Koszt regeneracji pompy wtryskowej Denso V5

Postprzez Enzoo » 19 lip 2011, 11:04

A co miał na myśli YgooR pisząc "i założyć Box"?
MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 cze 2010, 14:06
Posty: 153 (4/0)
Skąd: Północna Wielkopolska
Auto: Premacy '00 RF2A 90 KM sprzedana :(
Premacy '05 FP 100 KM

Postprzez Arni_Toruń » 19 lip 2011, 11:23

Enzoo napisał(a):A co miał na myśli YgooR pisząc "i założyć Box"?


dołożyć pudełeczko, które w locie zmienia mapy z EPROMu na takie z lepszymi parametrami. Teoretycznie podając więcej paliwa,
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2011, 19:27
Posty: 41

Postprzez Enzoo » 19 lip 2011, 11:39

Przydało by się coś takiego, ale z włącznikiem z kabiny (żeby mi żona Madzi nie butowała :).
Uruchamiałbym np. przy wyprzedzaniu, albo po załadowaniu auta do pełna. Nie wiesz gdzie można poczytać o czymś takim do RF2A?
MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 cze 2010, 14:06
Posty: 153 (4/0)
Skąd: Północna Wielkopolska
Auto: Premacy '00 RF2A 90 KM sprzedana :(
Premacy '05 FP 100 KM

Postprzez Riki » 19 lip 2011, 23:59

Arni wybierzesz się na hamownię?

Enzoo napisał(a):Przydało by się coś takiego, ale z włącznikiem z kabiny


a po co? ja zrobiłem z m.in czymś takim przeszło 70.000km i NIC się nie dzieje...... ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Enzoo » 20 lip 2011, 08:21

Riki napisał(a):ja zrobiłem z m.in czymś takim przeszło 70.000km i NIC się nie dzieje...... ;)


Uchylcie rąbka.. <nauka>
MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 cze 2010, 14:06
Posty: 153 (4/0)
Skąd: Północna Wielkopolska
Auto: Premacy '00 RF2A 90 KM sprzedana :(
Premacy '05 FP 100 KM

Postprzez Arni_Toruń » 20 lip 2011, 11:59

Riki napisał(a):Arni wybierzesz się na hamownię?


a moge sie wybrac :)
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2011, 19:27
Posty: 41

Postprzez Bandit » 27 lip 2011, 15:04

Koniec OT o podnoszeniu mocy!!!! Jest o tym osobny temat! :[
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Riki » 25 sie 2011, 22:17

Arni_Toruń napisał(a):a moge sie wybrac


Jaki efekt? :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez jak30 » 7 wrz 2011, 09:43

witam
oddałem moja madzie do denso na regeneracje pompy wtryskowej.
Po regeneracji chodzi porostu super dostała o 30procent mocy więcej.
Są drodzy to fakt bo za całość zapłaciłem 2700 ale jestem zadowolony z tego co zrobili.
Polecam
Początkujący
 
Od: 27 lip 2011, 12:08
Posty: 14
Skąd: warszawa
Auto: mazda 626 99r DITD 101k

Postprzez Arni_Toruń » 8 wrz 2011, 19:59

Riki napisał(a):
Arni_Toruń napisał(a):a moge sie wybrac


Jaki efekt? :)


nie wybrałem się :) nie wiem nawet czy mam w okolicy hamownie. Poza tym mam ciągle pojawiający sią błąd czujnika temperatury powietrza zasysanego a wtedy przechodzi w tryb awaryjny wiec osiągi będą mizerne.
Natomiast jeśli chodzi o samą pompę to przejechałem już trochę od naprawy i niezależnie od warunków pogodowych pali pięknie i pracuje jak należy. Zresztą niczego innego się nie spodziewałem bo druga pompa, którą robiłem wcześniej tez pracuje wyśmienicie. Kto chce płaci 3000, kto nie chce płaci 300. Wolny rynek mamy.
Najbliższy projekt: sprawdzić możliwości i przetestować jazdę na bio. Problemem jest dostępność bo w Toruniu nikt tego nie oferuje a jechać za miasto na tankowanie to lekki bezsens. Pompa da rade, muszę sprawdzić konstrukcje wtrysków.
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2011, 19:27
Posty: 41

Postprzez Neonixos666 » 8 wrz 2011, 21:25

Arni_Toruń napisał(a):Najbliższy projekt: sprawdzić możliwości i przetestować jazdę na bio


Widzę że ładnie łamiesz wszelkie mity, najpierw regeneracja pompy za ,,grosze" a teraz jazda na paliwie nie do końca przeznaczonego do tych silników. Opisuj wszystko na forum może będzie dla potomnych <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9471 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 8 wrz 2011, 21:49

Arni_Toruń napisał(a): sprawdzić możliwości i przetestować jazdę na bio


a co tu testować? paliwo wiemy jakie jest i jakie są skutki po jego tankowaniu.

W kwestii pompy – zgodzę się i jednocześnie cieszę, że Twoja operacja przynosi pozytywne skutki :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 8 wrz 2011, 21:51

tylko uważaj bo zaraz będzie milion wiadomości do ciebie z zapytaniem czy zregenerujesz pompę :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9471 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Arni_Toruń » 8 wrz 2011, 21:54

Neonixos666 napisał(a):
Arni_Toruń napisał(a):Najbliższy projekt: sprawdzić możliwości i przetestować jazdę na bio


Widzę że ładnie łamiesz wszelkie mity, najpierw regeneracja pompy za ,,grosze" a teraz jazda na paliwie nie do końca przeznaczonego do tych silników. Opisuj wszystko na forum może będzie dla potomnych <spoko>


Po prostu nie daje się ponieść mitom krążącym po mediach (wiadomo, oglądalność robi kasę) czy innym plotkom straszącym bóg wie czym. Swojego czasu zweryfikowałem "szkodliwość" jazdy na OO (chociaż od dawna nie jeżdżę) a nawet jeździłem na czystym OR z Biedronki. Na dobicie powiem, że zrobiłem też trasę na przepracowanym oleju ze smażalni ryb. Oczywiście nie mazdą ale wozem z pompą VE Bosch. Jeśli się myśli i czyta to można dojść do interesujących wniosków. Pompa Denso V5 powinna spokojnie działać na paliwach alternatywnych (pomijając jej podejrzanie niższą trwałość w porównaniu z VE nawet na ON ) dlatego teraz interesuje się wtryskami bo tu może być jakiś haczyk.
Zaintrygowanym odpowiem: na OR w temperaturze powietrza powiedzmy 20 st pompa chodzi ciszej i równiej. Po prostu OR lepiej smaruje, jest gęstszy wiec lepiej uszczelnia tłokorozdzielacz i wszystko co w ropie pracuje. Problemem jest gęstość w niższych temperaturach, wtedy trzeba stosować wymiennik ciepła w instalacji paliwowej i zamontować osobny zbiornik ON do odpalania na zimno. Jest dużo o tym w sieci.
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2011, 19:27
Posty: 41

Postprzez Arni_Toruń » 8 wrz 2011, 22:01

Riki napisał(a):
Arni_Toruń napisał(a): sprawdzić możliwości i przetestować jazdę na bio


a co tu testować? paliwo wiemy jakie jest i jakie są skutki po jego tankowaniu.



prawdę mówiąc nie wiem :) znam wady i zalety bio, przejeździłem całą wakacyjną trasę tylko na bio i dopóki będzie ciepło będę takie paliwo tankował o ile trafie stacje. Nie mam Common raila czy innych elektronicznych wynalazków, nic mi się nie rozpuści, wóz jedzie jak trzeba. Ale to chyba temat na inny wątek.
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2011, 19:27
Posty: 41

Postprzez Neonixos666 » 8 wrz 2011, 22:06

Najlepiej do zwykłego OR dodać wodorotlenek sodu a potem wypłukać wodą glicerynę i mamy biopaliwo- dużo o tym w sieci.

No dobra ale nie odbiegajmy od tematu :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9471 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Enzoo » 9 wrz 2011, 09:12

Też jeździłem na rzepaku przez ponad 3 lata. Auto było z bliźniaczą pompą Denso, ale to Opel Astra z 1.7 TD. Opisałem to w innym miejscu:

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=96362&p=2009619&hilit=isuzu#p2009619
MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 cze 2010, 14:06
Posty: 153 (4/0)
Skąd: Północna Wielkopolska
Auto: Premacy '00 RF2A 90 KM sprzedana :(
Premacy '05 FP 100 KM

Postprzez adasko_t » 9 wrz 2011, 14:02

Tak dla rozluźnienia atmosfery polecam mój post o przywróceniu pompy do życia.
Umieściłem go w trochę innym dziale :)
viewtopic.php?f=94&t=2738&start=3540
Początkujący
 
Od: 7 lut 2007, 22:43
Posty: 13
Skąd: Tuchola
Auto: VW Golf
Mazda GW 74kW

Postprzez Neonixos666 » 10 wrz 2011, 00:16

adasko_t napisał(a):Tak dla rozluźnienia atmosfery polecam mój post o przywróceniu pompy do życia.
Umieściłem go w trochę innym dziale :)
viewtopic.php?f=94&t=2738&start=3540


śmiechy śmiechami ale czasem polanie gorącą wodą a czasem zimną przywraca pompie życie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9471 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez jak30 » 13 wrz 2011, 13:56

witajcie
mam pytanko ktoś może wie ile kosztuje nowy zawór SPV
Początkujący
 
Od: 27 lip 2011, 12:08
Posty: 14
Skąd: warszawa
Auto: mazda 626 99r DITD 101k

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy