Porządek w działach "Nasze Mazdy"
Strona 1 z 1
Norreca napisał(a):zróbcie tam porządek w tych 6 bo się czytać nie chce nawet taki spam...
Yep. Często się zdarza, że w jednym poście jest więcej emotikon niż słów, które nawet poukładane w zdania nic nie wnoszą do wątku...
Rafał, trzymam kciuki...
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
matthies napisał(a):Norreca napisał(a):zróbcie tam porządek
masz na myśli Nasze Mazdy?
Mazdy są ładne!
Przemysław napisał(a):Yep. Często się zdarza, że w jednym poście jest więcej emotikon niż słów, które nawet poukładane w zdania nic nie wnoszą do wątku...
Rafał, trzymam kciuki...
no a zanim dojdziesz do wątku motoryzacyjnego.... to trzeba troszkę stron przewalić
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Zawsze można się zgłosić na ochotnika by wspomóc działania moderatorów...
Serdecznie zapraszamy...
Serdecznie zapraszamy...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wojtek napisał(a):Zawsze można się zgłosić na ochotnika by wspomóc działania moderatorów...
Serdecznie zapraszamy...
z miłą chęcią... ale ja się nie nadaje klawisz DEL bym wymieniał co parę dni posty OT by ginęły ciągle
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
@Norreca, chodziło mi o to, czy bajzel masz na myśli w dziale Nasze Mazdy. Bo jeśli tak, to doskonale cię rozumiem. Problem był poruszany w moderatorni, ale na dzień dzisiejszy niestety idea jest taka, aby to właściciel tematu zgłaszał OT. Ja tego pomysłu nie popieram.
Moderator tam niewiele może z własnej inicjatywy, głównie też ze względu ilości roboty.
Moderator tam niewiele może z własnej inicjatywy, głównie też ze względu ilości roboty.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Wątki w Naszych Mazdach są bardzo specyficzne. Ja uważam, że "właściciel" takiego tematu sam powinien pilnować tam porządku. Przymykanie oka, a czasami nawet napędzanie OT przez autora tegoż, powoduje, że wątek staje się mało czytelny, niemerytoryczny co czyni go mało atrakcyjnym. Nie da się tego czytać z zaciekawieniem. Przypomina to piękne, złożone zdanie z błedami ortograficznymi i interpunkcyjnymi, którego czytanie skutkuje bólem wątroby.
W sprawie teamtów w działach "Nasze Mazdy"...
Stanowisko moderacji jest jednoznaczne... To autor tematu jest redaktorem i to jest jego temat. Jeżeli mu odpowiada bałagan, to trudno... jego temat, jego bałagan. Moderatorzy wkraczają tylko w sprawach naprostowania nieregulaminowych wypowiedzi... naruszania relacji międzyludzkich i braku zawartości mediów...
Stanowisko moderacji jest jednoznaczne... To autor tematu jest redaktorem i to jest jego temat. Jeżeli mu odpowiada bałagan, to trudno... jego temat, jego bałagan. Moderatorzy wkraczają tylko w sprawach naprostowania nieregulaminowych wypowiedzi... naruszania relacji międzyludzkich i braku zawartości mediów...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Niestety podpisuję się pod tym co przedmówcy pisali obiema rękoma.
Ze smutkiem stwierdzam, że spora część tematów w NM strasznie straciła na merytoryczności.
Sam kilka tematów odznaczyłem z obserwowanych, bo aż głowa bolała.
A szkoda, bo często auta fajne, poczytałoby się o modyfikacjach, kwestiach technicznych i wizualnych, a tematy zaśmiecone pogawędkami towarzyskimi, że ciężko znaleźć to, co nas interesuje.
Jednak tak jak Wojtek napisał, jeżeli autorzy się na to zgadzają lub po części nawet sami to nakręcają, to co można poradzić? Dobrze, że forum daje sporo swobody, szkoda, że nie wszyscy potrafią z niej mądrze korzystać...
Ze smutkiem stwierdzam, że spora część tematów w NM strasznie straciła na merytoryczności.
Sam kilka tematów odznaczyłem z obserwowanych, bo aż głowa bolała.
A szkoda, bo często auta fajne, poczytałoby się o modyfikacjach, kwestiach technicznych i wizualnych, a tematy zaśmiecone pogawędkami towarzyskimi, że ciężko znaleźć to, co nas interesuje.
Jednak tak jak Wojtek napisał, jeżeli autorzy się na to zgadzają lub po części nawet sami to nakręcają, to co można poradzić? Dobrze, że forum daje sporo swobody, szkoda, że nie wszyscy potrafią z niej mądrze korzystać...
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):A szkoda, bo często auta fajne, poczytałoby się o modyfikacjach, kwestiach technicznych i wizualnych
Dlatego właśnie kładziemy tak duży nacisk na pierwszy post, który powinien być wizytówką opisywanego auta... Dalej... post w którym znajdziemy opis auta jak i dokonanych zmian włącznie z linkami do poszczególnych postów... Poczytajcie tematy które brały udział w konkursach "Moja Mazda" (zwycięzcy edycji są wyróznieni atrybutem), czy tematów które są w projektach...
