kolega ma dwa Mustangi, obecny model i drugiego z 2005 roku. Egzemplarz 2005 to jakiś dramat. Wersja GT 4,6. Prowadzenie to prawdziwy koszmar i nawet w porównaniu do mojej byłej mazdy 3 BK jest przepaść ale nie tak wielka jak przepaść w hamowaniu – tutaj jest totalna masakra. Auto zachowuje się jakby nie miało na pokładzie układu hamulcowego tylko układ spowalniający.....
Przynzaję, że strasznie zwraca uwagę i brzmienie V8 to bajka ale jednak jakość wszystkiego jest tragiczna.
Jeździłem nim przez tydzień czasu i uważam, że jest to limit przed myśleniem o samobójstwie. W tydzień da nam całą frajdę jaką potrafi przekazać – później zaczyna się tragedia
A kolega z GT05 zadowolony? Co do dźwięku to można sobie transmiter z gulgotem V8 ustawić w czymkolwiek.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Generalnie akceptuje jego wady i jest dość mocno zakochany w tych autach niezależnie od modelu. Fakt, że on użytkuje go do tego do czego jest przeznaczony – spokojna jazda po mieście z okazjonalnym mocniejszym przyśpieszeniem. Nowego ( 2015 ) będzie sprzedawał w tym roku. Marzy mu się jakaś 911. Stary pewnie ze względu na niedużą już wartość zostanie w domu jako drugie auto.
Swoją drogą Ford deklaruje dla 2.3 EB 313 KM, prędkość maksymalną 233-234 km/h, gdzie ani długość skrzyni (6b do 305 km/h), ani żaden limiter tego nie ogranicza chyba.
Te 230 to czytając pewien temat na tym forum latały 140-150 KM mazdy 3/6 już dobre 10 lat temu, gdzie tu postęp
Te 230 to czytając pewien temat na tym forum latały 140-150 KM mazdy 3/6 już dobre 10 lat temu, gdzie tu postęp
Stała pod ścianą prężąc kakao
W sprawie 2.3 EB, to chyba się tajemnica Focus RSa i problemów z silnikiem wyjaśniła. Wygląda na to, że problematyczne Focusy dostały uszczelki pod głowice od Mustanga. A to nie są wbrew pozorom identyczne silniki.
To po co w takim razie ta poprawiona uszczelka?loockas napisał(a):W sprawie 2.3 EB, to chyba się tajemnica Focus RSa i problemów z silnikiem wyjaśniła. Wygląda na to, że problematyczne Focusy dostały uszczelki pod głowice od Mustanga. A to nie są wbrew pozorom identyczne silniki.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Nie mam możliwości obejrzenia tego z dźwiekiem w całości, ale to co widzę na filmie to właśnie uszczelka z Mustanga, a potem prawidłowa z RS. Mam wrażenie, że koleś właśnie o tym opowiada. Bo uszczelki wymieniali ludziom na samym początku tej afery z silnikami (wciąż złe), potem w zasadzie każdy miał wymieniany silnik od ręki. Teraz chyba będą wszystkich wołać na wymianę uszczelek na poprawne i naprawianie ewentualnych szkód jakie wykonała poprzednia uszczelka. Ale to jeszcze nic pewnego.
zepnij trytytkami i nie płacz
Może ktoś będzie zainteresowany
MMP wystawiła na aukcję charytatywną unikalny flakon wody perfumowanej Mazda Soul of Motion by Shiseido – aktualna cena 1.009 złotych
O tych perfumach pisaliśmy w Aktualnościach 2017
http://aukcje.wosp.org.pl/woda-perfumow ... o-i5799724
MMP wystawiła na aukcję charytatywną unikalny flakon wody perfumowanej Mazda Soul of Motion by Shiseido – aktualna cena 1.009 złotych
O tych perfumach pisaliśmy w Aktualnościach 2017
http://aukcje.wosp.org.pl/woda-perfumow ... o-i5799724
- Od: 21 wrz 2006, 17:09
- Posty: 5603 (328/453)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości