Czateria...cd
nemi napisał(a):Ja chyba dojrzewam do kupna takiego wozu.Gib napisał(a):Dzięki temu że ludzie zamiast 10 letniego A4 wybiorą nowe Tipo to chyba dla mnie lepiej. Większa podaż 5 letnich Tipo jakby mi się odmieniło, oraz niższe ceny 15 letnich A4. Same plusy
Co polecasz? Jakie modele i silniki są fajne? E90 warto kupić? Interesują mnie jak najmniejsze samochody, poręczne w mieście, więc nic większego od E90 nie może być . Żadne A6 nie wchodzi w grę .
Wiem. Kolejny raz zaczynam o czymś myśleć . Ostatnio prawie już dzwoniłem żeby obejrzeć jeden samochód, ale jeszcze się siłą woli powstrzymałem.
Ale dziś niedaleko Gdańska widziałem samochód... płonął jak pochodnia na A1.
Tzn jakiego? Małego sedana prestiżowej marki w cenie nowego kompaktu w bieda wersji (40-50tys)?
http://allegro.pl/audi-a4-b8-z-polskieg ... 49617.html
E90 ładne zewnątrz ale chyba bym się nie skusił, może 1er, najlepiej z 3.0 Albo IS250.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Chciałem wziąć takie Tipo na spółkę z rodzicami z racji że sporo użytkuje swoje auto na rzecz firmy. Był by wat do odliczenia a ja bym miał nowe auto
Dzisiaj takie coś jegomościowi na parkingu wsadziłem pod wycieraczkę bo po prostu witki opadają jak ludzie parkują, wydrukowałem sobie tego więcej. I w Colcie już mam piękne wgniecenie na prawym tylnym błotniku zaraz za drzwiami, pół biedy że na nim a nie na Alfie.
Gib napisał(a):Do Driving Force Pro pasuje? Z tego co paczę powinna być to wersja V2.
Jutro Ci porobię zdjęcia i znajdę paragon to będzie wiadomo, która to wersja.
Kupiona w Saturnie za 300+ razem z G29
Dopisano 21 sty 2018 1:04:
Jeśli będziesz zainteresowany to daj znać czy wżywasz shiftera. Podstawka była w zestawie.
Ja jej nigdy nie użyłem z uwagi na łopatki. Na bank jest gdzieś w piwnicy, ale żeby ją znaleźć musiałbym wytargać części, z których ze 3 Imprezy można złożyć
Dopisano 21 sty 2018 1:06:
Ktoś tu od kredytów jest? Nie byłem w banku 10 lat a wpadł nam w oko "segment" i jednak w końcu trzeba będzie odsetki płacić Potrzebowałbym kilku informacji od osoby, która się zna na kredytach
Dzisiaj przymierzałem młodego do 5 fotelików 4*. Znalazłem przez przypadek sklep gdzie maja nawet osobny parking do przymierzania fotelików.
Masakra – tylko dwa się dla niego nadawały (poprawnie układał się pas). A w tylko jednym było to idealnie.
Oczywiście ... w najdroższym z mierzonych A przecież ja mam osobne fotele z regulowanymi oparciami – obstawiam że w przypadku tylnych kanap w osobówkach trzeba się mocniej nagimnastykować z właściwym doborem fotelika.
Kiddy Cruiserfix – do d...
Jane Quartz – do d...
Recaro Monza Nova 2 – największe rozczarowanie
Britax Kidfix II XP SICT – nieźle ale
Concord Transformer XT – idealnie. Tylko że +/– 1150zł :/
Kurde, liczyłem że uda się zmieścić w 8 stówach :/
Ale teraz widać jakie znaczenie ma przymiarka dziecka do fotelika (i auta), szczególnie jak odpadają pasy 5 punktowe a dziecko trzyma tylko pas samochodowy.
Przy okazji przypomniałem sobie że przecież jeden z foteli 2 rzędu w klocku ma wbudowany fotelik (rozkłada się oparcie i są 5 punktowe pasy. Kiedyś było to za duże dla młodego ale teraz pasuje. Wiadomo że w foteliku bezpieczniej (mocno obudowane ciało) ale przez jakieś 2 tygodnie się jeszcze musi pomęczyć.
Masakra – tylko dwa się dla niego nadawały (poprawnie układał się pas). A w tylko jednym było to idealnie.
Oczywiście ... w najdroższym z mierzonych A przecież ja mam osobne fotele z regulowanymi oparciami – obstawiam że w przypadku tylnych kanap w osobówkach trzeba się mocniej nagimnastykować z właściwym doborem fotelika.
Kiddy Cruiserfix – do d...
Jane Quartz – do d...
Recaro Monza Nova 2 – największe rozczarowanie
Britax Kidfix II XP SICT – nieźle ale
Concord Transformer XT – idealnie. Tylko że +/– 1150zł :/
Kurde, liczyłem że uda się zmieścić w 8 stówach :/
Ale teraz widać jakie znaczenie ma przymiarka dziecka do fotelika (i auta), szczególnie jak odpadają pasy 5 punktowe a dziecko trzyma tylko pas samochodowy.
