Kasowanie inspekcji olejowej – zrób to sam
Witam,
orientuje się ktoś który pin należy zmasować, aby wykasować kontrolkę DPF w Mazdzie 5 z silnikiem 2.0 MZR-CD(143KM) z 2006 roku ?
Ewentualnie jakie są inne sposoby na "domowe" wykasowanie kontrolki ?
Proszę o informację. Pozdrawiam.
orientuje się ktoś który pin należy zmasować, aby wykasować kontrolkę DPF w Mazdzie 5 z silnikiem 2.0 MZR-CD(143KM) z 2006 roku ?
Ewentualnie jakie są inne sposoby na "domowe" wykasowanie kontrolki ?
Proszę o informację. Pozdrawiam.
-
rationis
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Potwierdzam układ puszki jest inny a podobnego gniazda do kasowania nawet nie ma. Chyba pozostanie zawitać na komputer.
- Od: 22 cze 2008, 22:16
- Posty: 32
- Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
- Auto: Mazda 6 (GY) 2.0 MZR CD '03 136KM
Mazda 6 (GY) 2.0 MZR CD '06 143KM
Mazda 5 (CR) 2.0 MZR CD '08 143KM
Mazda CX-9 `08
277KM + LPG
Witajcie:)
Od niedawna jestem wlascicielem Mazdy6.Krotki opis.Polift z 2007 ,121km 2,0 Diesel.Ostatnio jestem dosc czestym czytelnikiem "naszego forum ,to jest to moj pierwszy post.
Panowie administratorzy tylko na mnie krzyczcie,ale slecze tu kilka godzin i nie moge znalezc interesujacego mnie watku.Do rzeczy
Chcialbym skasowac inspekcje wymiany oleju i palcej sie lampki DPF sposobem chalupniczym .Natknalem sie na informacje ,ze gdzies tu na forum jest fotorelacja interesujacego mnie watku .Prosze o pokierowanie mnie a najlepiej link.Dziekuje i odrzau przepraszam gdybym bezwiednie nasmiecil:)
Od niedawna jestem wlascicielem Mazdy6.Krotki opis.Polift z 2007 ,121km 2,0 Diesel.Ostatnio jestem dosc czestym czytelnikiem "naszego forum ,to jest to moj pierwszy post.
Panowie administratorzy tylko na mnie krzyczcie,ale slecze tu kilka godzin i nie moge znalezc interesujacego mnie watku.Do rzeczy
- Od: 7 sie 2011, 20:34
- Posty: 6
- Skąd: Kwidzyn
- Auto: Mazda6 polift
Rok 2007,model z 2006,121km
2,0Diesel
Dzieki, sprobuje swoich sil.Tylko jeszcze jedno pytanko ,czy uzyc zwyklego "kabelka"?
I jeszcze jedno ,posiadam Mazda6 pierwszej generacji ,czyli polift 2005-2007,a zauwazylem w linku podanym przez Ciebie ,ze dotyczy to modeli 2007-2009.Kolejne pytanie,czy rozwiazanie jest takie same /
I jeszcze jedno ,posiadam Mazda6 pierwszej generacji ,czyli polift 2005-2007,a zauwazylem w linku podanym przez Ciebie ,ze dotyczy to modeli 2007-2009.Kolejne pytanie,czy rozwiazanie jest takie same /
- Od: 7 sie 2011, 20:34
- Posty: 6
- Skąd: Kwidzyn
- Auto: Mazda6 polift
Rok 2007,model z 2006,121km
2,0Diesel
tomas napisał(a):Dzieki, sprobuje swoich sil.Tylko jeszcze jedno pytanko ,czy uzyc zwyklego "kabelka"?
I jeszcze jedno ,posiadam Mazda6 pierwszej generacji ,czyli polift 2005-2007,a zauwazylem w linku podanym przez Ciebie ,ze dotyczy to modeli 2007-2009.Kolejne pytanie,czy rozwiazanie jest takie same /
1.zwykły kabelek
2.rozwiązanie jest takie same...
Dzieki.jutro zdam relacje jak mi poszlo:)
EDIT:
Probowalem swoich sil ,ale niestety nie znalazlem podobnego gniazda.Malo tego,niewiem jak wkleic zdjecie.Zrobilem zdjecie skrzynki bezpiecznikow w moim samochodzie ,ale nie potrafie sie z wami tym podzielic
EDIT:
Probowalem swoich sil ,ale niestety nie znalazlem podobnego gniazda.Malo tego,niewiem jak wkleic zdjecie.Zrobilem zdjecie skrzynki bezpiecznikow w moim samochodzie ,ale nie potrafie sie z wami tym podzielic
- Od: 7 sie 2011, 20:34
- Posty: 6
- Skąd: Kwidzyn
- Auto: Mazda6 polift
Rok 2007,model z 2006,121km
2,0Diesel
[img]
Obrazek[/img]
Kontynujac temat to tak to u mnie wyglada (nie sugierowac sie strzalkami na zdjeciu ,gdyz skopiowalem go z forum z innego tematu
)I gdzie niby mam podlaczyc ten "kabelek"
Obrazek[/img]
Kontynujac temat to tak to u mnie wyglada (nie sugierowac sie strzalkami na zdjeciu ,gdyz skopiowalem go z forum z innego tematu
- Od: 7 sie 2011, 20:34
- Posty: 6
- Skąd: Kwidzyn
- Auto: Mazda6 polift
Rok 2007,model z 2006,121km
2,0Diesel
- Od: 7 sie 2011, 20:34
- Posty: 6
- Skąd: Kwidzyn
- Auto: Mazda6 polift
Rok 2007,model z 2006,121km
2,0Diesel
Jesteś blisko rozwiązania sprawy, ale jeszcze trochę błądzisz – właściwa skrzynka z bezpiecznikami znajduje się pod maską a nie w kabinie przy nogach kierowcy. Otwórz maskę i powinno się rozjaśnić troszkę rozwiązanie
W mojej M6 niestety metoda "na kabelek" nie działa. M6 po lifcie 2006r 143KM DPF Gniazdo jest jak na fotkach i nawet pin zaznaczony jest aktywny +12V Kontrolka DPF nagle zaczęła migać i poprzez ELM sprawdziłem kod błądu P2459 Od ostatniej wymiany oleju w ASO mineło 21tys km, a olej zmieniałem już dwukrotnie w garażu 
Muszę skasować inspekcję i może znacie gdzie najlepiej podjechać poza ASO, we Wrocławiu lub okolicach?
Muszę skasować inspekcję i może znacie gdzie najlepiej podjechać poza ASO, we Wrocławiu lub okolicach?
Mi kiedy to robił jeden gość w Bolesławcu ale to chyba nie są dla Ciebie okolice.
Też mam teraz problem z migającą kontrolką DPF ale to na pewno nie inspekcja, choć tą też muszę skasować, bo olej (Dexelia) zmieniam w zwykłym warsztacie a nie kasują mi tego bo do mazdy rzadko kto ma program. Wyżej wspomniany gość ma IDS chyba fordowskiego i jakimś cudem mi to skasował w zeszłym roku.
Też mam teraz problem z migającą kontrolką DPF ale to na pewno nie inspekcja, choć tą też muszę skasować, bo olej (Dexelia) zmieniam w zwykłym warsztacie a nie kasują mi tego bo do mazdy rzadko kto ma program. Wyżej wspomniany gość ma IDS chyba fordowskiego i jakimś cudem mi to skasował w zeszłym roku.
- Od: 23 lip 2011, 22:46
- Posty: 15
- Skąd: Bolesławiec
- Auto: M6 kombi, MZR-CD (143 KM), 2006
szanowni koledzy!
mruganie kontrolki DFPu lub jej stałe się palenie oznacza problem z DPFem (jak jest przypchany)
lub wyzwala to komputer po przeliczeniu, że zbyt dawo nie był wymieniany olej a przy tej czynności w ASO kasowana jest tzw. inspekcja, czego inne warsztaty ne robią.
w przypadku mrugania lub świecenia się silnik pracuje w trybie awaryjnym, obcinana jest jego moc i zwiększone jest spalanie ON.
polecam odwiedziny w ASO lub kontakt z kimś, kto posiadam odp. tester (VCM/Rotunda)..
pozdr.E
mruganie kontrolki DFPu lub jej stałe się palenie oznacza problem z DPFem (jak jest przypchany)
lub wyzwala to komputer po przeliczeniu, że zbyt dawo nie był wymieniany olej a przy tej czynności w ASO kasowana jest tzw. inspekcja, czego inne warsztaty ne robią.
w przypadku mrugania lub świecenia się silnik pracuje w trybie awaryjnym, obcinana jest jego moc i zwiększone jest spalanie ON.
polecam odwiedziny w ASO lub kontakt z kimś, kto posiadam odp. tester (VCM/Rotunda)..
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
To nie boli wielu forumowiczów tak zrobiło (ja też) jakbyś przejrzał wątki o dpf i inspekcji olejowej to byś się nie wahał.
oczywiście "Każdy wykonuje to na własną odpowiedzialność"
oczywiście "Każdy wykonuje to na własną odpowiedzialność"
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
Enduro napisał(a):w przypadku mrugania lub świecenia się silnik pracuje w trybie awaryjnym, obcinana jest jego moc i zwiększone jest spalanie ON.
E
A nie jest tak tylko w przypadku problemów z DPF-em
U mnie się kontrolka od razu zaświeciła na stałe(czyli nie skasowana inspekcja olejowa) i nie zauważyłem spadku mocy.
marex napisał(a):To nie boli wielu forumowiczów tak zrobiło (ja też) jakbyś przejrzał wątki o dpf i inspekcji olejowej to byś się nie wahał.
A czy po zmasowaniu i 5 krotnym wciśnięciu gazu będzie jakieś piknięcie, mrugnięcie czegoś potwierdzające skasowanie inspekcji?
- Od: 16 wrz 2009, 09:30
- Posty: 171
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: M6'06 GY MZR-CD 121KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości