Czateria...cd
kurde nie poznaję siebie, zmuszony jestem poruszać się 1.0 TSI i pali to poniżej 6 w mieście czyli dokładnie 3 razy mniej niż megane ehhh nie że rozumiem ludzi kupujących to ale robi to na mnie wrażenie co lepsze nie kapuje po co kupować w dzisiejszych czasach dizla
Serio, megana tyle pali? Mi wychodzi ok 12/13. Raz zrobiłem 15 z całego baku. Po remapie ludziom pali zwykle podobnie lub nawet nieco mniej.
No to fakt, chociaż zwykle diesel ze spalaniem 6/7l jedzie trochę lepiej niż 1.0 tsi
ravo napisał(a):co lepsze nie kapuje po co kupować w dzisiejszych czasach dizla
No to fakt, chociaż zwykle diesel ze spalaniem 6/7l jedzie trochę lepiej niż 1.0 tsi
Serio może mi komp źle pokazuje ale nie spada poniżej 15 w mieście i to jeszcze na 100
Pewnie jedzie lepiej ale nie zastanawiał bym się chwili i wybrał benzynę w Mazdzie 6 w 2l też spalanie było śmieszne
Pewnie jedzie lepiej ale nie zastanawiał bym się chwili i wybrał benzynę w Mazdzie 6 w 2l też spalanie było śmieszne
Ta popierdółka pali tyle co delikatnie traktowana amerykancka fałka w ponaddwutonowej budzie?
Szooook
To ja jednak wolałbym swoją starą szóstkę
A na marginesie – nie potrzebuje ktoś piecyka gazowego?
Nówka sztuka ale w sklepie od "zapachów" chemii się franca czasem nawet włączyć nie chce (wystarczy wystawić na powietrze i pali aż miło). Zalecenie producenta – wietrzyć
Za dużo ma toto czujników i niestety u mnie się nie sprawdza.
A mówili – kup se nowe, będziesz zadowolony
http://allegro.pl/piecyk-gazowy-katalit ... 61554.html
Szooook
ravo napisał(a):Pewnie jedzie lepiej ale nie zastanawiał bym się chwili
To ja jednak wolałbym swoją starą szóstkę
A na marginesie – nie potrzebuje ktoś piecyka gazowego?
Nówka sztuka ale w sklepie od "zapachów" chemii się franca czasem nawet włączyć nie chce (wystarczy wystawić na powietrze i pali aż miło). Zalecenie producenta – wietrzyć
Za dużo ma toto czujników i niestety u mnie się nie sprawdza.
A mówili – kup se nowe, będziesz zadowolony
http://allegro.pl/piecyk-gazowy-katalit ... 61554.html
ravo napisał(a):Pewnie jedzie lepiej ale nie zastanawiał bym się chwili i wybrał benzynę w Mazdzie 6 w 2l też spalanie było śmieszne
Nie mam nic do diesli, ale też już nie planuje kupować
ravo napisał(a):Serio może mi komp źle pokazuje ale nie spada poniżej 15 w mieście i to jeszcze na 100
Coś Ci zdrowo skasztanili przy remapie – część paliwa pewnie gdzieś po drodze gubisz albo masz kompletnie rozkalibrowane wskazania kompa...
Laguną z F4Rt mieściłem się po mieści w 11 (zdarzało się zejść poniżej 10) i to bez najmniejszego problemu.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
loockas napisał(a):ravo napisał(a):Pewnie jedzie lepiej ale nie zastanawiał bym się chwili i wybrał benzynę w Mazdzie 6 w 2l też spalanie było śmieszne
Nie mam nic do diesli, ale też już nie planuje kupować
wszystko zalezy gdzie i jak sie poruszamy.
W Polsce nie ma za duzo autostrad i jestem w stanie zrozumiec iz jazda dieslem jest troszke na wyrost...
Ale ja bym nie chcial jechac TSI kolo 200km/h na autostradzie dzien w dzien bo silnik padl by mi szybciej niz zrobilby 100k km. To sa silniki do miasta i malych predkosci a jak ktos duzo jezdzi i szybko bo mozna a dodatkowo jest roznica dosc spora w cenia na stacji benzynowej to sie po prostu oplaca.
Srednio ostatnio w moim regionie diesel za 1,2€ porownanie do 1,4€ – 95 i 1,6+€ – 98+
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Kurde chciałem coś napisać, ale już tak pojechaliście po Ravo, że nie będę dokładał do pieca
Norreca, zwisa mi oszczędność przy moich przebiegach 200km/h to ja nawet STkiem nie latam, robienie tego rodzinnym samochodem to jakiś kretynizm. Ale co kto lubi
Norreca, zwisa mi oszczędność przy moich przebiegach 200km/h to ja nawet STkiem nie latam, robienie tego rodzinnym samochodem to jakiś kretynizm. Ale co kto lubi
brii napisał(a):Coś Ci zdrowo skasztanili przy remapie
Rzeczywiście nieco musi przelewać. Seria, nawet dość często hamując, oscyluje w granicach 13-15 l / 100 km, a przy ogromnym samozaparciu można utrzymać się poniżej 10. Jednak chyba lepiej, żeby przy tjuninku tego paliwa było więcej, niż mniej.
the right man in the wrong place...
loockas napisał(a):Kto to się wynurzył z podziemi
po takim tekście o wynurzaniu z podziemi to mnie zawsze kojarzy taki potwór
Małe auto mały silnik to mus mało palić innej opcji nie ma ale do ponad półtorej tony gabloty u mnie diesel się fajnie sprawuje i pali średnio aktualnie 6,5L do 7 jak większy mróz jak bym chciał benzynę musiałbym liczyć śmiało 10 w obecnych warunkach i bez LPG nie było by szans. Diesel w małych autach średnio się opłaca ale taki 1.3 Jtdm w małym aucie potrafi zejść w trasie poniżej 4L. w mieście pewnie niewiele mniej jak benzyna.
Volvo sobie cały czas stało, bo okazało się że dopiero jutro w Volvo je rozbiorą.
No to wczoraj w nocy odpaliłem, żeby zobaczyć czy jeździ.
– kierownica krzywo
– łożysko huczy
– koło przy skręcie w negatywie
– na dołach wyrywa kierownicę
SUPER.
No to wczoraj w nocy odpaliłem, żeby zobaczyć czy jeździ.
– kierownica krzywo
– łożysko huczy
– koło przy skręcie w negatywie
– na dołach wyrywa kierownicę
SUPER.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości