Strona 47 z 48

PostNapisane: 31 lip 2017, 09:38
przez sadi00
Niestety, kupiłem z allegro 3 sztuki tego ELMowego ustrojstwa. Wszystkie były opisane jako wersja 1.5, a po podłączeniu do Forscana okazywało, że to 2.1 i wszystkie poszły do zwrotu.
Czy ktoś z Was ma sprawdzonego sprzedawcę na allegro, który ma wersję 1.5 działającą dla mazdy 6 GG polift?

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 31 lip 2017, 18:15
przez Danmazda
Swój kupowałem w tym sklepie, jakieś 2 lata temu i działa prawidłowo https://www.enexus.pl/pl/p/OBD-2-II-BLU ... V-GATE/312

PostNapisane: 4 sie 2017, 08:37
przez Geniek
Ja kupiłem na Alledrogo Vgate ELM327 i działa również poprawnie z M6 po lifcie. Wcześniej kupiłem jakiegoś taniego elm'a to pochodził jakiś miesiąc i padł był.
https://allegro.pl/listing?string=vgate%20elm327&order=m&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-hc-aut-1-4-0803

PostNapisane: 5 sie 2017, 17:23
przez CLAU
Zainstalowałem w końcu Forscana, zarejestrowałem się, wygenerowałem kod na wersje ext.
Mam interfejs na Bluetooth, jakiś niebieski VGATE bez przełącznika, taki jak podlinkował wyżej Danmazda. Z Mazdą 6 GG działa bez problemu. Z Mazdą 3 BK nie chciał się połączyć, ciągle ten sam komunikat, że nie znaleziono adapteru (w Win normalnie jest obecny, sparowany i połączony). Sprawdzałem połączenie z telefonu, Torque normalnie się z nim łączy.

Generalnie na forum Forscana polecają albo wersję USB albo WIFI. Wersje na BT są bardzo wolne co akurat mogę potwierdzić.

Ktoś coś?

PostNapisane: 12 sie 2017, 20:19
przez dj79
Witam,mam błąd P2251 – co to jest.

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 13 sie 2017, 10:22
przez dobrzyn22
Witam.
proszę skorzystać z wyszukiwarki na forum – temat był już wielokrotnie poruszany... <czytaj>

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 27 sie 2017, 09:45
przez Piecho
Ja używałem 2.1 białego z poliftem i działa bez problemu – czemu wersja 1.5 miałaby być lepsza?

Potrzebna pomoc porada

PostNapisane: 30 sie 2017, 10:50
przez Boro87
Witam
Jestem w posiadaniu Mazdy 6, 2.0 benzyna,rok 2002.
Mam problem z podlaczeniem auta do kompa. Posiadam kable od kumpla ktory posiada passata b5 (czy taki interfejs podejdzie tez do mazdy?)
Druga sprawa dzisiaj bylem przetestowac 4 interfejsy na BT i po podlaczeniu w programie torque pro pokazywalo brak polaczenia z ecu (co to te ecu?)
Czy mozecie polecic mi jakis konkretny interfejs do kompa lub na BT i kompatybilny program ktory polaczy sie z moim autem i bede mogl je przeskanowac?
Z gory dzieki za info

PostNapisane: 30 sie 2017, 19:27
przez CLAU
Widać, że zupełnie nie zadałeś sobie trudu aby przeczytać kilak stron w tym temacie.

PostNapisane: 30 sie 2017, 20:22
przez Boro87
Posta zrobiłem po to by otrzymac konkretna odpowiedz a nie prowadzic w nim dyskusji aby inne osoby z takim problemem mogly szybko i przyjemnie przeczytac porade a nie czytac 45 stron w tematach pokrewnych.

