Wersje wyposażeniowe M6 przed f/l ( – 2005)

Mazda6 2002–2007

Postprzez Maciej Loret » 29 mar 2010, 22:34

rafusmaximus napisał(a):Maćku, to kurcze gdzie w tym wszystkim jest Impression???


Nie wiem. Masz to na piśmie? VIN wskazuje na Niemcy? A może w 2004r rzeczywiście była wersja Impression? Albo to jakaś krótka seria limitowana?
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez rafusmaximus » 1 kwi 2010, 08:38

Maciej Loret napisał(a):
rafusmaximus napisał(a):Maćku, to kurcze gdzie w tym wszystkim jest Impression???


Nie wiem. Masz to na piśmie? VIN wskazuje na Niemcy? A może w 2004r rzeczywiście była wersja Impression? Albo to jakaś krótka seria limitowana?


Mam tak wpisane w książce serwisowej, a dokładnie: "M6 K 2.0 MZR-CD HP SV Impression".
W certyfikacie (COC), który jest przy książce nic o wersji nie jest napisane, ale cały jest w języku niemieckim, tak jak książka (czyli robiony na Niemcy), w miejscu gdzie jest mowa o normie emisji spalin oznaczenie "Euro 3" widnieje tylko przy "Deutschland", przy reszcie państw nic nie ma, pierwszy Brief wydany był na MMC z Leverkusen, Leverkusen przyjęło go w lipcu 2004, a pierwszy właściciel kupił go w salonie Mazdy w Norymberdze 29.12.2004 r. Sprawdzano mi VIN i potwierdzono w/w datę przyjęcia M6 z Japonii przez Leverkusen – wszystko wskazuje na Niemcy ;) Zresztą kupiłem go od pierwszego właściciela faszysty.

Może to była wersja robiona na końcówkę produkcji przedlifta, czyli 2004-2005 r. Ciort ich wie... Najważniejsze, że mi się podoba i ma wszystko co potrzeba :)
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2009, 09:19
Posty: 415 (0/1)

Postprzez Maciej Loret » 1 kwi 2010, 10:16

rafusmaximus napisał(a):Sprawdzano mi VIN i potwierdzono w/w datę przyjęcia M6 z Japonii przez Leverkusen – wszystko wskazuje na Niemcy ;) Zresztą kupiłem go od pierwszego właściciela faszysty.

Może to była wersja robiona na końcówkę produkcji przedlifta, czyli 2004-2005 r.


W VINie jest zakodowany kraj, w którym auto miało być sprzedane. Niestety w chwili obecnej sprawdzisz to tylko w ASO.
Dla pewności można by zapytać Mazda Deutschland o taką wersję wyposażeniową (kiedy wychodziła i co miała), ale wszystko na to wskazuje że istniała...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez AKURAT » 8 kwi 2010, 13:40

znalazlem ciekawa stronke do wyceny aut i przy mazdzie sa takie wersje:
Comfort

Exclusive

Basismodell

Sport

Comfort Sport

Exclusive Sport


stronka:
http://www.autofokus24.de/autobewertung.php
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2008, 13:39
Posty: 136
Auto: Mazda 6 2.0 Benz, 2003

Postprzez krzych » 8 kwi 2010, 14:10

Dla mojego polifta strona pokazuje:

Basismodell
Exclusive
Top

Wiec kicha, bo dopisek "Sport" mam na fakturze zakupu.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Wojtek » 8 kwi 2010, 17:00

Tam jest wybor daty produkcji... i podzial przed i po lifcie...
A za to moja wycenili na 10,170.00 Euro! <spoko> <spoko> <spoko>
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez rafusmaximus » 8 kwi 2010, 18:03

67igor1 napisał(a):Tam jest wybor daty produkcji... i podzial przed i po lifcie...
A za to moja wycenili na 10,170.00 Euro! <spoko> <spoko> <spoko>


pamiętaj, że Twoja ma prawdziwą wartość jedynie na wyspach, na kontynencie ta wycena się nie liczy z wiadomych powodów.

moją ten program wycenił na 9455 ojro... nie jest źle, biorąc pod uwagę, to, że faszysta cenił ją dla innego faszysty na 10000 ojro, a wytargowałem od niego cenę niższą niż obecna wartość z programu (dopiero jak usłyszał, że zawijam żelazo do Polski, czyli będzie wyrejestrowanie z faszystowa – zresztą zawsze tak jest... ).

