Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?
Jutro z kolegą powalczymy na win XP to może będzie lepiej....Poza tym zasilanie będzie tam sieciowe a nie jak w moim przypadku z ładowarki samochodowej podłączonej pod laptopa-wiem że to brzmi dziwnie ale po tylu próbach chwytam się brzytwy Dam znać o wynikach "tej nierównej walki".
Zastanawia mnie czy jest jakiś inny interfejs za w miarę przyzwoite pieniądze z którym moja Madzia by chciała trochę pogadać
Zastanawia mnie czy jest jakiś inny interfejs za w miarę przyzwoite pieniądze z którym moja Madzia by chciała trochę pogadać
- Od: 15 lis 2009, 21:36
- Posty: 24
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 6 2,0 CITD 2004 SPORT EXCLUSIV
aster82 napisał(a):Zastanawia mnie czy jest jakiś inny interfejs za w miarę przyzwoite pieniądze z którym moja Madzia by chciała trochę pogadać
VCM ... Rotundy...
Ps. dlaczego nie poszukasz tego ELM327 w wersji 1.3 ?
przeciez napisalismy, ze on sie laczy...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Nie wykluczam tego,natomiast po przebojach z tym ELM-em muszę się upewnić że działa na 100%.Mam już jeden interfejs w domu który miał działać...Są też opinie że ten ELM też ma "swoje jazdy" i nie jest pewniakiem tak jak VCM ale jego koszt jest nie do przyjęcia przez "średnio zarabiającego zjadacza chleba"
67igor1 napisał(a):aster82 napisał(a):Zastanawia mnie czy jest jakiś inny interfejs za w miarę przyzwoite pieniądze z którym moja Madzia by chciała trochę pogadać
VCM ... Rotundy...
Ps. dlaczego nie poszukasz tego ELM327 w wersji 1.3 ?
przeciez napisalismy, ze on sie laczy...
- Od: 15 lis 2009, 21:36
- Posty: 24
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 6 2,0 CITD 2004 SPORT EXCLUSIV
ja mam ELM w wersji 1.4 i na win7 nie mam zadnego problemu zeby sie polaczyl z Madzia.
co prawda mam benzynke ale bez problemu z 3 programami mie smiga.
jak bys mieszkal blisko to bym ci uzyczyl do testu no ale mam troche daleko
co prawda mam benzynke ale bez problemu z 3 programami mie smiga.
jak bys mieszkal blisko to bym ci uzyczyl do testu no ale mam troche daleko
Nowy postprzez Arek_78 » 7 cze 2011, 22:21
aster82 napisał(a):Zaczynam wątpić czy na pewno mam OBDII-jest taka opcja aby w roczniku 2004 był jakiś inny system??Jak to sprawdzić?
Masz OBDII – problem polega na tym, że nie wszystkie ELMy czytają klekoty. Szukaj ELM w wersji 1.3 – powinien zadziałać.
Arek_78 chyba nie stwierdziles tego, ze aster82 ma OBDII po tym co wkleil bo u mnie to samo pokazuje jak wpisze swoj VIN a wszyscy tutaj krzycza, ze DIESLI z rocznikow ponizej 2004 nie da sie podpiac pod cos taniego wiec tam na tej stronie chyba nie stwierdzi sie czy masz OBDII czy nie masz a jesli tak tzn.ze u niego nie ma.
aster82 napisał(a):Zaczynam wątpić czy na pewno mam OBDII-jest taka opcja aby w roczniku 2004 był jakiś inny system??Jak to sprawdzić?
Masz OBDII – problem polega na tym, że nie wszystkie ELMy czytają klekoty. Szukaj ELM w wersji 1.3 – powinien zadziałać.
Arek_78 chyba nie stwierdziles tego, ze aster82 ma OBDII po tym co wkleil bo u mnie to samo pokazuje jak wpisze swoj VIN a wszyscy tutaj krzycza, ze DIESLI z rocznikow ponizej 2004 nie da sie podpiac pod cos taniego wiec tam na tej stronie chyba nie stwierdzi sie czy masz OBDII czy nie masz a jesli tak tzn.ze u niego nie ma.
- Od: 23 kwi 2011, 21:53
- Posty: 12
- Auto: MAZDA 6 CITD 2.0 2003r.
System OBDII obowiązkowo posiadają auta:
sprzedawane po 1 stycznie 1996 w USA
sprzedawane po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej
sprzedawane po 1 stycznia 2002 w Polsce
auta z silnikiem diesla sprzedawane po 1 stycznia 2003
Samochody sprzedawane wczesniej mogły posiadać system OBDII, ale nie było to dla producentów obowiązkowe.
Samochody wyposażone w system OBDII posiadają charakterystyczne 16-pinowe złącze.
Nie jest powiedziane że ELM zczyta wszystkie auta. Cytryny C5 też mi nie chciał czytać, a identyczy drugi egzemplarz przeczytał.
sprzedawane po 1 stycznie 1996 w USA
sprzedawane po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej
sprzedawane po 1 stycznia 2002 w Polsce
auta z silnikiem diesla sprzedawane po 1 stycznia 2003
Samochody sprzedawane wczesniej mogły posiadać system OBDII, ale nie było to dla producentów obowiązkowe.
Samochody wyposażone w system OBDII posiadają charakterystyczne 16-pinowe złącze.
Nie jest powiedziane że ELM zczyta wszystkie auta. Cytryny C5 też mi nie chciał czytać, a identyczy drugi egzemplarz przeczytał.
Arek_78 napisał(a):Nie jest powiedziane że ELM zczyta wszystkie auta. Cytryny C5 też mi nie chciał czytać, a identyczy drugi egzemplarz przeczytał.
prawda...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
67igor1 napisał(a):aster82 napisał(a):Zastanawia mnie czy jest jakiś inny interfejs za w miarę przyzwoite pieniądze z którym moja Madzia by chciała trochę pogadać
VCM ... Rotundy...
Ps. dlaczego nie poszukasz tego ELM327 w wersji 1.3 ?
przeciez napisalismy, ze on sie laczy...
To nie jest do konca prawda, z moja M6 Diesel 2003 laczy sie jedynie oryginalny ELM z dedykowanym softem do Mazd (PalmersPerformance). Probowalem wiele innych, zaden z nich nie ruszyl A M6 Diesel 2004 dogadala sie z wiekszoscia z nich niezaleznie od uzytego oprogramowania.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Panowie mam cos takiego- http://cgi.ebay.co.uk/U585-Super-Memo-S ... 3300wt_929
z moja benzynka komunikuje sie bez zadnych problemow i mozna kasowac bledy,ale probowalem u kumpla w dieslu 2005 to mozna jedynie odczytac nr.vin ma padniete 3 wtryski a scaner pokazuje nie ma bedow Z tymi dieslami to same problemy to kolejny dowod ,ze benzynki sa lepsze
Tak powaznie to oprocz tego ELMA nie ma nic innego co komunikowaloby sie bez problemow z dieslami?
Znalazlem cos takiego- http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=51&prodid=410
moze to kwestia oprogramowania jutro tam zadzwonie,jak cos to o wynikach bede informowal.
z moja benzynka komunikuje sie bez zadnych problemow i mozna kasowac bledy,ale probowalem u kumpla w dieslu 2005 to mozna jedynie odczytac nr.vin ma padniete 3 wtryski a scaner pokazuje nie ma bedow Z tymi dieslami to same problemy to kolejny dowod ,ze benzynki sa lepsze
Tak powaznie to oprocz tego ELMA nie ma nic innego co komunikowaloby sie bez problemow z dieslami?
Znalazlem cos takiego- http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=51&prodid=410
moze to kwestia oprogramowania jutro tam zadzwonie,jak cos to o wynikach bede informowal.
Tylko glupiec patrzy na palec,kiedy palec wskazuje mazde.
[img=http://images43.fotosik.pl/1673/3ddeb0b9e03a7befm.jpg]
[img=http://images43.fotosik.pl/1673/3ddeb0b9e03a7befm.jpg]
- Od: 21 lis 2007, 12:16
- Posty: 63
- Skąd: Jelcz-Laskowice/Leamington Spa-UK
- Auto: MAZDA 6,benzyna 2,0 (2002r.)-byla
Mazda 6,benzyna 2,0 (2006r,)-jest
Poczytaj było już o tym. Nie każdy ELM komunikuje się z klekotem. Szukaj wersji 1.3a – powinna zadziałać. Z oprogramowania to najlepiej ScanXL Pro lub PCMScan. Oczywiście w jak najnowszej wersji.