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 30 sie 2017, 21:07
przez dobrzyn22
aby osoby z takim problemem mogły sobie z nim poradzić, można szybko i przyjemnie skorzystać z forumowej wyszukiwarki <czytaj>
odpowiedzi na pytania już padły w tym wątku , dlatego zapraszam do lektury – nie ma sensu powielać pytań <nauka>

PostNapisane: 4 wrz 2017, 19:41
przez oluska
dj79 napisał(a):Witam,mam błąd P2251 – co to jest.

sonda, oryginał 1000 PLN ;P

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 7 wrz 2017, 21:09
przez duch1604
Zakupiłem taki interfejs:
http://allegro.pl/elm327-ford-hs-can-ms-can-forscan-przelacznik-fv-i6814728216.html
Niestety na żadnym programie nie może się połączyć z moją mazdą. Na forscanie wyskakuje okienko "nie znaleziono pojazdu. Proszę sprawdzić czy stacyjka jest w pozycji on". W innych że błąd połączenia z ecu. Elma wyszukuje wszędzie bez problemu, wersja 1.5. Sprawdzałem w mondeo 2005-forscan śmiga. W toyocie celica forscan nie idzie ale inne programy łączą i chodzą bez problemu. Zatem wnioskuje że sam elm jest ok. Kolejny problem z autem zapewne. Czy ktoś wie co może być nie tak? Dodam żę ids łączył się bez problemu, ostatnio byłem na serwisie boscha, też bez problemu było. A może mój mechanik coś zblokował idsem bo sam coś grzebał i poszedl komputer, zamontował drugi ale jakie tam jeszcze cuda robił to nie wiem :(

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 15 wrz 2017, 20:52
przez duch1604
???

PostNapisane: 17 wrz 2017, 17:23
przez duch1604
To może ktoś mógłby poświecić 2 minuty i sprawdzić jakie i gdzie ma podłączone kable w kostkę OBD? Najlepiej chyba ktoś z dieslem. Bo to może być problem braku połączenia u mnie.
Standardowe gniazdo J1850:
Obrazek
A ja mam:
pin4-czarny z czerwonym paskiem
pin5-czarny z niebieskim paskiem
pin6-czerwony
pin7-zielony
pin14-niebieski
pin16-niebieski z czerwonym paskiem

Muszę być pewny, to zamienie elma na innego

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 18 wrz 2017, 06:53
przez zboq
Zaglądnij tutaj:
viewtopic.php?f=409&t=200553

Dotyczy to co prawda RF5C ale kolory się zgadzają.

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 18 wrz 2017, 19:34
przez duch1604
Wielkie dzięki <piwo>
Nie wiem czemu google tego nie wyszukało.
Grunt że kable mam tak samo. Sprzedawca ELMa zadeklarował się żę wyśle drugi, zobaczymy co będzie <oczy>

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 8 gru 2017, 20:18
przez Sebek183
Ja do diagnozy polecam interfejs od Viakena VSCAN STN1170. Trochę kosztuje ale przynajmniej jest pewny i obsługuję przełączanie szyn HS-CAN/MS-CAN automatycznie. Jest wersja z USB, z BT lub z WIFI. Ja kupiłem sobie na WIFI. Do tego aplikacja ForScan Lite za 20 zł na telefon i można diagnozować samochód nawet gdzieś w trasie bez konieczności wożenia ze sobą laptopa. Oczywiście jeśli ktoś chce robić jakieś modyfikacje to na USB jest pewniej. Ale jeśli tylko błędy plus odczyty z czujników to bezprzewodowa wersja jest super. Z bezprzewodowej wersji można też oczywiście korzystać z laptopa.

Na tą chwilę wersja na USB kosztuje 149 zł, natomiast na BT lub wifi 169 zł.

Mi z przesyłką za wersję wifi plus aplikacja Forscan wyszło około 200 zł. Wydaje się dużo ale patrząc z drugiej strony jedno sprawdzenie błędów w jakimś serwisie kosztuje zwykle 50 zł więc z czasem się to zwróci.

Drugą alternatywą jaką brałem pod uwagę był interfejs VGATE icar2 też na wifi. Ale tu niestety tylko szyna HS-CAN więc się nie zdecydowałem.

PostNapisane: 16 paź 2018, 19:03
przez Marcis
Czy można włączyć funkcje poprzez Elma lub forscana takie jak, zamykanie drzwi po ruszeniu, domykanie szyb itp.?

PostNapisane: 29 gru 2018, 16:47
przez Adrian-DSW
Ja mam najtansze z ali jesli chodzi o odczyty wszystko odczytuje bez problemu laczy sie