DISItune – wykonam chiptuning ECU (Mazda SkyActiv / 3 MPS / 6 MPS / CX-7)

Postprzez cinek78 » 9 lip 2017, 15:18

Leniem jestem , więc nie czytałem całego wątku;
Mazda cx-5 4x4, 175 PS 2.2, AT
Robicie?
Ile za wrzucenie mapki na 200PS i 450 Nm?
Czy jest możliwość przyjechania , wgrania mapy w kilka chwil i powrotu? ( Wrocław) ?
PZ
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 08:08
Posty: 340 (4/8)
Skąd: Oleśnica/Wrocław
Auto: Mazda cx5 , Alfa Romeo Giulietta
, Ducati MTS 1200

Postprzez DISItune » 9 lip 2017, 16:39

cinek78 napisał(a):Leniem jestem , więc nie czytałem całego wątku;
Mazda cx-5 4x4, 175 PS 2.2, AT
Robicie?
Ile za wrzucenie mapki na 200PS i 450 Nm?
Czy jest możliwość przyjechania , wgrania mapy w kilka chwil i powrotu? ( Wrocław) ?
PZ


3xTAK robicie, jest możliwość przyjechania, wgrania i powrotu.
Jak bez hamowni to również w weekend.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez darrecki » 9 lip 2017, 19:06

cinek78 napisał(a):Mazda cx-5 4x4, 175 PS 2.2, AT
Robicie?


Nie wiem jak w 175 PS, ale pomiędzy 150 PS a 200 PS różnica jest ogromna. Zdecydowanie większa niż by wynikało z matematycznych obliczeń. Po prostu inne auto.
I nowa mapa od DISI jest bardzo fajna, auto jeździ płynnie bez szarpnięć co się zdarzało wcześniej. Piszę nowa, bo ostatnio dostałem aktualizację o którą nawet nie prosiłem. Z tym, że ja mam własny interfejs i oprogramowanie, więc wgrałem sobie sam.
Także serwis pierwsza klasa.
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 3017 (40/152)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez DISItune » 9 sie 2017, 07:28

Mazda 3 2.0 120KM ;) (2015) 138KM 213Nm > 174KM 225Nm <faja>

TST_MOD_1600.jpg
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez DISItune » 28 wrz 2017, 08:51

Pojawiła się opcja swego rodzaju oferta "last minute". Jutro o godzinie 13:00 mogę być w CompSport Pomorze w Żukczynie. Chętnych zapraszam do kontaktu.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez darrecki » 17 paź 2017, 14:30

A czy jest opcja programowego wyłączenia EGR w SkyD?
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 3017 (40/152)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez DISItune » 18 paź 2017, 07:35

W prosty sposób tylko błędu.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez darrecki » 18 paź 2017, 10:04

Może się otwierać, byle błędów nie było. Jestem zainteresowany, wyślij mi proszę detale na PW.
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 3017 (40/152)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez DISItune » 20 mar 2018, 11:03

2017 manual
CW_ORI_1600.jpg

CW_MOD_1600.jpg


2017 automat
SK_ORI_1600.jpg

SK_MOD_1600.jpg
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez DISItune » 26 kwi 2018, 15:42

Zapraszam:

Samo odblokowanie przepustnicy – 899zł

Pełna modyfikacja czyli odblokowanie przepustnicy oraz dopasowania składu mieszanki i zapłonu do konkretnego auta – 1199zł

Kontakt priv/tel. 600 411 990/ Facebook DISI-tune

Proszę powołujcie się na forum mazdaspeed. Często zdarza się, że ludzie do mnie piszą lub nawet dzwonią coś ustalamy a później zamiast kontaktować się w ten sam sposób i na ten sam numer telefonu dzwonią do Marka lub Krzyśka z Masters Tuning i mają pretensje że co innego ustalali. Masters Tuning i DISI-tune to są dwie różne firmy, jak ustalacie coś z jedną z nich to nie wymagajcie od drugiej żeby to obowiązywało w kontaktach z nią.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez DISItune » 19 cze 2018, 17:08