Witam
Panowie wiec jest tak-dzwonilem do firmy viaken i gosc powiedzial,ze skaner powinien sie laczyc i pokazywac bledy jak i w benzynie i w dieslu ale po krotkiej rozmowie odeslal mnie do strony producenta czyli http://memoscan.cn/en/index.asp .Skontaktowalem sie z nim i oni rowniez powiedzieli to samo,wiec zaczalem drazyc temat,pytam kumpla skad wie ze ma padniete wtryski a on pokazuje mi karte pracy z warsztatu gdzie stwierdzili uszkodzone 3 wtryski.zaciagnelismy mazdzine do serwisu i goscie po okolo 2 godzinach oddali odpalone auto Przyczyna nie palenia auta jak gosc swierdzil ,ze byla obrucona panewka(pierwsze slysze ale git jak pali to OK)Wszystkie 4 wtryski sprawne.Czyli sa 2 wnioski,takie ze nie zawsze oplaca sie zaoszczedzac na tanszym warsztacie no i drugi wniosek ze moj scaner memoscan u 585 jest OK Troche mi wstyd,ze mu nie zaufalem No i zwracam honor dla dieselkow,chodz zdania nie zmienie benzyna gora.
Panowie wiec jest tak-dzwonilem do firmy viaken i gosc powiedzial,ze skaner powinien sie laczyc i pokazywac bledy jak i w benzynie i w dieslu ale po krotkiej rozmowie odeslal mnie do strony producenta czyli http://memoscan.cn/en/index.asp .Skontaktowalem sie z nim i oni rowniez powiedzieli to samo,wiec zaczalem drazyc temat,pytam kumpla skad wie ze ma padniete wtryski a on pokazuje mi karte pracy z warsztatu gdzie stwierdzili uszkodzone 3 wtryski.zaciagnelismy mazdzine do serwisu i goscie po okolo 2 godzinach oddali odpalone auto Przyczyna nie palenia auta jak gosc swierdzil ,ze byla obrucona panewka(pierwsze slysze ale git jak pali to OK)Wszystkie 4 wtryski sprawne.Czyli sa 2 wnioski,takie ze nie zawsze oplaca sie zaoszczedzac na tanszym warsztacie no i drugi wniosek ze moj scaner memoscan u 585 jest OK Troche mi wstyd,ze mu nie zaufalem No i zwracam honor dla dieselkow,chodz zdania nie zmienie benzyna gora.
Tylko glupiec patrzy na palec,kiedy palec wskazuje mazde.
[img=http://images43.fotosik.pl/1673/3ddeb0b9e03a7befm.jpg]
[img=http://images43.fotosik.pl/1673/3ddeb0b9e03a7befm.jpg]
- Od: 21 lis 2007, 12:16
- Posty: 63
- Skąd: Jelcz-Laskowice/Leamington Spa-UK
- Auto: MAZDA 6,benzyna 2,0 (2002r.)-byla
Mazda 6,benzyna 2,0 (2006r,)-jest
.... jednak co jak co ale z tą "obróconą panewką" to już goście przesadzili.
Jednak kol. Arek_78 nie jestem pewien czy to co mówisz jest faktycznie.
To raczej nie zależy od wersji ELM'ma (starszych niż 1.3 chyba i tak nie kupisz) a bardziej od rocznika auta i ew. softu na kompie.
Jednak kol. Arek_78 nie jestem pewien czy to co mówisz jest faktycznie.
To raczej nie zależy od wersji ELM'ma (starszych niż 1.3 chyba i tak nie kupisz) a bardziej od rocznika auta i ew. softu na kompie.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
aster82 napisał(a):Nie wykluczam tego,natomiast po przebojach z tym ELM-em muszę się upewnić że działa na 100%.Mam już jeden interfejs w domu który miał działać...Są też opinie że ten ELM też ma "swoje jazdy" i nie jest pewniakiem tak jak VCM ale jego koszt jest nie do przyjęcia przez "średnio zarabiającego zjadacza chleba"
Mam rowniez ELMa i u mnie dziala. Wpadnij na spota albo napisz na PW, postaram sie pomoc.
-
mscorp
dobrzyn22 napisał(a):a ELM-em nie da się tego sprawdzić podczas jazdy??? (pytam)
pewnie, ze sie da (odpowiadam)
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
bieski napisał(a):Jesteś pewien? Ja oprócz odczytu błędów, nie miałem nic
ano jestem
majac pelna wersje softu firmy PPE... masz mozliwosci prawie takie jakie daje IDS...
a licencja ich nie jest za droga
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6