Strona 4 z 5

Re: Pierwszy przegląd

PostNapisane: 30 mar 2010, 14:03
przez grzegolas
"inspekcję serwisową oleju"chcę skasować po wymianie...czy o to ci chodziło kristofc...pisząc że w ASO Wa-wa tyle biorą?czy to IDS to co innego?
Ja też gregg bronie sie rękami i nogami przed ASO ;)

Re: Pierwszy przegląd

PostNapisane: 30 mar 2010, 14:05
przez Grucha
To cena podpięcia pod kompa w ASO

Re: Pierwszy przegląd

PostNapisane: 30 mar 2010, 14:08
przez Gregg
No, po wymianie oleju. A jak? Przed? :>
A skasować trzeba – o ile wiem. Przy czym w ASO za samo podłączenie do kompa biorą już chyba ok. 100 zł (ale może się mylę...).

Re: Pierwszy przegląd

PostNapisane: 30 mar 2010, 14:09
przez Tobo
Grzyby napisał(a):Masz DPF? Dziwne gdybyś nie miał.
I masz się za świadomego użytkownika?
No to mnie zaskoczyłeś.


Hmm. No to mnie zaskoczyliście. A czym objawia się nie skasowanie inspekcji? Co może się stać? Faktycznie nie wiedziałem o tym, że coś należy skasować.
Wymianę oleju robiłem 5k km temu więc tragedii raczej jeszcze nie ma.

Re: Pierwszy przegląd

PostNapisane: 30 mar 2010, 14:16
przez grzegolas
Za bardzo się nie znam ale na mój rozum to ta serwisuwka czy jak to tam zwią...oblicza zużycie oleju i w końcu jakaś lampka się zapali na blacie czyż nie?
Niech fachowcy się wypowiedzą... ;P

Re: Pierwszy przegląd

PostNapisane: 30 mar 2010, 14:21
przez s4v4g3
A to też się zdziwiłem :P
Kasowanie jest również w Madzi przed liftem? <glupek2>

Re: Pierwszy przegląd

PostNapisane: 30 mar 2010, 14:24
przez krzych
Stac to Ci sie nic nie stanie, ale w pewnym momencie ECU (PCM, zwal jak zwal, komputer pokladowy) uzna ze masz za duzo oleju napedowego w oleju silnikowym, obetnie moc i bedzie czekac na wymiane. Jesli jej nie dokonasz (a dokladnie skasowanie statusu wymiany, bo wymiany robic nie musisz), pewnie calkiem odmowi wspolpracy (ale tego nie wiem, bo nei sprawdzalem).

kasuje sie we wszystkich poliftach z DPF, czyli wszystkich.

Re: Pierwszy przegląd

PostNapisane: 30 mar 2010, 14:26
przez s4v4g3
krzych napisał(a):kasuje sie we wszystkich poliftach z DPF, czyli wszystkich.


Heh ale fajnie napisałeś :D
Tzn. że co? Wszystkich – wszystkich? <diabełek> <
Czy tylko po lifcie, czyli z DPF <faja>

Re: Pierwszy przegląd

PostNapisane: 30 mar 2010, 14:33
przez krzych
Tzn ze we wszystkich wszystkich poliftach z DPF, a ze wszystkie wszystkie maja DPF to we wszystkich wszystkich ;P :D

Re: Pierwszy przegląd

PostNapisane: 30 mar 2010, 14:39
przez s4v4g3
aaaa nooo to teraz kumam :P
Więc nie mam o co się martwić...Madzia bez DPF'a :D

Re: Pierwszy przegląd

PostNapisane: 30 mar 2010, 14:40
przez grzegolas
hahaha

Re: Pierwszy przegląd

PostNapisane: 30 mar 2010, 14:43
przez grzegolas
Ciesz sie ciesz... bo mnie denerwuje już ten DPF...

Re: Pierwszy przegląd

PostNapisane: 30 mar 2010, 14:58
przez krzych
s4v4g3 napisał(a):aaaa nooo to teraz kumam :P
Więc nie mam o co się martwić...Madzia bez DPF'a :D

No Twoja tak, Tobo juz ma to badziewie na pokladzie.

Re: Pierwszy przegląd

PostNapisane: 30 mar 2010, 15:09
przez Tobo
Myślicie, że jak miałem zmieniane oprogramowanie PCM (akcja serwisowa związana z nadmiernym przybywaniem ropy w oleju) to przy okazji skasowała się inspekcja?
Po skasowaniu inspekcji po jakim czasie zacznie obcinać moc?

Re: Pierwszy przegląd

PostNapisane: 30 mar 2010, 15:12
przez krzych
Tobo napisał(a):Myślicie, że jak miałem zmieniane oprogramowanie PCM (akcja serwisowa związana z nadmiernym przybywaniem ropy w oleju) to przy okazji skasowała się inspekcja?
Po skasowaniu inspekcji po jakim czasie zacznie obcinać moc?

Raczej byc nie powinna. Nadal musisz skasowac.

Po czasie ktory ECU uzna za stosowne. Ocenia to na podstawie wtryskiwanego paliwa podczas wypalania jak sadze.

PS. U mnie np. ocenil o tyle zle, ze przejechalem 17 tysiecy km zamiast "ustawowe" 20.

Re: Pierwszy przegląd

PostNapisane: 30 mar 2010, 15:26
przez Tobo
krzych napisał(a):U mnie np. ocenil o tyle zle, ze przejechalem 17 tysiecy km zamiast "ustawowe" 20.


I objawem był drastyczny brak mocy?

Re: Pierwszy przegląd

PostNapisane: 30 mar 2010, 15:45
przez krzych
Nie, najpierw miga DPF. Pozniej jest obciecie mocy

Ja z migajacym DPFem dojechalem spokojnie ponad 400 km bez obciecia mocy. Tak sie zastanawiam, czy to w ogole nie jest bajka z tym obcieciem ;P (bo sam nie doswiadczylem)

Re: Pierwszy przegląd

PostNapisane: 30 mar 2010, 15:51
przez Tobo
krzych napisał(a):Nie, najpierw miga DPF. Pozniej jest obciecie mocy

A więc nie ma się czym martwić :)
Czy takim uniwersalnym złączem diagnostycznym (nie pamiętam jak się to nazwa fachowo) będzie szło skasować tą inspekcję? Czy jednak tylko super hiper mega master blaster ASO będzie potrafiło to zrobić?

Re: Pierwszy przegląd

PostNapisane: 30 mar 2010, 15:55
przez krzych
Tylko hiper-duper-mega-IDS.

PS. Moze kiedys dojde jak swoim softem to zrobic, ale jeszcze nie czas, musze poukladac pewne rzeczy najpierw.
PS2. Maxkls ma IDSa, daleko nie masz.

Re: Pierwszy przegląd

PostNapisane: 30 mar 2010, 17:46
przez Gregg
krzych napisał(a):Tak sie zastanawiam, czy to w ogole nie jest bajka z tym obcieciem ;P (bo sam nie doswiadczylem)

Obcina, obcina! :)