Przy okazji przypomniałem sobie że przecież jeden z foteli 2 rzędu w klocku ma wbudowany fotelik (rozkłada się oparcie i są 5 punktowe pasy. Kiedyś było to za duże dla młodego ale teraz pasuje. Wiadomo że w foteliku bezpieczniej (mocno obudowane ciało) ale przez jakieś 2 tygodnie się jeszcze musi pomęczyć.
Bartek1986 napisał(a):Gib napisał(a):Do Driving Force Pro pasuje? Z tego co paczę powinna być to wersja V2.
Jutro Ci porobię zdjęcia i znajdę paragon to będzie wiadomo, która to wersja.
Kupiona w Saturnie za 300+ razem z G29
Dopisano 21 sty 2018 1:04:
Jeśli będziesz zainteresowany to daj znać czy wżywasz shiftera. Podstawka była w zestawie.
Ja jej nigdy nie użyłem z uwagi na łopatki. Na bank jest gdzieś w piwnicy, ale żeby ją znaleźć musiałbym wytargać części, z których ze 3 Imprezy można złożyć
Dopisano 21 sty 2018 1:06:
Ktoś tu od kredytów jest? Nie byłem w banku 10 lat a wpadł nam w oko "segment" i jednak w końcu trzeba będzie odsetki płacić Potrzebowałbym kilku informacji od osoby, która się zna na kredytach
Niestety jeśli pasuje do G29, to nie będzie pasowała do mojej Nie wiem na ile subtelne są różnice, z tego co widzę to najważniejsza to 3 pedały w serii G.
Stała pod ścianą prężąc kakao
nemi napisał(a):IS250 boski!
Ja się zajarałem Lexusami ostatnio, ojciec kupił GS450H. Ja to bym pupę w LS600H usadowił za kilka lat, ale to zależy czy mnie na utrzymanie będzie stać
Ja przed zakupem CLA rozważałem IS200t albo is300h. Niestety ale koszty serwisu lexusa są kosmiczne. Mercedes w serwisie nie odbiega wiele od grupy VW. Lexus to kosmos. Przeglądy co 15 tysięcy, średni koszt ok 3 tys. Przy hybrydzie przeglądy jeszcze droższe...
Znajomy prowadzący serwis "ogólny" mówił, że w przypadku wielu części nie występują żadne zamienniki.
Jakiś czas temu przyjechał do nich IS250 z zapieczonym zaciskiem. Niestety zestaw naprawczy był dostępny tylko w ASO, cena chora i czas oczekiwania 2 tygodnie
Mnie niestety mocno odstraszyło serwisowanie tych aut od zakupu. Mój ojciec jakiś czas temu chciał kupić RX450h. Przy sprawdzaniu auta w ASO wyszło, że następny przegląd wymaga wymiany świec i paru innych pierdół. Koszt całego przeglądu 9 tysięcy Też odpuścił i kupił GLE 350 cdi
Znajomy prowadzący serwis "ogólny" mówił, że w przypadku wielu części nie występują żadne zamienniki.
Jakiś czas temu przyjechał do nich IS250 z zapieczonym zaciskiem. Niestety zestaw naprawczy był dostępny tylko w ASO, cena chora i czas oczekiwania 2 tygodnie
Mnie niestety mocno odstraszyło serwisowanie tych aut od zakupu. Mój ojciec jakiś czas temu chciał kupić RX450h. Przy sprawdzaniu auta w ASO wyszło, że następny przegląd wymaga wymiany świec i paru innych pierdół. Koszt całego przeglądu 9 tysięcy Też odpuścił i kupił GLE 350 cdi
przeglądy coroczne pomiędzy1000-2000 PLN. Duży serwis po zakupie ( wymiana wszystkich, płynów, filtrów, świec żarowych, klocków przód, naprawa czujnika systemu monitorowania martwego pola )+ sama usługa przeglądu w sumie 2900 PLN brutto. Moim zdaniem jak na klasę premium i auto, które nowe kosztowało ok. 400 tys, a teraz ma przebiegu 60 tys. km – bardzo ok
Mowa o stawkach w ASO – auto ma przedłużona gwarancję.
Mowa o stawkach w ASO – auto ma przedłużona gwarancję.
Zimówki w Scenicu to jakieś nieporozumienie, zaraz szukam nowych. Dzisiaj było pchanko pod górę. Już miałem dzwonić po znajomego do którego jechałem, aby pociągnął mnie quadem
Następne auto to 4-łap... No trzeba będzie chyba kupić te Fokę RS
Następne auto to 4-łap... No trzeba będzie chyba kupić te Fokę RS
A czy Saab to marka premium? Niby taki lepszy / mniej oklepany opel, ale czy już premium czy premium wannabe?
Swoją drogą takie 9-7X z LS2 pod maską to fajne miejskie wozidełko W sam raz dziecko w Wilanowie do przeczkola odwieźć i się wyróżnić z tłumu RR / Merców
Swoją drogą takie 9-7X z LS2 pod maską to fajne miejskie wozidełko W sam raz dziecko w Wilanowie do przeczkola odwieźć i się wyróżnić z tłumu RR / Merców
Stała pod ścianą prężąc kakao
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: nemi i 20 gości