Konkurs 'Znawcy Mazd'
No to konkursu ciąg dalszy.
Dzisiaj, podobnie jak wczoraj 2 pytania – za 5 i 10pkt.
1. Czym rożnił sie szyberdach w GE J-Spec 1992-1994 i od 1995 roku poza tym tym, że był blaszany/szklany? (5 pkt)
2. Podaj nazwę, lata produkcji, dostępne nadwozia oraz podaj jakie silniki montowane były w tej generacji modelu (10 pkt.)
Miłej zabawy
Dzisiaj, podobnie jak wczoraj 2 pytania – za 5 i 10pkt.
1. Czym rożnił sie szyberdach w GE J-Spec 1992-1994 i od 1995 roku poza tym tym, że był blaszany/szklany? (5 pkt)
2. Podaj nazwę, lata produkcji, dostępne nadwozia oraz podaj jakie silniki montowane były w tej generacji modelu (10 pkt.)
Miłej zabawy
ad 2.
Mazda 818 – na niektórych rynkach 808
1971 – 1978
Sedan, Kombi, Coupe,
Silniki 1586cm3, 1272cm3, 1490cm3,
Mazda 818 – na niektórych rynkach 808
1971 – 1978
Sedan, Kombi, Coupe,
Silniki 1586cm3, 1272cm3, 1490cm3,
- Od: 17 lip 2005, 18:30
- Posty: 22
- Skąd: Łódź
- Auto: 323P '98 BA B3
co do lat produkcji mazdy 808-818 różne źródła różnie podają. Największa rozpiętośc jaką spotkałem to 72-79 wg książki "Mazda 808, 818 Repair Manual 1972-1979 (Owners Workshop manual)" wydanej przez Brooklands Books. A mimo tego Wikipedia podaje 73-77, może to dotyczy tylko rynku USA?
kocie_ruchy napisał(a):Mazda 818 – na niektórych rynkach 808
1971 – 1978
Sedan, Kombi, Coupe,
Silniki 1586cm3, 1272cm3, 1490cm3,
Uznaję tą odpowiedź za prawidłową. Fakt, lata produkcji są różne w zależności od źródeł, jednak takie roczniki (71-78) również znalazłem.
kocie_ruchy – 10 pkt. dla ciebie.
Pytanie nr 1 czeka w dalszym ciągu na prawidłową odpowiedź.
marek napisał(a):a co myslisz o tych latach produkcji?
http://www.themotorbookstore.com/ma80818rema1.html
że również bym je uznał – jak sam pisałeś – różne źródła różnie podają i możliwy rozrzut dat to 71-79. Żałuję, że nie mam dostępu do oficjalnych danych Mazdy na ten temat i w związku z powyższym zdecydowałem jak wyżej.
Ja brałem ją stąd
http://www.motorbase.com
http://www.motorbase.com
- Od: 17 lip 2005, 18:30
- Posty: 22
- Skąd: Łódź
- Auto: 323P '98 BA B3
marek napisał(a):jak sadze decyzja sedziego jest niepodwazalna?
jak widać punkty nie zostały jeszcze przyznane – muszę się skonsultować z Globym w tej kwestii.
A może pokombinujecie w tzw. międzyczasie nad drugą odpowiedzią?
Nic to – decyzja o przyznaniu punktów będzie jutro.
A teraz nowy zestaw.
1. W jakich seryjnie produkowanych modelach Mazdy montowany był 3-wirnikowy silnik rotacyjny oraz jaka była jego najmocniejsza wersja? (5 pkt)
2. Jaki model przedstawia foto – podaj nazwę, lata produkcji oraz wymień jedno nietypowe rozwiązanie w nim zastosowane. (10 pkt)
miłej zabawy
A teraz nowy zestaw.
1. W jakich seryjnie produkowanych modelach Mazdy montowany był 3-wirnikowy silnik rotacyjny oraz jaka była jego najmocniejsza wersja? (5 pkt)
2. Jaki model przedstawia foto – podaj nazwę, lata produkcji oraz wymień jedno nietypowe rozwiązanie w nim zastosowane. (10 pkt)
miłej zabawy
AD1.
W Maździe Eunos Cosmo (JC) (1990 – 1996 [niektóre źródłą podają inne daty])
Oznaczenie silnika 20B. Pojemność 3x654 cm3. Miał moc 300 KM.
Silnik cosmo był pierwszym silnikiem twin turbo produkowanym seryjnie,
mia jako pierwszy samochód seryjny montowany GPS i był najmocniejszym samochodem seryjnym w japoni.
W Maździe Eunos Cosmo (JC) (1990 – 1996 [niektóre źródłą podają inne daty])
Oznaczenie silnika 20B. Pojemność 3x654 cm3. Miał moc 300 KM.
Silnik cosmo był pierwszym silnikiem twin turbo produkowanym seryjnie,
mia jako pierwszy samochód seryjny montowany GPS i był najmocniejszym samochodem seryjnym w japoni.
- Od: 17 lip 2005, 18:30
- Posty: 22
- Skąd: Łódź
- Auto: 323P '98 BA B3
AD 2.
Mazda 929 Coupe 1982 – 1987 (wg. innych 1981-1986)
Nietypowe były otwierane reflektory przednie – jeśli weźmiemy pod uwagę, że sedan miał normalne i generalnie różnił się wyglądem zewnętrznym i deską rozdzielczą.
Mazda 929 Coupe 1982 – 1987 (wg. innych 1981-1986)
Nietypowe były otwierane reflektory przednie – jeśli weźmiemy pod uwagę, że sedan miał normalne i generalnie różnił się wyglądem zewnętrznym i deską rozdzielczą.
- Od: 17 lip 2005, 18:30
- Posty: 22
- Skąd: Łódź
- Auto: 323P '98 BA B3
AD 1
fakt, Mazda Cosmo ( a dokładniej Eunos Cosmo) w produkcji od 23 lutego 1990 do 6 września 1995. łącznie powstało 8853 sztuk tego modelu przy czym wersji z silnikiem 20B 3937 sztuk.
poza sekwencyjnym turbo miała kilka innych bniesamowitych bajerów a sam poczułem sekwencyjne turbo coprawda w Cosmo 13B ale i tak ciąg jest świetny
fakt, Mazda Cosmo ( a dokładniej Eunos Cosmo) w produkcji od 23 lutego 1990 do 6 września 1995. łącznie powstało 8853 sztuk tego modelu przy czym wersji z silnikiem 20B 3937 sztuk.
poza sekwencyjnym turbo miała kilka innych bniesamowitych bajerów a sam poczułem sekwencyjne turbo coprawda w Cosmo 13B ale i tak ciąg jest świetny
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości