Problem układu smarowania – zatkany smok olejowy

Postprzez Jaksa » 2 sty 2008, 20:06

Apel do wszystkich uzytkowników szóstek z silnikiem diesla ..... Panowie, proponuje wszystkim zdemontowac miskę olejową w swoich samochodach i sprawdzic stan ( drozność ) smoka olejowego , dzisiaj juz drugie auto przyjechało na lawecie z zatartym dołem silnika ( własnie przez zabite szlamem sitko ) to nie jest żart :] Demontaz miski nie kosztuje tyle co drugi silnik , gra jest warta poświecenia.

edit by mod: Fotki uszkodzenia
Obrazek
Obrazek
Fotki "zabitego" smoka:
Obrazek
Obrazek
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7842 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2013 GJ 2.2 SKY-D / GH 2.0 CiTD 2010

Postprzez Grzyby » 2 sty 2008, 20:12

pozwoliłem sobie zrobić z tego ogłoszenie :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 16766 (69/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Chrysler Town&Country 3.3l V6 FlexFuel
Renault Master 2.5D
Dacia DV 1.6 LPG
Burstner Amara 535TK

Postprzez martinpl » 3 sty 2008, 10:19

Jaksa 2 pytania, czy do demontazu trzeba specjalistycznych narzedzi, czy wystarczy kanal i pare kluczy?

ile kosztuje uszczelka pod miske olejowa, ktora pewnie trzeba dac nowa po odkreceniu miski...

------------
wlasnie sprawdzilem i fota nie ma takiej uszczelkie, a inter cars do mazdy 6 do uszczelnienia miski podaje silikon szary Elringa 036.161 Dirko
a co podaje ASO?
Ostatnio edytowano 3 sty 2008, 10:24 przez martinpl, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2005, 13:08
Posty: 298 (0/3)
Skąd: Bialystok
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD

Postprzez Grzyby » 3 sty 2008, 10:21

martinpl napisał(a):ile kosztuje uszczelka pod miske olejowa, ktora pewnie trzeba dac nowa po odkreceniu miski...

oraz czy w ogóle jest – w GE nie występowała uszczelka a tylko silikon.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 16766 (69/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Chrysler Town&Country 3.3l V6 FlexFuel
Renault Master 2.5D
Dacia DV 1.6 LPG
Burstner Amara 535TK

Postprzez Riki » 3 sty 2008, 10:21

Grzyby napisał(a):pozwoliłem sobie zrobić z tego ogłoszenie


<spoko> i b. dobrze Mariusz :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5549 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GH R2AA 11r/GF RF2A 99r/RX8 04r

Postprzez Grzyby » 4 sty 2008, 08:45

Nieciekawie to wygląda :|
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 16766 (69/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Chrysler Town&Country 3.3l V6 FlexFuel
Renault Master 2.5D
Dacia DV 1.6 LPG
Burstner Amara 535TK

Postprzez Jaksa » 4 sty 2008, 09:45

martinpl napisał(a):czy wystarczy kanal i pare kluczy?
Oczywiscie , uszczelka to silikon.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7842 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2013 GJ 2.2 SKY-D / GH 2.0 CiTD 2010

Postprzez martinpl » 4 sty 2008, 09:54

korba wylazla bokiem? :| czuje ze przy najblizszej (przyspieszonej :P) wymianie oleju sprawdze stan smoka u siebie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2005, 13:08
Posty: 298 (0/3)
Skąd: Bialystok
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD

Postprzez sboard » 4 sty 2008, 11:27

Jaki przebieg miały te motorki?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2007, 12:10
Posty: 93
Skąd: Poznań
Auto: 626 GF 2.0 DITD '98 HB

Postprzez Riki » 4 sty 2008, 14:01

Ooo... nieźle to wygląda :| dobrze że DiTD nie ma z tym problemu :]


Jaki przebieg miały te motorki?


Właśnie Jarku jaki przebieg? :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5549 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GH R2AA 11r/GF RF2A 99r/RX8 04r

Postprzez Jaksa » 4 sty 2008, 14:03

Budzikowo 150 tysi . ( błoto w misce )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7842 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2013 GJ 2.2 SKY-D / GH 2.0 CiTD 2010

Postprzez Riki » 4 sty 2008, 14:16

Jaksa napisał(a):Budzikowo 150 tysi .


Ciekawe czy prawdziwy.... co nie zmienia faktu że z tym Mazda dała ciała..
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5549 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GH R2AA 11r/GF RF2A 99r/RX8 04r

Postprzez Jaksa » 4 sty 2008, 14:19

Riki napisał(a):z tym Mazda dała ciała..
Myślę ze nie jest tutaj winny producent , wysłałem fotki smoka olejowego do Mariusza ( pewnie zaraz zobaczysz w jakim był stanie )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7842 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2013 GJ 2.2 SKY-D / GH 2.0 CiTD 2010

Postprzez Riki » 4 sty 2008, 14:20

Jaksa napisał(a):Myślę ze nie jest tutaj winny producent


Jarku możliwe :) ale... z tego co widzę było już klika przypadków a np w DiTD? jeszcze o tym nie słyszałem...

Czekamy na foty :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5549 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GH R2AA 11r/GF RF2A 99r/RX8 04r

Postprzez Jaksa » 4 sty 2008, 14:24

Riki napisał(a):z tego co widzę było już klika przypadków a np w DiTD? jeszcze o tym nie słyszałem...
Wszystkiemu winny jest serwis , szóstki dłuzej jezdzą na jednym oleju niz DiTD ( ksiązkowo ) dlatego preferuję wymiany co 10 tysiecy .
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7842 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2013 GJ 2.2 SKY-D / GH 2.0 CiTD 2010

Postprzez yesfan » 4 sty 2008, 15:54

A czy olej nie jest bez winy?
DiTD :(
TD<FONT color=#ff1616>i</FONT> :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2006, 07:24
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Auto: Była 626 GF/GW DITD 2000 r.

Postprzez Jaksa » 4 sty 2008, 18:46

yesfan napisał(a):A czy olej nie jest bez winy
Na słonecznikowym chyba nikt nie jezdzi tak ?..... <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7842 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2013 GJ 2.2 SKY-D / GH 2.0 CiTD 2010

Postprzez yesfan » 4 sty 2008, 19:11

Jaksa, czyli olej można wykluczyć? Teoretycznie najczęściej używany to Dexelia DPF.
DiTD :(
TD<FONT color=#ff1616>i</FONT> :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2006, 07:24
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Auto: Była 626 GF/GW DITD 2000 r.

Postprzez Jaksa » 4 sty 2008, 19:20

yesfan napisał(a):Teoretycznie najczęściej używany to Dexelia DPF.
Ale mało jeszcze jest silników z DPF-em , filtr cząstek stałych zamontowano w 2005 roku po F/L a obie mazdy ktore mają problem są z 2003 bez DPF.
yesfan napisał(a):czyli olej można wykluczyć?
Olej jako olej tak , w obu przypadkach był full.....pytanie jest jedno , co jaki czas był wymieniany?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7842 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2013 GJ 2.2 SKY-D / GH 2.0 CiTD 2010

Postprzez Jaksa » 5 sty 2008, 12:09

.....jak miał olej przedostawac sie do magistrali ? Wystarczyło zdjac miske i umyc / oczyścic ..... teraz jest dramat.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7842 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2013 GJ 2.2 SKY-D / GH 2.0 CiTD 2010

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6