Dla odmiany MPS <czarodziej> Historia auta przedstawia się mniej więcej tak:
Ktoś w Niemczech zrobił fajny projekt: 3 calowy dolot James Barone Racing (niestety nie odizolowany od komory), upgrade pompy paliwa, większy intercooler CorkSport (niestety wciąż na silniku, ale wlot w masce choć trochę ratuje sytuację), większe turbo CorkSport, downpipe i reszta wydechu, soft. Ten ktoś przejeździł tak 15 tysięcy kilometrów, co traktuję w kategoriach cudu, dlaczego? o tym za chwilę. Po około 15 tysiącach km korba wyszła przez blok i z takim drobnym defektem <zeby> kupił ją obecny właściciel. Wymienił blok, wstawił mocniejsze tuleje i zakuł. Po dotarciu stwierdził że musi przyjechać na pomiar i sprawdzenie bo coś to auto zapi… szybko jeździ <faja> Co pokazał pomiar na hamowni? 399KM i 520Nm! GRUBO!! <diabełek> Nie dziwne, że korba nie wytrzymała :| Aż nie wypadało nie sprawdzić czy auto ma jeszcze jakiś potencjał <faja> Po chwili na wykresie przybyło 10KM i 15Nm <czarodziej> Ewidentnie trzyma je temperatura w dolocie, czyli trzeba odizolować stożek od komory, włożyć porządny IC w zderzak i ognia <spoko> Właścicielowi gratuluję super auta! <serduszka>
MPS_REKORD_1600.jpg
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez adam_we » 26 wrz 2018, 08:46

Witam,

Jestem zainteresowany odblokowanie 120stki. W zasadzie byłem zdecydowany zanim kupiłem Magdalenę :-P. Chciałbym zapytać o przyrost momentu na niższych obrotach, powiedzmy w zakresie 2000-3000 rpm. Czy jest to w ogóle odczuwalne ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2018, 10:23
Posty: 208 (3/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 HB 2.0 '14

Postprzez DISItune » 26 wrz 2018, 08:52

adam_we napisał(a):Witam,

Jestem zainteresowany odblokowanie 120stki. W zasadzie byłem zdecydowany zanim kupiłem Magdalenę :-P. Chciałbym zapytać o przyrost momentu na niższych obrotach, powiedzmy w zakresie 2000-3000 rpm. Czy jest to w ogóle odczuwalne ??


Zależy od auta. W niektórych w tym zakresie obrotów nie udaje się zrobić NIC a w innych nawet 10%. Uważam że 10% będzie odczuwalne.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Riki » 28 wrz 2018, 13:38

Misiek,
robisz 2.2 R2AA 185KM z GH?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5583 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez DISItune » 28 wrz 2018, 19:20

Riki napisał(a):Misiek,
robisz 2.2 R2AA 185KM z GH?


Nie, zapraszam do Mastersów ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Riki » 10 paź 2018, 10:12

Git,
dzięki :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5583 (2/2)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Płomień » 18 lis 2018, 12:36

Pytanie roku, chyba jeszcze nikt nie pytał.
Mazda2 DJ, 1.5 115km w serii. Robiliście ją kiedyś, bądź słyszeliście żeby ktoś robił? Fajne miejskie autko, jeśli udałoby się ją wyciągnąć na jakieś 160Nm i 130km to mocno bym się zastanawiał nad kupnem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez DISItune » 18 lis 2018, 12:58

Płomień napisał(a):Pytanie roku, chyba jeszcze nikt nie pytał.
Mazda2 DJ, 1.5 115km w serii. Robiliście ją kiedyś, bądź słyszeliście żeby ktoś robił? Fajne miejskie autko, jeśli udałoby się ją wyciągnąć na jakieś 160Nm i 130km to mocno bym się zastanawiał nad kupnem.


Nie robiliśmy, za to wiem że wersja 90KM "się robi", udostępniałem swego czasu na FB post holenderskiej firmy z która współpracuję. 98 na 128KM i 151Nm, zakładam że w wersji 115 będzie podobnie.

https://www.facebook.com/dtctuningneder ... =3&theater
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Płomień » 18 lis 2018, 13:14

Ciekawe czy, i co tam można grzebnąć w mechanice, bez otwierania silnika. W sumie ciekawi mnie, czemu skyactivy oscylują w okolicach 100Nm/l, przy całej zastosowanej technologii.

BBR wyciągnęli 180Nm i 160KM z Mx5 1.5 P5-VPS. Wiadomo że tam siedzą inne peryferia silnika niż w Maździe2, ale to nadal więcej momentu i mocy z litra niż w PE-VPS.

Może kiedyś wpadnę do Was, jak się zdecyduję na Mazdę2, jak oni dali radę, to Wy tym bardziej :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez DISItune » 20 lis 2018, 08:33

black-2951013_1280.png

BlackFriday w DISI-tune! Na modyfikacje samochodów Mazda z silnikami benzynowymi 2.0 SkyActiv-G 120KM, zamówione od dzisiaj do niedzieli 25.11.2018 włącznie i sfinalizowane do końca roku 2018, obowiązuje cena promocyjna 1000zł.
Rezerwacje i kontakt w wiadomości prywatnej.
#BlackFriday #disitune #SkyActiv
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Ogłoszenia