Strona 10 z 48

PostNapisane: 21 cze 2012, 19:46
przez rumunn95
dawidekch napisał(a):Witam

Kupiłem na allegro interfejs diagnostyczny ELM 327 v 1.4a
Dodam że interfejs jak jest podłączony tylko pod usb albo pod wtyczkę w aucie świeci się tylko na czerwono.


wydaje mi sie ze twoj dieselek z tego roku nie wsppolpracuje z elmem

PostNapisane: 21 cze 2012, 21:51
przez Wojtek
rumunn95 napisał(a):wydaje mi sie ze twoj dieselek z tego roku nie wsppolpracuje z elmem

popieram... nie kazdy ELM gada z dieslem sprzed 2004r <głaszcze>

ps. rumunn95, nie musiales cytowac calej wypowiedzi kolegi dawidekch...
cytujmy tylko to co jest istotne ;)

PostNapisane: 21 cze 2012, 22:50
przez rumunn95
oj tam nie chcialo sie edytowac :P :P

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 22 cze 2012, 10:32
przez Michaello
Pozwolę podłączyć się do tematu z prośbą do Szanownych Kolegów o radę, jaki na chwilę obecną kupić interfejs żeby zagadał z moją Mazdziną. Bardzo proszę o nie podawanie urządzeń grubo powyżej 100 PLN! Jednocześnie chciałbym poinformować, iż nie ma dla mnie znaczenia rodzaj złącza (RS232/USB) oraz system operacyjny, ma po prostu pasować do komputera klasy PC.

PostNapisane: 22 cze 2012, 10:42
przez rumunn95
chyba nie znajdziesz takiego za "grubo powyzej 100pln"

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 23 cze 2012, 13:09
przez Michaello
To może zadam pytanie trochę inaczej... Od założenia tego tematu minęło już ponad 4 lata, czy nikt z Szanownych Kolegów nie używa do swojej Mazdy 6 z silnikiem RF5C jakiegoś urządzenia diagnostycznego który nie kosztuje kilku tysi?

PostNapisane: 24 cze 2012, 01:12
przez Wojtek
Michaello napisał(a):czy ktos, z Szanownych Kolegów, używa do swojej Mazdy6 z silnikiem RF5C jakiegoś urządzenia diagnostycznego, który nie kosztuje kilku tys. zl?

ja uzywam... i o tym juz tutaj jest... ale powtorze: nie kazdy ELM "gada" z dieslami sprzed 2004r
i to tez jest juz opisane w tym watku... ;)

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 24 cze 2012, 10:37
przez BUBER
Witam też walczę z komunikacją przez elm 1.4 wszystko ustawione jak radziliście wcześniej i mam cały czas coś takiego:
błąd 104

1.obd-II cable is securely plugged in
2.Ignition key is in the "on" position.
3.settings in the obd-II setting tab are correct.
4.sprawdź etykietę emisji lub informacje serwisowe pojazdu w celu że pojazd jest wyposażony w obd

PostNapisane: 24 cze 2012, 10:45
przez Wojtek
BUBER napisał(a):4.sprawdź etykietę emisji lub informacje serwisowe pojazdu w celu że pojazd jest wyposażony w obd

wyglada, ze program nie widzi auta... :|

[Usunięte]

PostNapisane: 24 cze 2012, 13:52
przez Michaello
PostTen post został usunięty przez Michaello 24 cze 2012, 13:54.

PostNapisane: 24 cze 2012, 13:59
przez Michaello
Witam też walczę z komunikacją przez elm 1.4 wszystko ustawione jak radziliście wcześniej i mam cały czas coś takiego

Kolego BUBER też jestem z tej samej wioski co TY i mam pytanie czy nie dałoby rady jakoś od Ciebie wypożyczyć tego ELMa (oczywiście nie za darmo) żeby go spróbować podłączyć do mojej Mazdziny...
Najchętniej jeszcze dzisiaj! W razie co podsyłam Ci na pw numer mojego koma.

PostNapisane: 26 cze 2012, 14:23
przez Piotrus

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 26 cze 2012, 16:26
przez dobrzyn22
do amatorskiego(garażowego) użytku chyba sprzęt nieco na wyrost no i cena... <oczy>

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 16 lip 2012, 14:25
przez motomike6
Nie widzę by któryś z posiadaczy GH wypowiadał się w tym wątku lub coś przeoczyłem.
Z tego co udało mi się wyczytać ELM powinien w zupełności wystarczyć do domowego użytku ??

http://allegro.pl/diagnostyka-pl-fiat-m ... 04527.html ??

PostNapisane: 16 lip 2012, 18:56
przez dobrzyn22
motomike6 napisał(a):Nie widzę by któryś z posiadaczy GH wypowiadał się w tym wątku lub coś przeoczyłem.

bo to dział GG/GY <ok>

PostNapisane: 16 lip 2012, 20:45
przez motomike6
dobrzyn22 napisał(a):
motomike6 napisał(a):Nie widzę by któryś z posiadaczy GH wypowiadał się w tym wątku lub coś przeoczyłem.

bo to dział GG/GY <ok>


To jednak coś przeoczyłem <lol> <glupek2>

dobrzyn22 a czy w GH jest ten sam interface co w GG/GY ??

Re: Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

PostNapisane: 16 lip 2012, 21:44
przez enkai
Chińskie ELMy mają wspólny błąd projektu PCB, który uniemożliwia pracę z J1850 PWM co przeszkadza dizlowym Fordom. Może i Wy macie ten sam problem...

PostNapisane: 18 lip 2012, 09:44
przez motomike6
Ten powyżej z allegro według sprzedającego nie jest na chińskim klonie wiec powinien być OK?

PostNapisane: 18 lip 2012, 20:50
przez kudlaty
Zastanawiam się nad zakupem interfejsu. Mam Mazdę 3 z 2006r (y6) Ilę muszę na to wydać,żeby to sprawnie działało i było łatwe w obsłudze? Kupował może ktoś ostatnio i ma już sprawdzone? Proszę o jakieś linki z allegro. Z góry dziękuję.

PostNapisane: 19 lip 2012, 09:09
przez Jericho
Ja posiadam ELM 327 i w mojej Mazdzie 3 komunikuje się bez problemu. Przeczytaj dokładnie wątek, bo opisywane były tutaj problemy z komunikacją w dieselach sprzed 2004, a nie wiem jak ELM zachowa się w Twoim wypadku. Ja mam benzynę i tego problemu nie mam, chociaż podłączałem interfejs do Tiguana 2.0 TDI mojego taty i problemu nie było.
Wiem, że kolega SiN4don w swoim dieselu, też miał problem z komunikacją, ale u niego pomogła wymiana bezprzewodowego ELM'a, na wersję przewodową :)