a ubezpieczyciel na ile ci wycenił?
Ostatnio edytowano 8 kwi 2010, 18:40 przez rafusmaximus, łącznie edytowano 5 razy
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2009, 09:19
Posty: 415 (0/1)

Postprzez rafusmaximus » 8 kwi 2010, 18:05

AKURAT napisał(a):znalazlem ciekawa stronke do wyceny aut i przy mazdzie sa takie wersje:
Comfort

Exclusive

Basismodell

Sport

Comfort Sport

Exclusive Sport


stronka:
http://www.autofokus24.de/autobewertung.php


a ja wpisałem swoje dane i wyskoczyło to (Impression jest <spoko> ):

Exclusive

Top

Impression

Basismodell

Sport

Exclusive Sport

Top Sport

Impression Sport
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2009, 09:19
Posty: 415 (0/1)

Postprzez AKURAT » 8 kwi 2010, 18:07

rafusmaximus napisał(a):
67igor1 napisał(a):Tam jest wybor daty produkcji... i podzial przed i po lifcie...
A za to moja wycenili na 10,170.00 Euro! <spoko> <spoko> <spoko>


a ubezpieczyciel na ile ci wycenił?


ubezpieczyciel pewnie ma z eurotaxu
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2008, 13:39
Posty: 136
Auto: Mazda 6 2.0 Benz, 2003

Postprzez rafusmaximus » 8 kwi 2010, 18:25

dlatego zadałem to pytanie, bo u mnie tak właśnie było – dlatego dogadałem się laską z PZU, aby wklikała mi wszystko co się tam da na maksa, znaczy się największą opcję jaka jest u niej w systemie, bo mojego Impression nie miała, musiała dodawać osobne opcje do najdroższej wersji :P Składka wyszła delikatnie za duża, jednak i tak podstawa wyceny była o wiele mniejsza niż wartość rynkowa w tamtym okresie (normalne), ale mam spokój ducha, bo jak wiadomo "Polandia to dziki kraj" <diabełek>
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2009, 09:19
Posty: 415 (0/1)

Postprzez krzych » 8 kwi 2010, 22:25

A u mnie wartosc wyszla wg. EuroTax bardzo ok (tyle, za ile kupilem). Moze Ci "zle skonfigorowali" wycene?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez rafusmaximus » 9 kwi 2010, 13:06

krzych napisał(a):A u mnie wartosc wyszla wg. EuroTax bardzo ok (tyle, za ile kupilem). Moze Ci "zle skonfigorowali" wycene?


Z tego co u niej patrzyłem, to przedlift jest jakby gorzej wyceniany (2004), a jak powiedziałem jej żeby zrobiła mi testowo polifta (2005 i tylko 121 km) to wyszło więcej niż wtedy dałem, taki przeskok różnica była około 6000 pln :) Ja brałem pod uwagę końcową sumę jaką dałem za samochód – z opłatami, akcyzą, rejestracją itp. Jeżeli wezmę pod uwagę tylko sumę jaką otrzymał faszysta za samochód i po przeliczeniu na tamten kurs (4,22 pln / 1 ojro), to faktycznie wycena wyszła identyczna jak to co dałem w Niemczech (bez dodatkowych kosztów). Oczywiście nikogo, po za mną, nie interesują dodatkowe koszty, tylko faktyczna cena pojazdu, gdziekolwiek by nie stał :)
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2009, 09:19
Posty: 415 (0/1)

Postprzez krzych » 9 kwi 2010, 14:48

Hm, no tylko ze ja placilem polakowi, wiec z oplatami wlacznie + marza. Pierwsze ubezpieczenie PZU zaniza przez jakies dziwne zasady "pierwszy rok po sprowadzeniu -ilestam tysi" i tym podobne – wtedy wyszlo mi na styk, a nawet chyba dwa tyski mniej, ale teraz jest juz tak jak nalezy.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Grzyby » 9 kwi 2010, 16:46

Co wycena auta ma wspólnego z wersjami przedlifta?
Dalsze śmiecenie zaskutkuje banami.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez arturin » 19 kwi 2010, 20:57

No a jak to jest w modelach po lifcie .Mam Mazdę 6 ( drugi miesiąc ) .Benzyna ,silnik 1.8,Kombi,rok 2005( grudzień) i teraz czy jest to wersja po liftingu czy jeszcze nie .Oznaczenie w papierach GG1.Światła przednie i tylne są przyciemnione,kokpit środkowy jest już ten nowszy.Dodam że mam wersję Skandynawską .
Początkujący
 
Od: 9 sty 2010, 20:57
Posty: 7
Skąd: daleka północ

Postprzez maselek » 19 kwi 2010, 21:05

po :)
Ostatnio edytowano 16 cze 2010, 19:29 przez maselek, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez rafusmaximus » 19 kwi 2010, 23:40

arturin napisał(a):No a jak to jest w modelach po lifcie .Mam Mazdę 6 ( drugi miesiąc ) .Benzyna ,silnik 1.8,Kombi,rok 2005( grudzień) i teraz czy jest to wersja po liftingu czy jeszcze nie .Oznaczenie w papierach GG1.Światła przednie i tylne są przyciemnione,kokpit środkowy jest już ten nowszy.Dodam że mam wersję Skandynawską .


masz po lifcie, a tak z ciekawości: czym się różni wersja skandynawska od normalnej europejskiej (pewnie ma spryskiwacze lamp fabrycznie) – zanim pojechałem do Niemiec po samochód szukałem w Szwecji, konkretnie na blocket.se ale nic nie mogłem znaleźć, same GH, czyli po 2008 roku, zero GG, lub GY i nieważne czy przed czy poliftowe... ty masz kupioną w Sverige czy Norge?
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2009, 09:19
Posty: 415 (0/1)

Postprzez arturin » 20 kwi 2010, 06:02

rafusmaximus napisał(a):
arturin napisał(a):No a jak to jest w modelach po lifcie .Mam Mazdę 6 ( drugi miesiąc ) .Benzyna ,silnik 1.8,Kombi,rok 2005( grudzień) i teraz czy jest to wersja po liftingu czy jeszcze nie .Oznaczenie w papierach GG1.Światła przednie i tylne są przyciemnione,kokpit środkowy jest już ten nowszy.Dodam że mam wersję Skandynawską .


masz po lifcie, a tak z ciekawości: czym się różni wersja skandynawska od normalnej europejskiej (pewnie ma spryskiwacze lamp fabrycznie) – zanim pojechałem do Niemiec po samochód szukałem w Szwecji, konkretnie na blocket.se ale nic nie mogłem znaleźć, same GH, czyli po 2008 roku, zero GG, lub GY i nieważne czy przed czy poliftowe... ty masz kupioną w Sverige czy Norge?



Auto mam kupione w Suomi czyli Fin <faja> .Tak spryskiwacze lamp są fabryczne,podgrzewanie foteli ,i wejście (gniazdo) na kabel z przodu samochodu ,na grillu,do bodajże podgrzewania silnika (nie używałem ,więc nie jestem pewien do końca)podczas postoju auta w zimie .A wracając jeszcze do podgrzewanych foteli to ogólnie nie spotkałem tutaj auta ( nawet starszych ) które by czegoś takiego nie miały .W swojej Mazdzie nie mam napewno Bose ,ale idzie wytrzymać bez tego :)
Początkujący
 
Od: 9 sty 2010, 20:57
Posty: 7
Skąd: daleka północ

Postprzez rafusmaximus » 20 kwi 2010, 19:50

to gniazdo to fajna sprawa – w Szwecji w prawie każdej fabryce, firmie, pracownik ma przy parkingach kable, aby w zimie mógł sobie podłączyć i po wyjściu z pracy mieć ciepły silnik (o wnętrzu nie wiem, wtedy musiałoby chyba już działać jak webasto). U nas pewnie by zaraz ukradli te kable, razem z gniazdkiem z samochodu, tak jak kradna kołpaki lub anteny cb z magnesem (odcinają kabel) ;P
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2009, 09:19
Posty: 415 (0/1)

Postprzez arturin » 20 kwi 2010, 22:30

tutaj jest tak samo na parkingach przy fabrykach czy też na parkingach osiedlowych są właśnie takie skrzynki .Ja w mazdzie mam także kabel na stanie.Mam niby wersję po lifcie ,a lekka rdza pojawia się na tylnych nadkolach :( Szlag by to trafił.Czy w wersjach poliftowych brak chlapaczy z tyłu to standart ,czy tylko ja mam pecha ???????
Początkujący
 
Od: 9 sty 2010, 20:57
Posty: 7
Skąd: daleka północ

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6