brajdak napisał(a):Witam. Jestem tu nowy wiec jakby bylo cos nie tak to zwroccie mi uwage. Niedawno zakupilem mazde 6 2002r z silnikiem 2.0 lpg. Nie mialem wogole doczynienia z jakakolwiek mazda wiec mam pare pytan. Odrazu pisze ze bardzo ciemny z mechanice nie jestem. Poprzednio mialem forda escorta przez 7 lat w ktorym wszystkie naprawy wykonywalem samemu, od wymiany silnika poprzez remont zawieszenia po spawanie podwoznia, wstawianie reperaturek i malowanie. Oprocz niego czasem robilem i inne samochody. Na poczatek zapytam sie o haka poniewaz musze dolozyc, czy moge normalnie wiazke elektryczna wpiac pod [jaki?] lampy czy musze dokupic jakis modul? Nie wiem poprostu czy tu komputer po podpieciu pod lampy wykarze jakis blad? Drugie pytanie dotyczy przenoszenia drgan z silnika na bude. Poniewaz jak jade i mam np 2,5 tys obrotow to drgania silnika sa lekko wyczowalne na kierownicy i budzie az np przy jakichs obrotach brzeczy gdzies jakis plastik. A przy predkosci powyrzej 100km/h slychac buczenie w samochodzie. Przy 140 komfort jakzdy juz prawie calkiem ucieka bo slysze huk z samochodzie. Czy to normalne w tym modelu? na kalan jeszcze nie wjezdzalem bo moze to ktoras poduszka silnika albo moze tlumik gdzies jest przycisniety. Wole sie zapytac zanim bede grzebal. i kolejne pytanie czy kontrola trakcji powinna w mazdzie tak dzialac z opuznieniem? Jak puszcze sprzeglo to ze 4 razy przemieli kolami zanim przychamuje. W audi a6 nie wiem czy nawet jeden obrut kola zrobia. i pytam sie ogolnie na co zwrocic w tym modelu uwage? Co lubi sie psuc?
Uff...
wydziargane na petrowym SGS4