Upsizing i przemeblowanie. Mazda CX-30 dostanie silnik 2.5 o mocy... 137 KM. Zastąpi dwulitrówkę
Strona 1 z 1
O tym, że się nie da zamówić już MX-5 z 2.0 to słyszałem w salonie co mnie niezmiernie smuci. Mam nadzieje, że wróci po jakiś zmianach.
137KM tylko pytanie jaki moment obrotowy? Bo może to jakiś okrojony 2.5G, który ma ~194KM i 265Nm? W USA normalnie z takim występuje.
137KM tylko pytanie jaki moment obrotowy? Bo może to jakiś okrojony 2.5G, który ma ~194KM i 265Nm? W USA normalnie z takim występuje.
Te zmiany w regulacjach UE, które zastąpią dotychczasowy sposób opodatkowania, uzależniony od pojemności silnika na taki, w którym brany będzie pod uwagę wyłącznie poziom emisji spalin, to kiedy będą procedowane? Bo tak to Mazda może sobie czekać w nieskończoność z wprowadzeniem na rynki UE do modeli CX30 i 3 silników Sky-G o poj. 2,5 l.
Ciekawe, jak rezygnacja z 2-litrowych silników Skyactiv-G wpłynie na cenę 3 i CX30 z tymi silnikami na rynku wtórnym.
W artykule jest napisane, że "aż 238 Nm przy 3500 obrotach na minutę"
Ciekawe, jak rezygnacja z 2-litrowych silników Skyactiv-G wpłynie na cenę 3 i CX30 z tymi silnikami na rynku wtórnym.
krzychun napisał(a):137KM tylko pytanie jaki moment obrotowy?
W artykule jest napisane, że "aż 238 Nm przy 3500 obrotach na minutę"
krzychun napisał(a):No tak, przegapiłem. Więc osiągi w sumie może mieć nawet lepsze przynajmniej takie po mieście.
Może się w końcu pokuszą o Mazdę 3 w sedanie AWD.
Tak, tak, Mazda 3 sedan do jazdy po mieście, z napędem AWD.
![łoł <lol>](./images/smilies/lol.gif)
No nie rozumiem, jeździłem Mazda 3 FWD po mieście i płuży przodem jak dzika a tylko po prostu było mokro. Z większym momentem będzie tylko gorzej. I dlaczego tylko do miasta? Że coś będzie może żwawsze przy niskich i średnich prędkościach to nie znaczy, że tylko do tego.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: yedi i 8 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9