Strona 7 z 8

PostNapisane: 14 lis 2009, 23:56
przez Wojtek
melass nie gada...
Miszcz_Yogurt do sprawdzienia kodow wszystkie ogolne..
scmscan, scantool, scanxl i inne

PostNapisane: 15 lis 2009, 00:00
przez melass
:( to kiepsko ale mam jeszcze jedno wyjscie. ScanXl pełna wersja ale dla Forda więc jest nadzieja a jak nie to <killer>

PostNapisane: 15 lis 2009, 02:00
przez Miszcz_Yogurt
No nic jutro rano przetestuje moze zadziała moze nie.A potrzebuje sprawdzic czemu mazda nie jezdzi .

PostNapisane: 15 lis 2009, 02:49
przez Wojtek
melass a co sie dzieje? moze pomoge?

PostNapisane: 15 lis 2009, 19:50
przez melass
Mi ogólnie wywala bład silnika, ostatnio jak sprawdzałem na spocie do wywali mi bład egr wiec trzeba go usunąć. pamitam tez raz ze podczas jazdy zapaliła mi sie kontolka airbagu ale po odpieciu aku bład zniknał ale pewnie jest dalej w kompie dlatego próbuje ogarnac ten temat lub zakup idsa :P ale to juz bardziej na kalibracje i pomoc innym mazdowiczom w uk.

PostNapisane: 15 lis 2009, 22:27
przez Wojtek
melass to podjedz do mnie zczytamy te bledy

PostNapisane: 15 lis 2009, 23:18
przez arius
Scanxl z modułem forda.
a jak ids działa pod vistą, to go wypróbuję jak będę miał chwilkę czasu

PostNapisane: 16 lis 2009, 00:26
przez krzych
Chlopaki, nie bijcie piany. IDS nie bedzie dzialal z niczym innym niz interfejs rotundy. Crack do IDS usuwajacy kody sprawdzajace obecnosc interfejsu moze nie byc wystarczajacy nawet, bo byc moze protokol transmisji nie jest identyczny. Gdyby to bylo takie proste, chinczycy nie robiliby klonow rotundy tylko zlecili cracka i sprzedawali ELMy. Jak juz pisalem, byc moze znajdzie sie kiedys wariat ktory skraczy jedna z wersji, ale wypuszczenie kolejnej moze bardzo latwo zniweczyc jego robote, a juz na pewno nie bedzie pochodzil z tego forum :>

ScanXL + Mazda lub AutoEnginuity lub jesli skoncze swoj soft to moj. Poki co innego wyjscia nie ma. (moze jeszcze jakies inne pcmscany maja dodatkowe dedykowane moduly, ale ja znam tylko te dwa)

PostNapisane: 19 lis 2009, 19:18
przez szafa
Czy może ktoś testował taki wynalazek do diagnostyki i ewentualnego kasowania błędów ?

http://motoryzacyjna.pl/p25587-auto-komputer-diag

PostNapisane: 7 gru 2009, 22:44
przez klosek6
Kolego Grzybek czy mógłbyś mi przesłać ten ScanTool 1,13 po polsku tez kupiłem ale nie mam tego po polsku mój e-meil to bartoszklosowski@vp.pl z góry dzięki

PostNapisane: 9 gru 2009, 19:12
przez kobyll
ELM 327 ver 1.3a

NIE DZIAŁA Z Mazda 6 2.0 Diesel 136KM 2002r.

Na fastbox-ie (GED BOX firmy EKOLAB) wszystko OK. Na elm327 niestety nie ma połączenia, z innymi samochodami łączy się.

IDS interfejs diagnostyczny Mazdy, Forda itd.

PostNapisane: 13 gru 2009, 10:47
przez paweledi
Tu zamieszczam link do manuala IDS

http://www.motorcraftservice.com/vdirs/ ... anuals.asp

I pytanko jak działa fly200 i jego możliwości

PostNapisane: 13 gru 2009, 17:24
przez vqsoft
powiem ze troche na ids sie zawiodłem – chciałem sprawdzić jeden jak dla mnie podstawowy parametr – ciśnienie doładowania, najlepiej dynamicznie

no i niestety kichaaaa

dziwne
w wolnossącym nissanie za pomocą consulta moglem sprawdzić co się dzieje w kolektorze dolotowym a tu nie ;(

PostNapisane: 13 gru 2009, 18:33
przez paweledi
tylko pytanie dlaczego to takie drogie
12000 do 15000
ale mozna kupic clona za 2500 :)
co do diagnozowania miałem możliwość bawić sie przez 5 minut wiec zbyt wiele nie narobiłem po za regulacją wtrysków sprawdzeniem będów itd.

PostNapisane: 13 gru 2009, 21:10
przez vqsoft
dopadlem serwisowke forda
i jest tam wzmianka o tym co chciałem zmierzyć / sprawdzić

C3 CHECK THE TURBOCHARGER BOOST PRESSURE


1 Remove special tool 416-D001.

2 Connect the vacuum line to the vane adjustment diaphragm unit.

3 Lower the vehicle.

4 Connect WDS to the vehicle data link connector (DLC).

5 Select the dataloger function.

6 Configure dataloger to read the intake manifold pressure via the manifold absolute pressure (MAP) sensor.

7 Start and run the engine.

8 With the aid of another Technician, raise the engine speed to 2000 rpm.


9 Observe the readings of special tool 310-053 and the WDS manifold pressure display.

l Is a vacuum of 0.325 bar on the special tool and boost pressure of 1.5 bar on the WDS manifold pressure display indicated?

č Yes

Continue the diagnostic of the engine management system using WDS.

č No

INSTALL a new turbocharger. TEST the system for normal operation.


ciekawe czemu w IDS tego nie ma ;(

PostNapisane: 13 gru 2009, 21:51
przez paweledi
moze poprostu niema czujnika ?

PostNapisane: 13 gru 2009, 21:58
przez vqsoft
to skąd ecu wie ile ma dać paliwa? czujnik jest

PostNapisane: 14 gru 2009, 00:05
przez MAZVAGTECH
paweledi napisał(a):działa fly200

http://www.motorcraftservice.com/vdirs/ ... fly200.asp Z tego co widac fly200 to jest wyrob chinski a jak dziala? Musza wypowiedziec sie Ci co go uzytkuja
paweledi napisał(a):tylko pytanie dlaczego to takie drogie
12000 do 15000
Bo to jest oryginal, poza tym jest dwa lata aktualizacji oprogramowania
paweledi napisał(a):ale mozna kupic clona za 2500
Mozna ale sam interfejs to malo trzeba jeszcze oprogramowanie i tu zaczynaja sie schody. Najnowsza wersja IDS to jest v.64 natomiast chinski clon obsluzy v.62 nie mowiac o aktualizacjach czy wsparciu producenta interfejsu. Jak sie trafi na dobry egzemplarz to chodzi dobrze a jak na slaby to sa problemy. Co do tego czy cos jest drogie czy tanie? Polecam zapoznac sie z cenami innych oryginalnych interfejsow w stylu KTS,VAS,Gutmann itd. o kwesti legalnosci i licencji nie ma sie co rozpisywac.

PostNapisane: 14 gru 2009, 15:25
przez paweledi
Jaka różnica jest v.62 a v.64 ?

PostNapisane: 14 gru 2009, 20:51
przez Myjk
paweledi napisał(a):IDS to obdII z tą mała różnicą że można zrobić wszystko
ELM to obdII i nie zawiele może

Czyli łączę tematy i czyszczę tutejszy syf wygenerowany przez Ciebie.

paweledi napisał(a):test

Dostajesz jeszcze chwilę na poprawę stylu swojego bycia tutaj,
później może być już za późno.