Czateria...cd
Chyba laguna w swojej klasie jest z tych większych raczej Niestety utrata wartości laguny 3 ma związek z laguną 2
loockas napisał(a):Porównując do Espace którego szukasz, to prawie wszystko będzie małe
Eeee, Voyagera bierz!
Neonixos666 napisał(a):Chyba laguna w swojej klasie jest z tych większych raczej
Skad ten wniosek? Bagażnik 520l (kombi), co jest taką średnią ale są większe. Miejsca z tyłu mało, wg speców wśród najmniejszych w grupie pod tym względem.
Laguna chyba jest najmniejsza w klasie.
A ja chyba znalazłem wreszcie samochód, który chciałbym mieć i który łączy w sobie rzeczy, których szukam.
Brzydki przód, rozsądna cena, 5 drzwi, 5 miejsc, około 8,5 do setki przy znośnym spalaniu, dłuższy niż Focus, krótszy niż golf. Jeszcze muszę sprawdzić, czy te silniki dają w ogóle radę jeździć bez remontów .
A ja chyba znalazłem wreszcie samochód, który chciałbym mieć i który łączy w sobie rzeczy, których szukam.
Brzydki przód, rozsądna cena, 5 drzwi, 5 miejsc, około 8,5 do setki przy znośnym spalaniu, dłuższy niż Focus, krótszy niż golf. Jeszcze muszę sprawdzić, czy te silniki dają w ogóle radę jeździć bez remontów .
loockas napisał(a):Całkiem spoko. Ale jeżeli zasięg jest tak mizerny jak piszesz, to mało prawdopodobne, żeby to auto dociągnęło dniówkę bez doładowania.
Zależy ile ludzi będzie tym jeździć, gdzie i kiedy, stanie w korku nie skraca za dużo zasięgu, a w lato zasięg dochodzi do 160km. Mimo wszystko trochę lipa, mogli do takich zadań wziąć wersję 30kWh. Z drugiej strony może to wszystko przeliczyli, bo chyba z taką inwestycją nie poszli na żywioł.
Xenocyd napisał(a):ładowanie z gniazdka w garażu też raczej odpada, bo kto ma 18 godzin żeby "zatankować" na 100 km przebiegu
Dziwne gniazdka macie na Dolnym Śląsku, u nas na Górnym Śląsku totalnie rozładowanego Leafa z tym pakietem da się naładować w 9 godzin a takiego w który sam do gniazdka się dotoczył ładuje się szybciej
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
sq2jul napisał(a):Model 3, który miał pokazać, że to ma sens i da się zarobić na elektrycznych autach jest mocno opóźniony (na tem moment ~3 miesiące).
Ewidentnie zderzyli się ze ścianą w postaci masowej produkcji wysokiej jakości – to dla nich nowy temat i niestety trochę się z tym będą musieli pomęczyć. Może powinni produkcję zlecić komuś innemu a samemu zająć się projektowaniem? Z drugiej strony wydaje się, że Musk powiedział wszystko albo nic – zgarną wszystkie konfitury jeśli będą projektować, produkować i sprzedawać. Jak się potkną to dupa po całości.
O trucku wiemy tylko tyle, że jest. O wszystkim zaważy cena... Chociaż obawiam się, że nie tylko. Tesla dotychczasowymi modelami nie przysporzyła sobie łatki 'niezawodna', która mam wrażenie w kwestii aut użytkowych jest mega istotna.[/quote]
No, samochodu do roboty od Tesli bym nie kupił, ale z drugiej strony twierdzą, że na ciężarówkę dadzą gwarancję na 1 600 000km. Sprzęt będzie się wyróżniał tym, że z pełnym ładunkiem da radę jechać ~100km/h pod wzniesienia o nachyleniu większym niż 5%, co dla TIRów nie jest oczywiste. Zobaczymy co przyszłość przyniesie – póki co szukam sposobu jak kupić akcje CATL
nemi napisał(a):Brzydki przód, rozsądna cena, 5 drzwi, 5 miejsc, około 8,5 do setki przy znośnym spalaniu, dłuższy niż Focus, krótszy niż golf. Jeszcze muszę sprawdzić, czy te silniki dają w ogóle radę jeździć bez remontów .
Kombinujesz jak koń pod górkę – kup Megane 2.0T i będzie Pan zadowolony
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):kup Megane 2.0T i będzie Pan zadowolony
Imho tylko Meg 3. Jak wsiadłem do megany Ravo, to mi się smutno zrobiło. Tylko fotele ma kozackie, reszty bym nie chciał.
nemi napisał(a):Laguna chyba jest najmniejsza w klasie.
Tak źle nie ma. Jest znacznie więcej miejsca niż w E90 czy Pugu 407.
loockas napisał(a):Tak źle nie ma. Jest znacznie więcej miejsca niż w E90 czy Pugu 407.
albo AR 159
Od zawsze , malutkie to. Jeszcze w Sedanie wyglada to jakoś tak większe, ale w kombi, to jakies mikre jest. E90 jest kompaktem, dopiero seria 5 to płnowymiarowy segment D.
..::Born To Rise Hell::..
Jest zakwalifikowane jako segment D, a że jest mniejsze niż konkurenci? Na kompakt też już się nie łapie. Tak samo E90 to D mimo swoich rozmiarów, nie widzę opcji aby stawiać te auta obok Focusów czy Civiców. Seria 5 to E – tak jak S80/166/A6 i tak dalej.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości