Kalendarium Konkursu Fotograficznego na 2017 rok

Zapisy, wydarzenia, akcje społeczne i konkursy, czyli społeczność MazdaSpeed w akcji.

Postprzez stachan » 30 paź 2016, 12:56

Obrazek

Witam serdecznie :)
Pod koniec ubiegłego roku poznaliśmy wyniki ankiety, w której forumowicze wyrazili swoje zdanie odnośnie tematyki tur konkursowych w roku 2017. Było sporo ciekawych propozycji, z których te z największą liczbą uzyskanych głosów stanowiły dla Jury podstawę do stworzenia terminarza. Oto wyniki naszej pracy:

1. Mazda zimową porą – zgłoszenia: 2-5 lutego
2. Mazda i ciekawy obiekt – zgłoszenia: 23-26 lutego
3. Mazda nocą – zgłoszenia: 24-26 marca
4. Mazda w obiektywie (technika HDR) – zgłoszenia: 14-17 kwietnia
5. Mazda i wiosenny plener– zgłoszenia: 19-21 maja
6. Mazda w ruchu – zgłoszenia: 16-18 czerwca
7. Mazda i kobieta – zgłoszenia: 28-30 lipca
8. Mazda przy zachodzie słońca – zgłoszenia: 18-20 sierpnia
9. Zlotowe kadry – zgłoszenia: 15-17 września
10. Mazda i wakacje – zgłoszenia: 13-15 października
11. Mazda i jesienny plener – zgłoszenia: 10-12 listopada


Konkurs Moja Mazda
zgłoszenia: 1-3 grudnia

Konkurs VT
zgłoszenia: 11-26 grudnia


Mamy również zmianę w Regulaminie, który precyzuje kolejność wręczania ewentualnych nagród w sytuacji, gdy laureatem danej tury jest user triumfujący w poprzedniej:

Dopuszcza się wysłanie upominku dla zwycięzcy z zastrzeżeniem, że można go otrzymać tylko raz w roku kalendarzowym. Jeżeli dany użytkownik wygra ponownie, to możliwość otrzymania upominku przechodzi na kolejnego użytkownika, który otrzymał w danej turze największą, po laureacie, liczbę głosów.


Pełna treść Regulaminu na rok 2017 przedstawia się tak:

I. Przepisy ogólne

1. Organizatorem konkursu jest Klub MazdaSpeed.
2. Konkursowi przewodniczy Jury reprezentowane przez użytkowników forum: Wojtek, stachan.
3. W konkursie udział może wziąć każda osoba zarejestrowana na forum, z wyjątkiem Jury.
4. Nadesłanie prac na konkurs jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
5. W przypadku sporów i reklamacji dotyczących przebiegu konkursu stroną rozstrzygającą jest Jury.

II. Przebieg konkursu

1. Uczestnicy biorą udział w konkursie poprzez nadsyłanie prac w postaci fotografii na adres konkurs@mazdaspeed.pl. Zgłoszenia są przyjmowane do godziny 12:00 ostatniego dnia zgłoszeń.
2. Tematem prac konkursowych są pojazdy marki Mazda. Dodatkowo, każda z tur konkursu posiada temat przewodni, którego twórczą interpretację Jury pozostawia uczestnikom.
3. Zgłaszanie zdjęć do konkursu odbywa się w następujących turach, w terminach:

Tura I: Mazda zimową porą – zgłoszenia: 2-5 lutego
Tura II: Mazda i ciekawy obiekt – zgłoszenia: 23-26 lutego
Tura III: Mazda nocą – zgłoszenia: 24-26 marca
Tura IV: Mazda w obiektywie (technika HDR) – zgłoszenia: 14-16 kwietnia
Tura V: Mazda i wiosenny plener – zgłoszenia: 19-21 maja
Tura VI: Mazda w ruchu – zgłoszenia: 16-18 czerwca
Tura VII: Mazda i kobieta – zgłoszenia: 28-30 lipca
Tura VIII: Mazda przy zachodzie słońca – zgłoszenia: 18-20 sierpnia
Tura IX: Zlotowe kadry – zgłoszenia: 15-17 września
Tura X: Mazda i wakacje – zgłoszenia: 13-15 października
Tura XI: Mazda i jesienny plener – zgłoszenia: 10-12 listopada

4. Każdy uczestnik ma prawo do zgłoszenia jednego zdjęcia w danej turze.
5. Zdjęcie raz zgłoszone w konkursie nie może zostać zgłoszone ponownie.
6. Udział w konkursie jest potwierdzany przez organizatora konkursu w ciągu 48 godzin od zgłoszenia pracy.
7. Jurorzy mają prawo odrzucić zdjęcia nie nadające się do publikacji.
8. Ustalenie wyników każdej tury odbywa się poprzez głosowanie w ankiecie na forum klubowym.
9. Ankieta rozpoczyna się w ciągu 72 godzin od zakończenia tury, której dotyczy i trwa 7 dni.
10. W ankiecie udział biorą wszyscy zarejestrowani użytkownicy forum, oddając w danej turze do 3 głosów na wybrane zdjęcia.
11. Najlepsze prace z każdej tury zostaną opublikowane wraz z wynikami ankiet na stronie klubowej.
12. Organizator zastrzega, że w przypadku drobnych nagród rzeczowych wysyłka jest realizowana tylko na terenie RP. Dopuszcza się wysłanie upominku dla zwycięzcy z zastrzeżeniem, że można go otrzymać tylko raz w roku kalendarzowym. Jeżeli dany użytkownik wygra ponownie, to możliwość otrzymania upominku przechodzi na kolejnego użytkownika, który otrzymał w danej turze największą, po laureacie, liczbę głosów.

III. Wymagania i odpowiedzialność

1. Kadr oraz kompozycja zgłaszanych zdjęć są dowolne.
2. Zgłaszane zdjęcia powinny być wysokiej rozdzielczości (minimum 4 megapiksele czyli przykładowe minimalne zdjęcie to 2500 x 1600), zapisane w możliwie najwyższej jakości, bez naniesionych dodatkowych elementów graficznych w postaci podpisów, ramek i innych.
3. Nazwa zgłaszanego pliku musi pokrywać się z nazwą użytkownika na forum – tzw. nickiem.
4. Zgłoszenie pracy do konkursu jest jednoznaczne z udzieleniem nieograniczonej czasowo, bezpłatnej i niewyłącznej licencji do wykorzystania i reprodukcji nadesłanego zdjęcia w materiałach elektronicznych i drukowanych wydawanych przez Klub MazdaSpeed.
5. Uczestnik konkursu przez zgłoszenie pracy oświadcza, że posiada wszelkie prawa, szczególnie autorskie prawa majątkowe do dysponowania zgłaszaną pracą oraz ponosi pełną odpowiedzialność względem Organizatora za naruszenie praw osób trzecich, w szczególności praw autorskich i dóbr osobistych.
Obrazek
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Finansów
Koordynator Konkursów
 
Od: 21 wrz 2006, 17:09
Posty: 5603 (328/453)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

Moderatorzy

Koordynatorzy, Zarząd