uszczelka pod głowicą

Postprzez bernardo » 4 sie 2010, 14:36

Witam,

Jest moze ktos na forum kto wymienial uszczelke pod glowica oczywiscie w Mazdzie 6, 2.0 diesel? Chcialbym sie dowiedziec ile bedzie to kosztowac wraz z planowaniem glowicy?

Z gory dzieki za odpowiedz
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2008, 19:46
Posty: 52
Auto: Mazda 6 Hatchback 2004r

Postprzez s4v4g3 » 4 sie 2010, 18:30

Hmm ja niedawno pytałem się w ASO ile kosztują uszczelki.
Z tego co pamiętam komplet uszczelek (turbina, głowica, pod zawory) – 1000 zł. Nie wiem jak jest z kosztem osobno, bo z tego co pamiętam to mechanik w ASO twierdził, że aby dostać się do głowicy trzeba ściągnąć i tak turbinę – więc uszczelka też pod turbinę do wymiany.
Najlepiej zadzwoń do ASO i się zapytaj.

Pozdro
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 23:11
Posty: 380
Skąd: Wrocław / Kożuchów
Auto: M6 GJ, SkyPassion 165KM

Postprzez jarek999 » 4 sie 2010, 21:36

kolego ja wymienialem do turbiny okolo 240zl i pod pokrywe zaworowa cos okolo 100 zl. zadzwon do aso i sie dopytaj bo pewne rozbieznosci cenowe sa jak ja sie dopytywalem.
Ostatnio edytowano 17 sty 2013, 17:19 przez jarek999, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2009, 11:27
Posty: 155 (0/2)
Skąd: Siedlce
Auto: Była: Mazda 6 2.0MZR CD 121 KM 03r. Jest: Volvo S60 2.4 170 KM 09r. Jest Mazda 323 C Z5 94r. ASB.

Postprzez Riki » 4 sie 2010, 23:20

Przy wymianie turbo nie trzeba wymieniać uszczelki :) chyba, że ktoś bardzo chce...
Obrazek
Mazda Części – mazparts.pl NOWOŚĆ: OLEJE MILLERS W NASZEJ OFERCIE
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5577
Skąd: Warszawa
Auto: DiTD/CiTD & BMW

Postprzez Enduro » 6 sie 2010, 14:22

Riki napisał(a):Przy wymianie turbo nie trzeba wymieniać uszczelki :) chyba, że ktoś bardzo chce...

ja polecam wymiane!
przynajmniej tej od splywu oleju..,
bo u mnie ciekla po wymianie turbo,
a jest do niej dostep niekorzystny..
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4406 (1/2)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GH citd 2,2, ´12 , M6 GY1 citd DPF´07 Top Sport.
MX 5 NB FL, Prosie 996
Triumph- czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez JerryCold » 21 mar 2011, 22:08

Co sądzicie o zamiennikach uszczelki głowicy ?
W necie można znaleźć firmy ELRING, REINZ , AJUSA, CORTECO ceny od 90,00 do 200,00zł.
W porównaniu do OE MAZDA za 440,00zł. to spora różnica. Tylko czy to zdaje egzamin ?
Pewnie jak to w Mazdzie tylko ORI :|
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2010, 13:54
Posty: 97
Skąd: Zamość
Auto: Mazda MPV 2.0 CiTD 136KM 2004r.
Ford Ka 1.3 '98r.
Simpa Titane II '99r.

Postprzez Hubix » 21 mar 2011, 22:57

CORTECO jest włoskie.

Kupiłem filtry tej firmy – są OK.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 18:34
Posty: 1171 (1/3)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez Enduro » 22 mar 2011, 00:15

elring warty polecenia
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4406 (1/2)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GH citd 2,2, ´12 , M6 GY1 citd DPF´07 Top Sport.
MX 5 NB FL, Prosie 996
Triumph- czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Riki » 22 mar 2011, 08:06

Daje radę.. choć OE to OE a to jednak uszczelka pod głowicę... :)
Obrazek
Mazda Części – mazparts.pl NOWOŚĆ: OLEJE MILLERS W NASZEJ OFERCIE
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5577
Skąd: Warszawa
Auto: DiTD/CiTD & BMW

Postprzez Enduro » 22 mar 2011, 09:46

JerryCold napisał(a):Co sądzicie o zamiennikach uszczelki głowicy ?
.... , AJUSA, |

jest raczej hiszpanska i nieidealna....
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4406 (1/2)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GH citd 2,2, ´12 , M6 GY1 citd DPF´07 Top Sport.
MX 5 NB FL, Prosie 996
Triumph- czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Riki » 22 mar 2011, 15:32

....w końcu, hiszpanka :P
Obrazek
Mazda Części – mazparts.pl NOWOŚĆ: OLEJE MILLERS W NASZEJ OFERCIE
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2004, 20:48
Posty: 5577
Skąd: Warszawa
Auto: DiTD/CiTD & BMW

Postprzez JerryCold » 22 mar 2011, 15:51

Riki napisał(a):hoć OE to OE a to jednak uszczelka pod głowicę... :)

i w sumie szukałem oryginału w dobrej cenie.
Enduro napisał(a):elring warty polecenia

zdaje się że w niektórych markach ( BMW ?? ) idzie na pierwszy montaż.
A do Mazdy jest chyba produkowana w 2-óch wersjach , bo ceny różne: jedna około 120,00zł. , a druga z warstwą metalową ciut poniżej 200,00zł.
Waham się miedzy OE , a tą droższą i pewnie ją kupię.
Jakby co to będzie na Ciebie ENDURO <diabełek>
Dzięki.
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2010, 13:54
Posty: 97
Skąd: Zamość
Auto: Mazda MPV 2.0 CiTD 136KM 2004r.
Ford Ka 1.3 '98r.
Simpa Titane II '99r.

Postprzez jarek999 » 22 mar 2011, 22:06

Witaj. Weż lepiej oryginał zebyś nie musiał dwa razy kupywć i pracy sobie dokładać. pzdr.
Ostatnio edytowano 17 sty 2013, 17:28 przez jarek999, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2009, 11:27
Posty: 155 (0/2)
Skąd: Siedlce
Auto: Była: Mazda 6 2.0MZR CD 121 KM 03r. Jest: Volvo S60 2.4 170 KM 09r. Jest Mazda 323 C Z5 94r. ASB.

Postprzez Enduro » 22 mar 2011, 22:23

JerryCold napisał(a):...
Jakby co to będzie na Ciebie ENDURO <diabełek>
Dzięki.

jestem za ori ale dla oszczednosci polecam tego drozszego erlinga,
i koniecznie sprawdz i splanuj przed montazem glowice...
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4406 (1/2)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GH citd 2,2, ´12 , M6 GY1 citd DPF´07 Top Sport.
MX 5 NB FL, Prosie 996
Triumph- czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez arekpol84 » 10 maja 2011, 20:09

Witam , jakie są koszty wymiany uszczelki pod głowicą i jakie objawy występowały przed wymianą ?
Auto kupiłem 2 tygodnie temu od razu wymieniłem pasek od alternatora ( piszczał ) , w domu zauważyłem smugi wyschniętego plynu na kadłubie silnika jakby z pod głowicy, płynu było minimum , dolałem płyn i od tej pory przejechałem 300 km. auto jest zrywne , temperatura cały czas norma , płynu nie ubywa . w okolicach uszczelki wygląda jak by się lekko pociła
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2011, 17:43
Posty: 9
Skąd: kamyk
Auto: Mazda 6 2,0 citd 136 km 2004

Postprzez Hubix » 10 maja 2011, 20:21

Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą jak w każdym pojeździe, a jest ich kilka.

Przedstawię te które są mi znane (część z autopsji):

1. Ubywanie płynu chłodzącego.
a)Może się dostawać do cylindrów i spalać tam
b)Może się dostawać do oleju, wówczas towarzyszyć temu będzie podwyższony stan oleju
c)Masło pod korkiem
2. Pękanie węży od płynu chłodzącego
3. Wywalanie płynu przez korek od chłodnicy (zbyt wysokie ciśnienie płynu)
4. Grzanie się silnika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 18:34
Posty: 1171 (1/3)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez Enduro » 11 maja 2011, 13:34

Hubix napisał(a):Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą jak w każdym pojeździe, a jest ich kilka.
Przedstawię te które są mi znane (część z autopsji):
1. Ubywanie płynu chłodzącego.
a)Może się dostawać do cylindrów i spalać tam
...

dymienie na jasno..
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4406 (1/2)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GH citd 2,2, ´12 , M6 GY1 citd DPF´07 Top Sport.
MX 5 NB FL, Prosie 996
Triumph- czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez arekpol84 » 11 maja 2011, 14:35

jedynym objawem jest widoczny płyn w okolicach uszczelki i zacieki na kadlubie , a ubytki plynu na razie trudno zaobserwować , możę na 100 km ubyło 50 ml
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2011, 17:43
Posty: 9
Skąd: kamyk
Auto: Mazda 6 2,0 citd 136 km 2004

Postprzez arekpol84 » 29 maja 2011, 19:34

może trochę poza tematem , ale czy jest możliwy wyciek płynu z pod uszczelki kolektora ssącego ???
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2011, 17:43
Posty: 9
Skąd: kamyk
Auto: Mazda 6 2,0 citd 136 km 2004

Postprzez nynuch76 » 29 maja 2011, 21:25

Tak !! :|
Żadnej roboty nie wezmę! Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!!
Obrazek
downsizing kto to kur.a wymyslil
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 1
 
Od: 31 sie 2005, 11:42
Posty: 590 (0/10)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 sportkombi 2.0 diesel
Mazda wy"Miata" 2.5 benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6