Czateria...cd
Gib napisał(a):Znafcy lagón, nie za tanio?
Co Ty tu jeszcze robisz – bier lawete i jazda
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Nie już tylko dopiero
Ja się pogubiłem bardzo dawno temu, ścierają się dwie osobowości i ta która akurat bierze górę wysyła link
Co do lawety, to najpierw chyba wizyta w provi...bo jakbym nie liczył to mi 5k brakuje, ale może Mama pożyczy
Ja się pogubiłem bardzo dawno temu, ścierają się dwie osobowości i ta która akurat bierze górę wysyła link
Co do lawety, to najpierw chyba wizyta w provi...bo jakbym nie liczył to mi 5k brakuje, ale może Mama pożyczy
Stała pod ścianą prężąc kakao
JohnnyB napisał(a):Absolutnie, To pierwszy rocznik auta, przedlift. Ja swoją 2.0 dCi sprzedałem 2kPLN taniej.
Bierz
Ale miałeś dci a nie 2.0t
Na forum laguny często piszą że za 2.0T 170 AT trzeba dać bliżej 3 dyszek, a za 2.0T GT około 3,5 dyszki (w DE średnio 8-9K euro). Oczywiście to nie jest wyrocznia i ceny kształtuje popyt w danym momencie
Moim zdaniem 25K za L3 AT 170 z 08r. to rozsądna cena i nie szukałbym podejrzeń "za niskiej" ceny.
AT w L3 ponoć nie należy do szybkich i na sportowe doznania nie ma co liczyć.
buczos napisał(a):Na forum laguny często piszą że za 2.0T 170 AT trzeba dać bliżej 3 dyszek, a za 2.0T GT około 3,5 dyszki (w DE średnio 8-9K euro).
Na forach piszą dużo rzeczy, jak przychodzi do sprzedaży, auto jest tyle warte ile gotów zapłacić jest za nie klient. Stąd IMHO cena jest OK, nawet bym się jeszcze mocno potargował.
Auta krajowe sprzedają się taniej niż sprowadzane, od dawna wiadomo, że krajowe to lipa, naprawiane w stodole, jeżdżące po dziurawych drogach, zalewane gorszym paliwem itp.
Ja bym się zainteresował taką lalką.
..::Born To Rise Hell::..
Ze spraw bieżących, widziałem dziś bardzo głośne czarne RX8 na podkładkach klubowych blachy WA które nie bardzo mogło dać radę jakiejś bordowej skodzie z kreski. Obu walczących pozdrawiam
Stała pod ścianą prężąc kakao
PeKa napisał(a):Może te czerwone jedynki się wymienia na złotówki? Może to jakaś taka gra? Zaryzykuj!
To pewnie jakiś program lojalnościowy czy coś
Oby się nie sprzedał do końca tygodnia.
http://olx.pl/oferta/opel-signum-1-9-cd ... 328a503f20
Chyba nie potrafię się opiekować kotami – w ciągu jednego dnia dwa razy któryś rzygnał
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
To nie dawaj im już więcej wódki
Nie przepadam za kotami....miałem kilka, w sumie stary miał.
Ale myślę mocno o psiaku. Trochę maniej śmigam po PL osttanio, pracuje z domu, wiec miałbym możliwosc się nim zajmować.
Upatrzyłęm sobie buldoga angielskiego = nawet już mu imie wybrałem
Ale myślę mocno o psiaku. Trochę maniej śmigam po PL osttanio, pracuje z domu, wiec miałbym możliwosc się nim zajmować.
Upatrzyłęm sobie buldoga angielskiego = nawet już mu imie wybrałem
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):Na forach piszą dużo rzeczy, jak przychodzi do sprzedaży, auto jest tyle warte ile gotów zapłacić jest za nie klient.
Oczywiście, jak na każdym forum, natomiast wiem ze swojego doświadczenia bo sam szukałem lalki 2.0T (GT lub AT 170) i nie jest tak kolorowo. Byłem w stanie dać nawet 4 dychy za przedlifta GT i 30/35 za AT, i jak się pojawiało ciekawe ogłoszenie (np 39tys za 08 GT PL salon) to na drugi dzień już nie było. Więc jak widać klienci są w stanie tyle zapłacić skoro mi sprzed nosa kilka ciekawych, wcale nie tanich egzemplarzy uciekło. W tym budżecie miałbym 4 lata młodszą GT ale w DCi
buczos napisał(a): W tym budżecie miałbym 4 lata młodszą GT ale w DCi
Nie widzę sensu przepłacać aż tyle zwłaszcza ze ostatecznie ta różnica zatrze się po tych kilku latach.
No ale jak kto lubi.....ja tam uważam ze diesle jeżdżą dość dobrze .
W sumie V40 to mój 6 diesel
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):Nie widzę sensu przepłacać aż tyle zwłaszcza ze ostatecznie ta różnica zatrze się po tych kilku latach.
Chyba się nie dogadamy 2.0T PB a DCi to dwa różne hmm.. może nie samochody ale silniki i ich charakterystyki na pewno.... Wątpię żeby ceny GT zrównały się po kilku latach z DCi
Diesle OK, nie miałbym nic przeciwko żeby takowego tankować, niestety przez krótkie dojazdy i głównie jazdę po mieście musiałem zrezygnować z marzeń o niskim spalaniu i wysokim momencie. Chociaż teraz na Nm i cenę lpg nie narzekam
Ostatnio edytowano 24 maja 2016, 23:06 przez buczos, łącznie edytowano 1 raz
nemi napisał(a):(czyli prąd dostaną z tego samego miejsca)
Na mój chłopski rozum obciążasz x2 taki sterownik pod względem prądowym. Pytanie ile wydoli taki sterownik?
buczos napisał(a):JohnnyB napisał(a):Nie widzę sensu przepłacać aż tyle zwłaszcza ze ostatecznie ta różnica zatrze się po tych kilku latach.
Chyba się nie dogadamy 2.0T PB a DCi to dwa różne hmm.. może nie samochody ale silniki i ich charakterystyki na pewno.... Wątpię żeby ceny GT zrównały się po kilku latach z DCi Myślisz że MPSy zrównają się cenami z mzr-cd? sportowe wersje danych modeli zawsze będą droższe od standardowych...
Diesle OK, nie miałbym nic przeciwko żeby takowego tankować, niestety przez krótkie dojazdy i głównie jazdę po mieście musiałem zrezygnować z marzeń o niskim spalaniu i wysokim momencie. Chociaż teraz na Nm i cenę lpg nie narzekam
Sam mylisz trochę pojęcia, a czy ceny DCI GT i PB GT nie mają szans się zrównać? Mazda dawała MPS tylko w 3 generacjach i jak na razie się z tego wycofała ale były to auta o niebo inne od wersji seryjnych PB czy ON szczególnie w przypadku GG.
Zresztą idąc Twoim tokiem rozumowania ta lalka z polskiego salonu 5k poniżej ceny którą powinna mieć albo się już sprzedała albo pójdzie jutro, a ja nadal: a) nie skombinowałem tych brakujących 5k b) wcale nie jestem przekonany czy tego właśnie chcę
Stała pod ścianą prężąc kakao
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 66 gości