Strona 45 z 48

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 24 gru 2016, 15:28
przez bioly_86WR
mam go i szału nie ma szkoda kasy było na niego osobiście polecam kupić EOBD-Facile tylko on jest na moduł WiFi :)

ja mam iCAR 3 Wi-Fi

PostNapisane: 28 gru 2016, 17:21
przez Mandey
bieski napisał(a):
kubsztyk napisał(a):System Windows 10.

Strzelam że to jest największym problemem...... Niestety

Bardzo możliwe. Kupiłem dwa Elm'y. Jeden przez przypadek v2.1 bluetooth, samochód go widział, potrafił się podłączyć z różnymi programami, al ForScan miał problemy (wykryto słabej jakości klon...). Więc kupiłem v1.5 po kablu. Objaw ten sam. Próbowałem na różnych wersjach – bezskutecznie. Ale mam Windows 10. Miałem próbować na Windows 7, ale padł komputer z W7... Muszę go postawić na nowo i będę próbował. Dam znać.

P.S. próbowałem z dwoma samochodami, więc to nie problem samochodu, czy urządzenia, a softu, systemu, bądź sterowników...

PostNapisane: 28 gru 2016, 23:43
przez kubsztyk
Mandey:

Li Mu Bai napisał(a):Wyłącz podpisywanie sterowników i dopiero wepnij urządzenie i zainstaluj do niego sterowniki.

Mam trzy elmy, jeden BT, jeden taki na kabelku jak powyżej i jeden do aplikacji FoCom (chyba nie przekręciłem nazwy) i wszystkie działają z Win10

kubsztyk napisał(a):Li Mu Bai, usunąłem urządzenie, a potem zainstalowałem sterowniki tak, jak napisałeś i zadziałało. Sprawdziłem na razie w domu – Forscan odnajduje ELM-a. Dziękuję wszystkim za dobre chęci i pomoc :)

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 17 sty 2017, 01:14
przez Martinesss
Witam,
Przekopałem cały wątek i pół googli, lecz wciąż nie mogę znaleźć interfejsu, który zadziała z szóstką 2006 2.0 benzyna. Miałem od x czasu elma niebieskiego mini v2.1, którym bez problemu łączyłem się z Hyundaiami, Renaultami i innymi autami, ale z Mazdą zero nic kompletnie. Wyczytałem, że trzeba mieć wersję 1,5 i taką też zamówiłem, ale też nic.. Nie mam już sił, wszyscy piszą, że im działa a tylko mi nie..
Używam torque na bt.
Może jest ktoś z okolic Wrocławia/Świdnicy, komu elm funkcjonuje i udostępni na minutkę? ;)

PostNapisane: 17 sty 2017, 08:43
przez Michu_M6
Martinesss napisał(a):Wyczytałem, że trzeba mieć wersję 1,5 i taką też zamówiłem

To, że ktoś pisze, że sprzedaje wersję 1,5 nie znaczy, że to sprzedaje...... sam to przerabiałem.... na aukcji opisane 1,5 a przychodziły 2,1....
W razie czego ja mam dostępny w wersji 1,5 na BT i łączę się bez problemu z TORQUE w telefonie i Forscan na kompie i możemy sprawdzić czy zadziała u Ciebie... pisz na PRIV

PostNapisane: 19 sty 2017, 14:26
przez Geniek
Martinesss napisał(a):Witam,
Przekopałem cały wątek i pół googli, lecz wciąż nie mogę znaleźć interfejsu, który zadziała z szóstką 2006 2.0 benzyna. <ciach>...

Ja kupilem cus takiego i z moja 6 z 2006r działa jak należy. Torque Pro i Forscan.
http://allegro.pl/icar-obd2-bluetooth-v ... i_c=163005

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 26 sty 2017, 01:00
przez sloniupl
@Geniek a jak myślisz można by zostawić taki interfejs wpięty cały czas a poprostu załączyć przyciskiem power kiedy chcemy użyć? Nie będzie to miało negatywnego wpływu na aku ani nic innego? :)

PostNapisane: 26 sty 2017, 01:02
przez Mr_Bartek
Ja u siebie mam Elma podłączonego 24/7. Port OBD2, przynajmniej u mnie w aucie, nie jest zasilany dopóki nie przekręcę stacyjki.

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 26 sty 2017, 01:08
przez sloniupl
Super, dzięki wielkie za odpowiedź :)

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 7 lut 2017, 10:28
przez dobrzyn22
Chcę się przerzucić z racji wygody z elma z kablem, na bluetooth. Jednak z tego co czytałem, to np. program który obecnie używam ( FORSCAN ) w wersji na telefon jest zubożony o dość istotne f-cje, jak np.
"nie mozna tym kasowac błędów, wypalac dpf, kodowac wtryskow itp" – czy ktoś mógłby potwierdzić?

Ew. jaka aplikacja posiada powyższe f-cje ?

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 7 lut 2017, 11:33
przez Juhas
Cześć!

Mam problem z ABSem w samochodzie (kontrolka hamulca ręcznego + kontrolka ABS (ta na środku deski, żółty samochód w "poślizgu")). Chcę zdiagnozować co konkretnie – czy czujnik, czy pompa czy może jeszcze coś innego, ale potrzebuję interfejsu. Mam jakiegoś ELM, ale niestety nie działa z moim samochodem (objaw – po podłączeniu interfejsu do OBD mam dyskotekę na desce, zegary się wyłączają i włączają na uruchomionym silniku – generalnie nie działa).

Co polecacie do 2.0 136km diesel? Coś, czym względnie tanio i bezproblemowo zdiagnozuję usterkę i wymienię to, co jest padnięte :)

Dzięki!

PostNapisane: 7 lut 2017, 13:23
przez zigu18
Zobacz czy nie masz za mało płynu hamulcowego w zbiorniczku ;)

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 7 lut 2017, 13:40
przez Juhas
Trafna uwaga, nie pomyślałem o tym :D Sprawdzę dzisiaj. Aczkolwiek interfejs tak czy siak chcę kupić, więc cierpliwie czekam na sugestie :D

PostNapisane: 7 lut 2017, 13:43
przez Geniek
dobrzyn22 napisał(a):Chcę się przerzucić z racji wygody z elma z kablem, na bluetooth. Jednak z tego co czytałem, to np. program który obecnie używam ( FORSCAN ) w wersji na telefon jest zubożony o dość istotne f-cje, jak np.
"nie mozna tym kasowac błędów, wypalac dpf, kodowac wtryskow itp" – czy ktoś mógłby potwierdzić?

Ew. jaka aplikacja posiada powyższe f-cje ?

Co do wtrysków i DPFa się nie wypowiem bo mam benzynę ale np: kasowanie błędów po BT działa bez problemów.

PostNapisane: 7 lut 2017, 15:57
przez Juhas
@zigu18 – chyba miałeś rację. Przed chwilą zerknąłem pod maskę i faktycznie – ilość płynu to takie delikatne "ciut" powyżej kreski oznaczającej minimum. Po pracy kupię, doleję i sprawdzę.

Generalnie ABS mi działa, tylko mam choinkę na desce.

Nie robiąc offtopu i wracając do tematu – używasz może jakiegoś sprawdzonego interfejsu diagnostycznego? Bo niby wszystkie które patrzyłem oferują obsługę Mazdy 6 diesel, ale ten co mam też teoretycznie powinien działać z moim samochodem. A nie działa :D

PostNapisane: 7 lut 2017, 16:17
przez dobrzyn22
Geniek napisał(a): kasowanie błędów po BT działa bez problemów.
Geniek


oo to już coś <spoko>

PostNapisane: 7 lut 2017, 18:37
przez Juhas
@zigu18 – powinieneś zmienić pseudonim na forum na "wróżka" lub "czarodziej", ewentualnie "jasnowidz" :D

Oczywiście, przyczyną problemu był niski poziom płynu hamulcowego. Jeszcze w tym miesiącu pojadę wymienić, bo coś mi mówi, że poprzedni właściciel nie wymieniał go wcale...

PostNapisane: 8 lut 2017, 01:06
przez stonoga
Chcę się przerzucić z racji wygody z elma z kablem, na bluetooth. Jednak z tego co czytałem, to np. program który obecnie używam ( FORSCAN ) w wersji na telefon jest zubożony o dość istotne f-cje, jak np.
"nie mozna tym kasowac błędów, wypalac dpf, kodowac wtryskow itp" – czy ktoś mógłby potwierdzić?


Na androida forscan nie ma tylko funkcji serwisowych. Błędy można odczytać i kasować. Podgląd pid też taki sam jak w wersji na komputer. Polecam Forscan Lite. Jest on płatny ale warto parę zł na niego wydać. Ja ELM kupiłem taki: https://pl.aliexpress.com/item/Best-100 ... 0.0.JDd1YU.
Po dołożeniu przełącznika mam dodatkowo podgląd na dogrzewacz (FFH) oraz moduł elektryczny ogólny (GEM)

PostNapisane: 8 lut 2017, 11:01
przez Geniek
stonoga napisał(a):Na androida forscan nie ma tylko funkcji serwisowych. Błędy można odczytać i kasować. Podgląd pid też taki sam jak w wersji na komputer. Polecam Forscan Lite. Jest on płatny ale warto parę zł na niego wydać.

Tylko pytającemu chyba nie chodziło o Forscana na Androida tylko czy Forscan Windowsowy w pełni współpracuje w ELM-em po BT. Przynajmniej ja tak to zrozumiałem :)

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 8 lut 2017, 16:23
przez dobrzyn22
nie nie. Obecnie używam forscana na laptopie + elm z kablem, a chcę się przerzucić na elm bluetooth + jakaś aplikacja na androida