Niech reszta weźmie z nich przykład...
Jeżeli natomiast nie wiecie jak do tego dojść, to zawsze możecie zapytać moderatorów działów Nasze Mazdy. Jestem pewien, że z chęcią wam pomogą...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
O mnie nie chodzi, ja sobie radzę.
Jeśli jednak szukając czegoś, trafiłbym na forum jako świeżak i zderzyłbym się z takim 80-stronicowym tematem, to bym się zniechęcił.
Oczywiście są na forum przykładne tematy i chwała ich autorom, którzy o nie dbają i uaktualniają pierwsze ich posty, zamieszczają odnośniki itd...
Jeśli jednak szukając czegoś, trafiłbym na forum jako świeżak i zderzyłbym się z takim 80-stronicowym tematem, to bym się zniechęcił.
Oczywiście są na forum przykładne tematy i chwała ich autorom, którzy o nie dbają i uaktualniają pierwsze ich posty, zamieszczają odnośniki itd...
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
No niestety sposób funkcjonowania forum jest kiepski do prowadzenia tego typu wątków. O wiele lepiej gdyby było to w formie blogu. Właściciel tematu wrzuca posty a inni użytkownicy mogą je tylko komentować. Wtedy czytamy tylko posty autora a jak chcemy to rozwijamy komentarze. Nie wiem czy nasze forum ma taką opcję, na niektórych spotykałem sie właśnie z takim sposobem prowadzenia "autorskich" wątków i nigdy spam nie powodował, że temat przestawał być czytelny, bo jesli sie pojawiały OT to właśnie w komentarzach.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Biniu777 napisał(a):Nie wiem czy nasze forum ma taką opcję,
nie ma... to jest jeszcze phpBB...
Ma się to zmienić, ale to już temat na inne rozważania...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Dokładnie jeśli ktoś ma zastrzeżenia do treści posta, dyskusji zmierzającej do nikąd proszę zgłaszać moderator przejrzy. Raczej ciężko poświęcać kilka godzin dziennie na przeczytanie wszystkich aktywnych wątków i zdecydowanie, czy dany post to OT, czy może jednak nie, a może autorowi to odpowiada. Traktujcie swoje tematy jako własne podwórko, decydujcie czy pozwalacie na OT czy nie i zgłaszajcie posty.
A na początek proponuje poświęcić czas, który niektórzy tracą na poszukiwanie OT 20 stron wstecz na dopracowanie 1 stron tematu, aby można sie było dowiedzieć na bierząco wszytkiego o aucie wraz z ew linkami do postów, zdjęc itd.
A na początek proponuje poświęcić czas, który niektórzy tracą na poszukiwanie OT 20 stron wstecz na dopracowanie 1 stron tematu, aby można sie było dowiedzieć na bierząco wszytkiego o aucie wraz z ew linkami do postów, zdjęc itd.
Popieram w 100% wątek w NM to swego rodzaju wizytówka. Dbajcie o nią Aktualizacja 1 strony (podlinkownie odpowiednich postów z modamu) to b. dobry pomysł – łatwiej dotrzeć do miejsca, gdzie i jak dany mod/naprawa było robione.
Bartg napisał(a):Dokładnie jeśli ktoś ma zastrzeżenia do treści posta, dyskusji zmierzającej do nikąd proszę zgłaszać moderator przejrzy. Raczej ciężko poświęcać kilka godzin dziennie na przeczytanie wszystkich aktywnych wątków i zdecydowanie, czy dany post to OT, czy może jednak nie, a może autorowi to odpowiada. Traktujcie swoje tematy jako własne podwórko, decydujcie czy pozwalacie na OT czy nie i zgłaszajcie posty.
A na początek proponuje poświęcić czas, który niektórzy tracą na poszukiwanie OT 20 stron wstecz na dopracowanie 1 stron tematu, aby można sie było dowiedzieć na bierząco wszytkiego o aucie wraz z ew linkami do postów, zdjęc itd.
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
ale jeśli ktoś wrzuca w swój temat zdjęcie zupełnie innego auta, kompletnie nie związane z autorskim autem, to wg mnie powinien być kosz.
Skoro jednak mamy skupiać się na pierwszej stronie tematu, to mam pewien pomysł, który może wydawać się dość drastyczny. Jeśli jest bałagan na kilka stron oraz istotne informacje w nowych postach, a pierwszy post świeci pustkami albo nic się nie zmienił od momentu założenia tematu, to cofał bym taki temat do poczekalni, aż autor poprawi.
Skoro jednak mamy skupiać się na pierwszej stronie tematu, to mam pewien pomysł, który może wydawać się dość drastyczny. Jeśli jest bałagan na kilka stron oraz istotne informacje w nowych postach, a pierwszy post świeci pustkami albo nic się nie zmienił od momentu założenia tematu, to cofał bym taki temat do poczekalni, aż autor poprawi.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości