maniek28 napisał(a):<nauka> ale co ta podkładka dokładnie daje

powoduje, że napinacz nie może wrócić/zostać wciśnięty w kierunku strzałki, co powoduje polóźnienie paska i jego przeskok.
podczas napięcia paska w kierunku przeciwnym co do normalnej pracy silnika (kierunek ruchu wsk. zegara), pasek naciska na niego, a no z koleii chowa się, co spowoduje w/w problem przy odpaleniu auta.
notabene ponoć podobne podkładki pojawiły się w ASO z zaleceniem mazdy montowania ich przy wszelkich pracach w tym rejonie, choć nigdy ich osobiście nie widziałem na oczy ..
zapewniem , że nie jest to żadne druciarstwo czy myśl spod budki z piwem!
gwarantuje fukcjonowanie i zapewniem, że sam to przetrenowałem i nie mam (niestety) żadnych korzyści z proklamowania tego rozwiązania a jedym celem jest podzielenie się moim własnym podwórkowym sukcesem
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową